Natalie !
İçeri girdiğim an Umberto ve Natalie'nin birbirine bağırdığını gördüm . O sırada Natalie hepimizi şaşırtacak o cümleyi söyledi .
" Seni o geceden beri seviyorum ! "
BÖLÜM SONU ❤️
————————————————-———————Hepimiz ağzı şaşkın bir şekilde Natalie'ye odaklanmıştık . Bunu duyan Umberto ayağa kalkıp " Sen az önce ne dedin ? " diye sordu sanki az önce duyduğu şeyin onayını alır gibi . Natalie birden ağlamaya başladı ve bağırarak " SENİ SEVİYORUMM ! " dedi .
Neler olduğunu hala anlayamıyordum . Hızlıca kafamı Rafael'e çevirmemle meğer Rafael'in de bana baktığını görmem bir oldu . İkimizde şaşkın bakışlarla birbirimize bakıyorduk . O yeşil gözlerini ilk defa farklı bir tonda görüyordum . Rafael'in yüzündeki şaşkınlığı buradan bile anlayabiliyordum . Haklıydı da . Biz hala olayları anlamaya çalışırken Umberto koşarak Natalia'ya sarıldı ve ardından dudaklarına yapıştı . İkinci şokumuzu yaşarken artık sessiz kalamayacağını anlayan Rafael , bir avcı edasıyla avına odaklandı ve o hapis edici gözlerini avına dikip son hamlesini yaptı . " Burada neler oluyor ? " diye Kükremeye başladı .Rafael'in bu beklenmedik tepkisiyle karşılaşan çifte kumrular adeta birbirlerine sokunup sessiz kalma haklarını kullandılar . Zaten Natalia İtalyanca'sı iyi olmadığı için anlamamış , anlat dercesine Umberto'ya bakıyordu . Bir ömür gibi süren bu sessiz dakikalar artık hepimizi germiş ve sinirli bir hale getirmişti . Öncelikle herkesin aklında olan aynı şey beynimi yitirmeme sebep oluyordu . Hangi ara ? Hangi ara bunlar görüşüp birbirlerine aşık olmuşlardı ? Sanki aklımı okumuş Rafael bana bakıp " Hangi ara oldu bunlar ? " diye Umberto'ya sordu .
Umberto elini ensesine götürüp " Bir ara oldu işte . Sana sonra anlatırım dostum . " dedi .
Onlar şimdi çıkıyorlar mıydı ve çıkıyorlarsa bu neden benden saklanmıştı ? Rafael eski dostuna sinirliydi ama yinede kavga çıkarmamak için susup kafasını sallamakla yetinmişti . Bu adam başkalarına karşı bu kadar iyi olup neden bana karşı böyleydi ? Şimdi sorgu sırası bendeydi çünkü ona çok sinirliydim . Ben onun en iyi arkadaşıydım . Natalia'ya bakıp akşam seninle konuşucam ! bakışı attım . Anlayıp kafasını salladı ve tekrardan Umberto'ya sarıldı . Ben ona nasıl kıyabilirdim ki ? Yoksa Umberto o gün kavga ettiği adam mıydı ? Tüm bunlar nasıl gözümden kaçmıştı ? Tabi ya , o gün onu evimde görme sebebide bu yüzdendi . Benim için değil Nat için oradaydı .
Aslında bir yandan bakınca da çok yakışıyorlardı . Ne diyorum ben ! Onlar asla birbirleri için yaratılmış insanlar gibi değildi . Şimdi mutlu gözüküyor olabilirdi ama gelecekte birbirleri için olmadıklarını anlayıp üzüleceklerdi . Rafael'e baktığımda aynı onun da benim gibi düşünce içerisinde olduğunu anladım . Böyle durumlarda birbirimize destek olmalıydık . Ondan ne kadar haz etmesem de ! Endişeli gözlerle Rafael'e yaklaşıp " Şimdi ne yapacağız ? " dedim .Bana daha çok yaklaşarak " Merak etme en fazla iki ay . Bahsine giriyorum 5 aya bu ilişki biter . " dedi .
Hayret içinde ona bakıp " Sen ne saçmalıyorsun ? " diye bağırdım .
Benim bağırmama odaklanan çifte kumrularımız sonunda sarılmalarını bitirmiş beni dinliyorlardı . Onlara sahte gülüşümü gösterip ben de sessiz kalma hakkımı kullandım . Galiba haklıydı ve şaşırtıcı derecede ben de bu iddianın içerisine girmek istiyordum . Az sonra ikiside çıktığı an Rafael'e dönüp " 1 yıl ! 1000 Euro ! Uyar mı ? " dedim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BALAYI BİLETİ
DragosteDüğününe bir hafta kala Alev sevdiği adam tarafından terk edilir . Önüne çıkan balayı bileti sayesinde tüm hayatının değişeceğini bilmeyen Alev'i büyük bir İtalya yolculuğu bekler ama bu yolculuk onu iki farklı yola sürükleyecektir . Ya yakışıkl...