30.BÖLÜM = Bilinmeyen Ateş

1.6K 235 213
                                    

Bölüm Şarkısı : Jody Miller ~ Io che non vivo

👆🏼👆🏼Rafael'in söylediği şarkı 👆🏼👆🏼
///////////////////////////////////////
Yazardan kısa bir not 💕

Bölüme başlamadan önce size teşekkür etmek istedim .
Artık 30. Bölüme geldik Yani kitabın yarısı . İlk günden beri destek veren ve ailemize yeni katılan okuyucularıma , dostlarıma , hepinize teşekkür ederim . Eminim bu aileyi daha da büyüteceğimiz güzel günler bekliyor bizi . Usanmadan her hafta. kitabımın yeni bölümlerini beklediğiniz için sağolun ❤️
Kitap ile anlamadığınız ya da fikir vermek istediğiniz bir kısım olursa lütfen mesaj atmayı unutmayın 😊

- Sizi çok seven yazar 💕 -

///////////////////////////////////////

Tam yaklaşacakken onu durdurup " İnanmıyorsan git kendine yeni birini bul ****** ! Bu kız artık hayatında değil . " deyip hızla kapıyı yüzüne kapattım .

Sanırım bitmişti .

Bu sefer pislikler için üzülmeyecektim .

Kapıyı kapattığım an gülümsedim ve ağzımdan şu sözler döküldü .

" Evet Alev , yeni hayatının ilk gününe hoş geldin ! "

BÖLÜM SONU ❤️
                                    —————————————————————

Başıma gelen şeyleri düşündükçe öfkelenip aklımı başka bir şeye odaklıyordum .

Hazırlanıp hızlı adımlarla restauranta doğru yürüdüm .

Dün gece Raf ile olanlardan sonra yine beni hız yaptığım için uyarmasını istemiyordum .

Restauranta girdiğim an gördüğüm rüya çiftinin yanına karşısına oturup kahvaltılarına eşlik ettim .

Natalia tereyağlı ekmeğini kocasına yedirirken ben de kusmamak için dişlerimi sıkıyordum .

Yanımda bir hareket hissetmemle çaprazıma oturan Rafael'e baktım .

Beyaz gömleğiyle her zamanki gibi mükemmel görünüyordu .

Sanırsam saçlarını kestirmişti .

Adımı birkaç kez duymamla bana seslenen Natalia bakıp gülümsedim .

Kaşlarını çatıp " Aklında ne var senin ? Kaç dakikadır sana sesleniyorum . " dedi .

Kim aklımda olabililirdi ki ?

Aklımdaki kişiye bir kez daha bakıp onu izledim . Ardından Natalia'ya bakıp " Hiç ! Yapmam gereken işler işte . " dedim .

Sanki bana inanmış gibi gizlice göz kırpıp " Haa ! Anladım . " dedi .

Natalia benimle gözleriyle anlaşırken Umberto aramıza girip " Alev akşam bizimle bara  gelmek ister misin ?Akşama kutlama yapıyoruz .  " dedi .

BALAYI BİLETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin