41.BÖLÜM = Yeminler

1.1K 154 310
                                    

Bir sonraki bölümün başında soru cevap kısmı olacaktır yorumlara sormak istediğiniz soruları yazmayı unutmayın 🌸

Keyifli okumalar 💕
————————————————————————
Gözlerim gördüğü şeyleri hazmedemezken şaşkınlıkla altında sadece havlu olan kişiye baktım .
Yine yumurta pişiriyor ve yine pişirirken dans ediyordu .

Acaba geçmişe mi dönmüştüm ?

Hayır , şimdi saçlarını uzatmıştı !

Kaslarına bir ekleme falan mı yapmıştı ?

Ben onun kaslarına bakmamaya çalışırken arkasına dönüp bana gülümsedi ve ağzından aynı o gün söylediği şu sözler döküldü .

" Buon giorno bella signora ! "
(Günaydın güzel bayan )

S*k**r , Bu kesinlikle bir rüya değildi !

————————————————————————

Şaşkın bir ifadeyle karşımda yumurta yapan yarı çıplak adama baktım .

Acaba ilk tanıştığımızda yaptığım gibi hiçbir şey demeden kaçmalı mıydım ?

Sanki düşüncemi okumuş gibi erkeksi bir şekilde kıkırdayıp " Lütfen yine kaçmayı düşünmediğini söyle ! " dedi .

Buranın erkekleri medyum olabilir miydi ?

Ne diyeceğimi düşünmeye çalışırken birden dudaklarını büzüp yavru köpek bakışları atmaya başladı .

Yaptığı surata kıkırdayıp " Eğer üzerine bir şeyler giyersen neden olmasın ? " dedim .

Dediğim şeyle gülümseyip " Lütfen otur ! Üzerimi giyinip geliyorum . " dedi .

Mutfak masasına baktığım an bir kez daha nerede olduğumu hatırlayıp oturmakta tereddüt ettim .

Ben burada ne yapıyordum ?

Burnuma gelen yanık kokusuyla ocakta altı açık olan yumurtaya baktım .

Bu adam bu beceriksizlikle nasıl hayatta kalıyordu?

Hızla altını kapatıp simsiyah olmuş yumurtayı çöpe attım .

Beni yine kurtarmıştı !

Bir yumurtadan ne olurdu ki ?

Dolaptan iki yumurta alıp kırdıktan sonra tabakta karıştırmaya başladım .

Aklım hala dün gece olanları düşünürken doğradığım maydanozları atıp karıştırmaya devam ettim .
Yanımda hissettiğim hareketlilikle kapıya bakıp beni orada izleyen Luca'ya baktım .

Çok değişmişti !

Saçları uzamış ve koyulaşmıştı .
Minik topuzuyla kesinlikle sokak ressamlarına benziyordu .

Onu izlediğimi gördüğü an yanıma gelip " Ben de altını açık unuttuğum için geri gelmiştim ama sana da şimdi zahmet vermiş oldum . " dedi .

BALAYI BİLETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin