51.BÖLÜM = Eller Yukarı

619 73 118
                                    

ölüm Şarkısı : Geri Halliwell  ~ It's Raining Man

Size bomba bir bölümle geldim  😈

Kavga sahnesinde şarkıyı açmanız önemle arz edilir !!!!!!

Oy ve yorum unutmayın !

Umarım beğenirsiniz 🥺

Keyifli okumalar ❤️

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////


' Alev burada mıydın ? '

Hadi bakalım !

Abim ve diğerleri Simone'a bakarken Simone gülümseyip ' Sana çok acil ihtiyacım var . ' dedi .

Gerçekten şu an gerekli miydi ?

' Simone benim biraz işim var . Sonr...'

Abim sinirle sözümü kesip ' Hadi sen de şimdi aşığım de ki ben de toplu cinayet işleyeyim ! ' derken Simone 'un dediği şeyle yolumuzun sonunun hastane olacağı belli olmuştu .

' İyi de ben evliyim ! '

Abim pörtletmiş olduğu gözlerle Türkçe ' Alev'le mi ? ' diye bağırırken Raf sinirle ' Eski karın ! ' diye tısladı .

Şu an dil karmaşı yüzünden benim hayatım kayıyordu .

Abim olayları daha başından yanlış anlarken bileğindeki damarları ovuşturup ' Bir de boşandın mı ? ' dedi .

E çüş artık !

'Abi , hayır ! '

'Düşündüğün gibi değil ! '

Diğerleri olaydan habersiz kendi kendilerine kavga ederken Liliana'nın ' Babacığım burada mıydın ? ' demesiyle abimin bana tutunması bir olmuştu .

' Bir de çocuğun mu var ? '

Ağzından dökülen bu sözlerle yere yapışması bir olmuştu .

' Abii ? '

-----------------------------------

Abim kucağıma yavaş çekimin tersi olan bir şekilde düşerken ağırlıktan benim de yere yağışmam bir olmuştu . 

Korku tüm bedenimi esir alırken sonunda yanımdaki kuş beyinlilerin dikkatini çekmiş Raf ve Luca abimi kucağımdan alıp sandalyeye yatırmışlardı . 

Raf abimi koyup hızla geri beni kaldırmak için elini uzattığı an ona değmeden yerden kalkıp cevabımı çok güzel bir şekilde verdim . 

Kargaşa arasında o konuyu unuttuğumu sanıyordu ama asla unutmayacaktım . 

Elimdeki suyu abimin  yüzüne vurmaya çalışırken Luca 'da ellerini yelpaze gibi bana sallıyordu . 

Bu çocuk salaktı ! 

Sinirle ona dönüp ' Bayılan kişi ben değilim ! Bir hatırlatayım dedim . ' dedim . 

Hızla ellerini abime çevirip ' Pardon , panikten ben öyle şey yaptım . ' dedi .

' Uyanıyor ! ' 

Raf'ın dediğiyle hızla abime dönüp yüzünü inceledim . 

Abimin gözleri yavaşça açılırken hepimizde göz gezdirip kısık sesiyle ' S*kt*r , az önce yaşananlar  kabus değil miydi ? ' dedi .

BALAYI BİLETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin