47.BÖLÜM = Tek bir Randevu

836 85 116
                                    

Bölüm Şarkısı : Toto Cutugno ~ L'italiano

Size geç geldim biliyorum çünkü ev taşıyorum :)

AMA SİZE MÜKEMMMEL BİR BÖLÜMLE GELDİM !!!

Oy ve yorum unutmayın !

Umarım beğenirsiniz 🥺

Keyifli okumalar ❤️

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Sinirden iç çekip ' Gerçekten bu ısrarınızdan asla vazgeçmeyecek misiniz ? ' dedim .

Benim aksime o rahat bir tavırla yüzüme doğru yaklaşıp ' Senden asla vazgeçmeyeceğim ! ' dedi .

Acaba o da kalbimin nasıl attığını duyuyor muydu ?

Nefesini dudaklarıma üflerken gözleriyle yüzümü süzgeçten geçirdi .

Acaba Alessia kucağımda olduğu için mi hava bu kadar sıcaktı ?

Dudakları yavaşça benimkilere yaklaşırken hızla elimi aramıza koyup avucumun içini öpmesini sağladım .

Raf bana hayretle bana bakarken yutkunup ' Seni affetmeden kılıma bile dokunamazsın ! ' dedim .

Ben hala az önce ne dediğimin farkına varamazken o sırıtıp beni yerin dibine gömecek o sözleri söyledi :

' Yani sonrasında izin veriyorsun ? '

------------------------------------

Sanırım duvara toslamıştım .

Gözleri alacağı cevabı çoktan biliyormuş gibi arzuyla parlarken yutkunup kucağımdaki Alessia'yı sevmeye devam ettim .

Şimdi ne diyecektim ?

Yüzü hala dibimde bana acı çektirmekle uğraşırken her zamanki gibi sert ifademe bürünüp ' Bu aralar ne kadar çok hayal görüyorsun Moretti ! Seni tanımasam bana aşık olmaya başladığını düşünürdüm . ' dedim .

İçimdeki Alev dediklerim için beni ayakta alkışlarken ben saklanmak için şimdiden kendime koltuğun arkasını seçmiştim .

Dediklerim onda soğuk bir duş etkisinde ürpermeye neden olmuş yutkunmuştu .

Tahmin etmiştim !

Hareketleri ben de mutsuz bir gülümseme ile son parçaları da çatlamakta olan bir kalbe neden olduğundan habersiz hala dediğimi anlamaya çalışıyordu .

Aslında ne kadar cevabının böyle olacağını bilsem de çok küçük bir ihtimal beni kollarına alıp ' Sana aşığım ! ' demesini beklemiştim .

Bence daha fazla burada durmamın bir anlamı yoktu .

Tam Alessia'yı kenara itip ayaklanacakken kolumdan çekilmemle koltuğa yapışmam onun üstüme çıkmasını sağlamıştı .

Heyecandan göğsüm hızla kalkıp inerken hissettiğim sıcakla tek heyecanlanan kişinin ben olmadığını anladım .

Alt dudağımda hissettiğim nefesle istem dışı dudaklarımı birbirine bastırıp ıslattım .

Gözleri benimkilerden bir saniye bile ayrılmazken nefes nefese bir şekilde ' Sana aşık olsaydım ne yapardın ? ' dedi .

Delirirdim !

Bana aşık olsan kalbinde bir yerim olduğunu anlardım .

Masumca sorusu gözlerimin buğulanmasını sağlarken derin nefesler almaya çalışıp her zamanki yalanlarımdan birini sıraladım :

BALAYI BİLETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin