42.BÖLÜM = Mantı

1.1K 141 83
                                    

Bölüm Şarkısı : Perry Como  ~ Please Believe Me 

Keyifli okumalar ❤️

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Söz verdiğim gibi tüm sorularınıza cevap verdim . Umarım tatmin olursunuz 💕

1. " Alev neden bu bölüm çok iticiydi ? "

( Biliyorum çok sinir bozucu görünüyordu ama kalbi ve mantığı arasında kalmıştı .   Bu bölümde hangisini seçeceğini hep birlikte göreceğiz . )

2. Raf neden böyle davranıyor ? Düzelecek mi ?

( Bu bölümde birden herkes Rafael'den nefret etti ama fark etmedikleri bir şey vardı . Raf her zaman insanlardan uzak duran biriydi . Bir insan hayatının aşkını bulduğu an tüm kötü huylarından arındığı nerede görülmüş ? Belki de sadece aşkı öğrenmesi gerekiyordu . 🥺 )

3. Cenk'e ne olacak ?

( Öncelikle Cenk ile olma olasılığı yok . Lütfen aklınızdan o ihtimali çıkarın djdjdkdkxk
Cenk Türkiye'de ama bu hiç karşılaşmayacakları anlamına gelmiyor . )

4. Rafael'in annesi neden onu bırakıp gitti ve sonra geri döndü ?

( Neden gittiğini söyleyemem ama neden geri döndüğünü bekli söyleyebilirim . Geri dönmesinin sebebi annemiz çocuklarını çok seviyor ama onun da kendi ailesi var yani geri dönemez . Her şekilde Raf'ımız bu kadın yüzünden böyle oldu 😪)

Not : Raf küçükken tam bir ana kuzusuydu bu yüzden annesi gidince kendisini herkesten uzaklaştırdı ve hayatı boyunca babasını suçladı .

5 . Rafael ve Alev arasındaki bu küs sonra barış ilişkisi ne zaman bitecek ?

( Biliyorsunuz bizimkiler kedi ve köpek gibi ama aralarındaki Tutku sayesinde birbirlerinden kopamıyorlar . Belki de birbirlerini dinlemeleri için bir olay olması gerekiyordur 😏 )

6. Alev hangisini seçecek ?

( Bu soruyu cevaplamayacağımı asla biliyorsunuz ama aklınızda sadece iki seçenek tutmamanız gerektiğini düşünüyorum . Yazardan ilerdeki bölümlerde daha çok erkek göreceğimize dair sinyaller aldım . ;))))

7. O Fransa olayında tanrıça diye adlandırdığı kişi kim ?

( Öncelikle bunu unutmama gerçekten çok hoşuma gitti 💕 Francesca Raf'ın eskiden takıldığı biri diyebilirim . Aynı zamanda Rachele'nin de arkadaşı oluyor . )

8.Luca ile olabilme şansı var mı ? Umarım olur .

( Neden olmasın ? Şu an kızımız üzgün ve savunmasız 😈 )

9.Raf ona ne zaman itiraf edecek ? Malum 30.bölümde ilk öpücüğü gördük .

( Okuyucularıma acı çektirmenin en büyük hobim olduğumu söylemiş miydim ? Şaka bir yana açıkçası sanırsam biraz daha vakit gerek gibi ya da Behlül gibi Alev'in mezarın başında bile söyleyemeyebilir . Bazen birinin değerini anlamak için önce onu kaybetmen gerekir 👍🏼 )

BALAYI BİLETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin