24. BÖLÜM = Gün Doğumu

1.6K 308 131
                                    

Bu şarkıya bayıldım !! Sondaki Tatlı sahnesine ve başka şeylere 😜 en çok yakışacak şarkı bu 💕

SİZE ÇOK UZUN BİR BÖLÜM YAZDIM VE ŞUAN PARMAKLARIMI HİSSETMİYORUM 😂
Beni
KEYİFLİ OKUMALAR 😘
////////////////////////////////////////////

Birden elini uzattı ve " Dans et benimle ! " dedi .
Gözlerimi patlatmış onun uzattığı ele bakıyordum .
Bir danstan bir şey olmazdı değil mi ?

Tam elimi uzatmıştım ki Rafael'in yanına kırmızı elbiseli bir kadın gelmesiyle elimi geri çektim . Kadın birden Rafael'e yapışıp beni paramparça edecek o sözleri söyledi .

" Sevgilim ? Hadi dans edelim artık ! "

BÖLÜM SONU ❤️
————————————————-———————

Sevgilim mi ?

Ağlamak istiyordum .

Panikle gerileyip " Ben Luca'nın yanına gideyim . " dedim ve arkama dönmeden ilerlemeye başladım . Meğer sevgilisi vardı .

Sonuçta bekar bir adamdı .
Umarım mutlu olurlar diye düşünüp Luca'nın yanına gittim .
Beni gördüğü an elini uzattı ve " Benimle dans eder misin ? " dedi .

İşte her sorusuna  ' evet ! ' diyeceğim bir erkek  !

Dans pistine geçtiğimiz an şarkı durmuş onun yerine Luca'nın serenat yaptığı gece söylediği şarkı çalmaya başlamıştı . Bakışlarım direk DJ kabininde duran Natalia'ya çarptı . İkimizde aynanda kahkaha atmaya başlamıştık . Kesin o bu şarkıyı açmasını İstemişti .

Luca beni dans pozisyonuna getirtip dans etmeye başladık . Dansla beraber Luca aynı o gecedeki gibi sözlerini söylüyordu . Sesi gerçekten çok güzeldi . Beni aynı filmlerdeki gibi döndürüp kıkırdamamı sağladı . Şarkının sonuna kadar dans edip sohbet ediyorduk . Bana sarıldığı an yanağından öpüp " Unutmadan , bu gece çok yakışıklı görünüyorsun . " dedim .

Gözlerini seksi bir şekilde kısıp " Demek öyle ? " dedi .

Suratı daha çok gülmemi sağlamıştı . O da aynı benim gibi gülüp dans etmeye devam ettik .

O sırada gözüme çarpan yeşilliklerle yine nefessiz kaldım .

Bana bakıyordu .Bakışları nefretten farksızdı . Ona ne yapmıştım ki ?

O anda yanındaki kadın onun dudaklarını yapıştırıp tutkulu bir öpücük verdi .  Kadın onu öpmüştü ama Rafael'in gözleri hala bendeydi . Tepkimi ölçercesine bir saniye bile ayırmıyordu .

Luca benim elimden çekip götürdüğü an o da kızı öptü ve birlikte dışarı çıktılar .

Kendimi garip hissediyordum .  Kadının öpmesi neden beni bu kadar germişti ki ?
O sırada Luca'nın telefonu çaldı ve kliniğe gitmesi gerektiğini söyledi .
Tabiki gitmesine izin verecektim . Yanağına kocaman bir öpücük verip onu uğurladım . Geri döndüğüm an makyajımı düzeltmek adına lavaboya girdim .

BALAYI BİLETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin