Bölüm Şarkısı : Sufjan Stevens ~ Mystery Of Love
///////////////////////////////////////
Yazardan kısa bir not 💕Biliyorum çok geç bölüm attım
Özür dilerim ☹️
Küçük bir tatile çıktığım için böyle oldu
Bu yüzden size uzun bir bölüm yazmak istedim
Bir sonraki bölümde çok güzel şeyler olacağına dair bazı haberler aldım
Haftaya görüşürüz ❤️- Sizi çok seven yazarınız 💕-
///////////////////////////////////////
Dilim birçok şey söylemek isterken gözlerim onun yerine derdimi anlatıyordu .
O anda biraz ilerledi ve derin bir nefes verip ağzımı iki metre açıcak o cümleyi söyledi .
" Sevgimden başka hiçbir şey yok elimde ve senden başka hiçbir şey yok kalbimde ! "
BÖLÜM SONU ❤️
—————————————————————Şaşkınca onun gözlerine bakarken o kafasını eğip yere bakmaya başlamıştı .
Hala bunların gerçek olduğuna inanamıyordum .
Benden hoşlanıyor muydu ?
Üzerime onun birkaç saat önce verdiği ceketi geçirip hızla merdivenlerden aşağı inmeye başladım .
Ağzım kulaklarımda merdivenden inerken kapının önüne gelmemle gözlerim tekrardan onunla buluştu .
Hala birkaç saat önce giydiği kıyafetlerle duruyordu .
Demek ki hiç uyumamıştı .
Beni görmesiyle yüzünde hafif bir tebessüm oluşup bana doğru gelmeye başladı .
Ona ne diyecektim ki ?
Ne diyeceğimi gerçekten bilmiyordum .
Tek isteğim onun yasak elmayı andıran dudaklarıyken nasıl onunla konuşabilirdim ki ?Yasaktı ama tüm bedenim büyük bir istekle onu arıyordu .
Bu duygunun ismi neydi ?
Sessizce bir birimize bakarken bir kez daha söylediği cümleyi düşünmeye başladım .
Az önce söylediği cümlede doğru muydu ?
" Sevgimden başka hiçbir şey yok elimde ve senden başka hiçbir şey yok kalbimde ! "
Hançer keskinliğindeki sözleri boğazıma düğümlenen ve saklanan tüm hisleri birer birer gün yüzüne çıkarıyordu. Ben gözlerinde kaybettiğim benliğimi ararken belimden tuttu ve bedenimi tüm sıcaklığıyla kendine yasladı.
"Sensiz yapamıyorum."
Kurduğu cümleler dudaklarıma aniden yapışmasıyla artık daha çok şey ifade ediyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BALAYI BİLETİ
RomanceDüğününe bir hafta kala Alev sevdiği adam tarafından terk edilir . Önüne çıkan balayı bileti sayesinde tüm hayatının değişeceğini bilmeyen Alev'i büyük bir İtalya yolculuğu bekler ama bu yolculuk onu iki farklı yola sürükleyecektir . Ya yakışıkl...