Bölüm Şarkısı : Gigliola Cinquetti ~
Quelli erano i giorno 💕En sevdiğim şarkılardan biri ❤️
Geç yazdığımın farkındayım 😞🙏🏼
Keyifli Okumalar 💕
///////////////////////////////////////İnsanlar adımı söylerken gözümü açmamaya yemin edip etrafın dağılmasını bekledim .
Düşündüğümün aksine insanlar daha çok panikleyip tepeme toplanmışlardı .
Tam bayılma numarasına girişecekken duyduğum iki tanıdık sesle gözlerimi açıp tepemde duran iki erkeğe baktım .
Rafael ve Luca.......
BÖLÜM SONU ❤️
—————————————————————Panikle hayatımı kökünden değiştiren iki erkeğe baktım .
İçimdeki Alev 'İşte şimdi s*çt*k ! " derken gözlerimi ikisinin üzerinde gezdirdim .
Gözlerimi açtığım an Rafael hızla yüzüme dokunup " İyi misin güzelim ? " dedi .
Benim için panik yapmıştı .
Tam bunun için sevinecekken Luca hızla onun elini itip " O sadece benim güzelim . " dedi .
Kavgaları dışarıdan ne kadar 1. Sınıf atışmalarına benzese de çok tehlikeliydi .
Rafael sırıtıp " Demek senin güzelin ? " dedi ve kafasını sallayıp " O halde senin güzelin bir haftadır feci haldeyken sen neredeydin? " dedi .
Luca sinirle soluyup " O feci haldeyken ben ölüyordum lanet herif ! Hepsi de senin yüzünden . " dedi .
Gözlerim şaşkınlıkla açılırken konu benim kafamı çarpmamdan daha çok o meseleye ilerliyordu .
Kesinlikle bir el atmalıydım .
Aklıma gelen fikirle kendimi tekrardan yere atıp bayılma numarası yaptım .
İkisi de numaramı fark etmemiş birbirleriyle kavga etmeye devam ediyorlardı .
Bu sayede erkeklerin zeka seviyesini bir kez daha anlayıp halime üzüldüm .
O sırada bir kadının " Ahh ! Tekrardan bayıldı . " demesiyle kavgayı durdurmuş sonunda benimle ilgilenmeye başlamışlardı .
Sonunda !
Rafael olduğunu düşündüğüm kollar beni hızla kucağına alırken Luca birden kolumdan tutup " Bırak onu , seni pislik herif ! " dedi .
İkisi beni tek kalan oyuncakmış gibi çekiştirirken kolumun acıyor olduğuyla kimse ilgilenmiyordu .
O sırada Rafael beni hızla kaldırıp " Eğer senin yüzünden bu kıza bir şey olursa bu son nefes alışın olur . Anladın mı beni ? " diye kükreyip beni kendi odasına doğru götürdü .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BALAYI BİLETİ
RomanceDüğününe bir hafta kala Alev sevdiği adam tarafından terk edilir . Önüne çıkan balayı bileti sayesinde tüm hayatının değişeceğini bilmeyen Alev'i büyük bir İtalya yolculuğu bekler ama bu yolculuk onu iki farklı yola sürükleyecektir . Ya yakışıkl...