48.BÖLÜM = Güzel ve Çirkin

741 83 168
                                    

Bölüm Şarkısı :  KALEO = I Can't Go On Without You 

Size efsaaaaane bir bölümle geldim !!!!

Bölüm şarkısını tam bölüm bittiği an dinlemeniz gerek bence 👌🏼

Biliyorum yazamadım çünkü yeni taşındığım eve internet karantina nedeniyle bağlanamadı . 

Bu yüzden bu bölümle  sizleri ödüllendirmek istedim . 

Oy ve yorum unutmayın !

Umarım beğenirsiniz 🥺

Keyifli okumalar ❤️

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Yanımızdaki heykeli gösterip ' Ben sana ölümüne kovalayıp sonunda kavuşabileceğim bir aşk veremem çünkü  zaten seni yanımdan bile ayırmayacağım  . ' dedikten sonra kıkırdayıp ' Aslında ben senin dibinden ayrılmayacağım  ! ' dedi .

Tam dediğine kıkırdıyordum ki bir an da ciddileşip yine yarım bırakılmaya mahkum olan o cümleyi söyledi .

'Alev , ben  sana efsanelerden de öte bir şekilde aşı...

' Alev ? '

Raf tam konuşacakken ismimi duymamla kapıdaki kişiye döndüm .

' Alev bu sen misin ? '

------------------------------------

Tam alacağım iltifattan habersiz sevinçle kucağında Emilio ile karşımızda duran Rachele'ye baktım .

Onların burada ne işi vardı ? 

' Rachele ? ' 

Kucağında tepinen Emilio bizi gördüğü an çığlık atıp kıkırdamaya başladı . 

Ben bu bebeği yerdim ! 

Az önce Rafael'in sıkıca tuttuğu ellerimi hızla geri çekip Emilio'ya doğru koştum .

Raf bu yaptığım hareketten memnun olmadığına dair homurtular çıkararak peşimden geldi. 

Az önce neler olmuştu ? 

Bana ne söylemek istemişti ? 

' Bihter neyi itiraf edecek Firdevs Hanım ? 

Behlül'le ne ilgisi var ? ' 

Kendimi iyice Lipstick Nihal gibi hissetmeye başlamıştım . 

Rachele'nin yanına geldiğim an Emilio kendini bana atıp ' Alle ! ' diye bağırmaya başladı . 

Raf homurdanıp ' Bir de dayı hastası yeğenimi kendi tarafına çekmediğin kalmıştı ! ' dedikten sonra derin bir nefes verip ' Mıknatıs gibi kadınsın ; benim işim çok zor ! ' dedi . 

Asıl kendisine bakmalıydı ! 

İçeri girdiğimizden beri kaç kadının onu izlediğini tek ben mi fark etmiştim ? 

Neden bu kadar yakışıklıydı ki ? 

O Emilio'nun saçlarını karıştırırken tam ona laf sokacakken Rachele'nin konuşmasıyla kendimize geldik : 

' Beni hala görmeyecek kadar birbirinize odaklanmışken acaba bir resim mi alsam ? ' 

Panikle ona dönüp ' Hayır , seni hiç unutur muyum ? Nasılsın ? 'dedim . 

BALAYI BİLETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin