40.BÖLÜM = Moretti Kardeşler

1.1K 152 213
                                    

Biliyorum sizi fazlasıyla beklettim ve bunun için çok özür diliyorum 😔

Bu yüzden size uzun bir bölüm yazmak istedim

👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻Yukarıdaki resim Alev'in elbisesi 👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻

Keyifli okumalar 💕
————————————————————————
Tam önümde durduğu an gözlerime bakıp " Ben yanıldım ! " dedi .

Ne ?

" Sana çok sinirliyim . O kadar sinirliyim ki senden nefret  etmek istiyorum ! "

Bu adam ne dediğinin farkında mıydı ?

Tam ona bir şey diyecektim ki titreyen sesiyle " Ama senden  nefret edemiyorum ! " demesiyle hızla beni kapıya yapıştırıp sıcak dudaklarını benimkine yasladı .

O beni öpmüştü !
•••

BÖLÜM SONU ❤️
————————————————————————

Dudaklarımda hissettiğim sıcaklıkla gözlerimi patlatıp olanları anlamaya çalıştım .

Bu olanlar gerçek miydi ?

Dudakları sertçe yüzümde gezinirken  ellerim  istemsiz bir şekilde onun yanağına gidip ona daha çok yaklaşmama sebep oldu .

Artık dayanamayacağımı anladığım an dudaklarımı aralayıp ona karşılık verdim .

Benim de ona karşılık vermemle beni  hızla arkamdaki dolaba yapıştırıp acıyla inlememe sebep oldu .

Tüm olanlar sanki yaşanmamış  , sanki iki aşıkmışız gibi deliler gibi öpüşüyorduk .

Ben kimdin , ne yapıyordum ?

Her şey aklımdan silinirken tek kalan onun beni seyreden yeşil gözleriydi .

Belki yaptığımdan ileride çok pişman olacaktım ama şu an umurumda değildi .

Beni hızla kucağına almasıyla aklımı toplayıp hızla kendimi geri çektim .

Ben ne yapmıştım ?

Panikle yere inip " Sen ne yaptığını sanıyorsun ? " diye bağırdım .

Önce şaşırsa da ardından sırıtıp " Karşılık verirken o kadar da pişman durmuyordun .  " dedi .

Ne hakla ?

Tokat atmak için elimi kaldırdığım an hızla elimi tutup " O bir kez olur ! " dedi .

Ne hakla buraya geliyordu ?

Gözleri benim yüzümde kilitlenirken yutkunup bakışlarımı ondan kaçırmaya çalıştım .

Derin bir iç çekip " Neden bunu bize yapıyorsun ? " dedi .

Ben ne yapmıştım ?

BALAYI BİLETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin