Ne kadar küfür yesem hak edecek bir konumda olduğumdan artık özür dilemeye yüz bulamıyorum
Bu yüzden size benim için tatlı bir bölümle gelmek istedim
Neredeyse 3 aydır yeni bölüm yazmamışım bu yüzden kısa tutaraktan sadece sizi çok özlediğimi bilin istiyorum ❤️
Bu şarkı benden tüm sevgili okurlarıma gelsin
Lütfen oylarınızı ve yorumlarınızı benden esirgemeyin
Sizinle konuşmayı çok özledim 😢
Çok seviliyorsunuz 💕
Oy ve yorum unutmayın !
Umarım beğenirsiniz 🥺
Keyifli okumalar ❤️
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
Adam düz bir ifadeyle bana bakmadan " Israrcı gibi göründüğümün farkındayım ama siz işiniz olduğunu söyleyince size böyle bir sürpriz hazırlamak istedim . " dedi .
Çok iyi etmişti !
Acaba ne zaman gidecekti ?
Yemek hızlı gelirse hızlı giderdi .
Acaba ona bugün erken kapatacağımızı mı söylemeliydim ?
Neden en gerektiği anda hiçbir garson yoktu ?
Gidip Mateo'yu bulmalıydım .
Tam telefondan ona yazıyordum ki sıkıca adam memnun bir tonda " Sonunda garson geldi. " dedi .
Ne güzel !
Mateo niye bu kadar gecikmişti ?
Tam telefonumu yerdeki çantaya koyuyordum ki duyduğum sesle sonumun geldiğini anladım :
" Hoşgeldiniz ! Ben Raf , bugün sizinle ben ilgileneceğim . "
-------------------------------------
Nasıl ?
Ben ölmüştüm !
Ben bitmiştim !
Nefesin nasıl alınabileceğini hatırlamaya çalışırken Kerem ellerini birleştirip " Sonunda gelebildiniz . Bir 2 saat daha beklerim diye düşünmüştüm ben . " dedi .
Adam ölmüştü !
Adam bitmişti !
Ben selası ne zaman okunur diye aklımda hesaplarken Raf çok korkutucu bir rahatlıkla " Kusura bakmayın , Sous chef'imiz bir anda kayıp olduğundan onu bulmamız gerekti . " dedi .
Gözleri tekrardan beni bulduğunda ona sadece gülümsememle karşılayıp Kerem'e " Burada garsonlarımız çok şakacıdır . " dedim .
Adam bana anlamaz bakışlar atarken Raf sahte bir kahkaha atıp italyanca " Şu an karşında oturan hıyardan daha şaka olduğunu sanmam . " dedi .
Adam sanki anlayacakmış gibi panikle öksürürken Kerem bir anda elimi tutup Türkçe " İyi misin ? Sana ne söyledi ? " dedi .
Tam yine bir yalan sallayacakken Raf gözlerini ellerimizden 1 saniye bile ayırmadan " O *** elini çekmezse ona elimki menüleri yedirmekten zevk alacağımı Türkçe söyler misin ? " dedi .
Bunu kesinlikle yapardı .
Kerem artık sinirlendiğini belli eden bir tonda " Eğer İngilizce bilmiyorsan başka bir garson çağır ! " dedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BALAYI BİLETİ
RomanceDüğününe bir hafta kala Alev sevdiği adam tarafından terk edilir . Önüne çıkan balayı bileti sayesinde tüm hayatının değişeceğini bilmeyen Alev'i büyük bir İtalya yolculuğu bekler ama bu yolculuk onu iki farklı yola sürükleyecektir . Ya yakışıkl...