52.BÖLÜM= İstanbul Bileti

606 66 133
                                    

Bölüm Şarkısı : Halleluwah  ~  Dior

Size yine acı dolu bir bölümle geri geldim 

Lütfen oylarınızı ve yorumlarınızı benden esirgemeyin 

Sizinle konuşmayı çok özledim 😢

Geç geldiğimi biliyorum ama gerçekten ilk bulabildiğim anda sizin için yazıyorum canlarım 

Çok seviliyorsunuz 💕

Oy ve yorum unutmayın !

Umarım beğenirsiniz 🥺

Keyifli okumalar ❤️

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

' Sposami Alev ! ( Benimle evlen Alev ! ) '

Ne ?

O dayakları sanki ben yemişim gibi bir anda affalarken Luca gülümsemeye çalışıp ' Sana sonra daha güzel bir yüzük alacağım .Söz veri...'

O anda Raf kafasına bir tane yapıştırmasıyla Luca'nın bayılması bir olmuştu .

Neden böyle bir şey yapmıştı ?

Halk anlamadığım nedenden dolayı dağılırken Luca'nın gözlerini kapalı görmemle dondum .

Sadece bayılmıştı değil mi ?

Ağzımdan küçük bir çığlık dökülürken duyduğum siren sesleriyle ayaklandım .

Burada neler ol ...

' Alzi la mano! Polizia! ( Eller yukarı ! Polis ! )

----------------------------------

3 Saat Sonra ...

Abim karşımda , sinirle gel git yaparken gözlerimi iki yan hücremde duran salaklardan  kaçırmaya çalışıyordum . 

Yine başa dönmüştük ! 

Bu sefer üzerimde o kırmızı Peri Anne elbisesi yoktu . 

Yine aynı hücrede olmak beni biraz geriyordu . 

Birkaç ay önce tam 50 cm ötede beni tam yeni yıla girdiğimiz an öpmüştü .

Acaba o da o günü düşünüyor muydu ? 

Bence Alev , o kırılan sırtını düşünüyor da olabilir ! 

2 saat önce olanlar tekrar aklıma gelirken giriş  kapısında gördüğüm kişiyle dondum . 

Onun burada ne işi vardı ? 

...

3 Saat Önce ... 

Panikle ellerimi kaldırıp bir anda bizi çevreleyen polislere baktım . 

Elindeki silahlar gerçeğim diye bağırırken panikle aynı benim gibi ellerini kaldırmış 3 erkeğe baktım . 

Arlarında en iri olan polis Rafael'i kelepçelerken abim onu sürüklemeye çalışan polise bağırarak ' Kız kardeşime dokunmayın ! Biz sadece izliyorduk . Bu iki p*şt yaptı ! ' dedi .

Adam onu hiç dinlemediğini belli eden tavırlarla taşımaya devam ederken bu sefer bana seslenip ' Alev bir şey desene ! Bu s*k*k herifler herhalde İngilizce anlamıyor . ' diye bağırdı .

Tam bir şey diyecekken bileğimde hissettiğim ellerle ağzımdan küçük bir çığlık döküldü . 

Beni de mi götürüyorlardı ? 

BALAYI BİLETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin