36.BÖLÜM = Polis Sirenleri

1.2K 165 196
                                    

Bölüm Şarkısı : Abba ~ Happy New Year

Sonda sizin için bir sürprizim var 💕

Keyifli okumalar ❤️
///////////////////////////////////////////

Fafel dayım Alev ile evleneceği sırrı ! "

S*k**r !

Liliana'nın dedikleriyle Bay Martin hızla ayağa kalkıp " Ne ? Siz evlenecek misiniz ? " diye bağırdı .

Raf, ben senin yapacağın şakayı seveyim !

Tam Bay Martin'in sorusunu yanıtlayacakken Ross'un elini kalbine götürüp ardından yere yığılmasıyla kan beynime sıçradı .

Herkes ayaklanıp kalp krizi geçiren Ross'un yanına giderken bir kez daha Raf ile göz göze geldim .

Büyük bir s*k**r !

       BÖLÜM SONU ❤️

————————————————————————

Bakışlarındaki korkuyu anlamak zor değildi .
Ross onun üvey annesi olsa bile kendi annesinden daha çok değer verdiği belliydi .

Herkes Ross'un etrafında ne yapacaklarını düşünürken Rachele ambulansı arayıp olaya el atmıştı .

Bakışlarım hala Rafael'in üstündeyken ona sarılmamak için kendimi zor tutuyordum .

Ambulans gelene kadar Bay Martin'i sakinleştirmeye çalışıp  , karısının iyi olduğunu anlatmaya çalışıyordum .

Sirenlerin sesiyle Raf annesini kucağına alıp aşağı indi .
Arkasından ilerleyip biz de araçlarla hastaneye gittik .

Aradan 1 saat geçmiş ve Ross'un kalp krizi geçirmediğini , sadece panik atağının çok şiddetli geçmesinin sonucu olarak bayıldığını öğrenmiştik  .

Haberi duymamla yanımda oturan Umberto'ya sarılıp Tanrı'ya teşekkür ettim .
Herkes habere sevinirken bir kişi aralarında fazlasıyla dikkat çekiyordu .

Rafael aldığı haberle yüzünde mimik oynamamış hatta aksine bana öfkeli bakışlarla bir şeyler anlatmaya çalışıyordu .

Haklıydı !

Onu aldatmakla suçlamış , en kötüsü de yanağına tokat atmıştım .
Acıyı sanki kendi yanağımda hissediyordum .

Ayaklanmasıyla ben de ayaklanıp arkasından ilerlemeye başladım .

Balkona çıktığı an eline bir dal sigara alıp ağzına koydu .

Yakmamıştı !
Sigarayı öylece ağzında tutup karşısındaki manzarayı izliyordu .

Yavaşça ona doğru ilerlerken ayakkabımın çıkardığı sesle manzarayı izlemeye devam edip " Üşüyeceksin , içeri geç ! " dedi .

Hala beni nasıl düşünebiliyordu ?

Dediğinin aksini yapıp hızla yanına doğru ilerledim .

BALAYI BİLETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin