Yeni bir bölümle geldim canlarım ❤️ 1k beğeni olmuş hepinize çok teşekkür ederim kendinize dikkat edin sokağa çıkmayın seviliyorsunuz 💕
////////////////////////////////////////////
Bölüm şarkısı : Guaglione ( Oğlan )Tam onlara soru soracaktım ki hızla telefon kapanıp beni bip sesiyle yalnız bıraktılar . Raf sanki az önce hiçbir şey olmamış gibi kaşlarını yine çatıp önceden benim hayatımı karartan o tanıdık cümleyi söyledi . "Merak etme en fazla iki ay . Bahsine giriyorum 5 aya bu ilişki biter ."
BÖLÜM SONU ❤️
————————————————-——————
O az önce ne demişti ? Yok artık ! Dediği şeyle koluna yumruk atıp " Sen hatalarından ders almaz mısın hiç ? " dedim . Benim öfkemin aksine o kahkaha atıp " Sadece şaka yapıyordum Alev . Seni yine kaybedeceğin bir şeyin içine sokmam . " dedi . Her daim nasıl bu kadar egoist olabiliyordu ? Gözlerimi devirip " Sen öyle san . Bir gün gelecek ve kaybettiğin için çok üzüleceksin ! " dedim . Bana alayla bakıp " Rüyanda belki . " dedi . Saniyede sinirlerimi hoplatıyordu . Tekrar omzuna vurup kemerimi düzelttim . Sırıtıp " Omzumla bir sıkıntın mı var ? " dedi . Hemen atılıp " Sıkıntım omzunla değil , içi sadece egoyla dolu beyninle ! " dedim . Kaşlarını çatıp " Hayatımda hiç kimse benimle böyle konuşmadı . Aslında konuşamadı . " dedi . Ahh bay Ego'nun gururu incelmiş . Ne yazık !Ona alayla gülümseyip " Sen şimdi ' Tanıdığım diğer kızlara hiç benzemiyorsun . ' da dersin . " dedim . Kafasını ikiye sallayıp " Haklısın ! " dedi . Ahh kalbim ! Ne dediğinin farkında mıydı acaba ? Kalbimde garip bir ağrı vardı . Tam gülümseyecekken sözüne devam edip " Haklısın ! Diğer kızlara hiç benzemiyorsun . İnsan bir güzel olur ! Şu haline bak , evde kedileriyle yaşayan kadınlar gibi görünüyorsun . " dedi . Dediği şeyle ağzımı iki metre açıp ona ' Bunu demiş olamazsın !' bakışları attım . Beyefendinin keyfi yerindeydi . Böyle keyifli olması sinirimi bozuyordu . Sırıtıp " Bunu diyen adam evinde köpeğiyle yalnız yaşıyor . " dedim ve Kollarımı çiçek yapıp dışarıya baktım .
Kalbim kırılmıştı . Normalde başkasından duysam asla üzülmeyeceğim şeye bu adam yüzünden dünyanın en kötü şeyiymiş gibi üzülüyordum . Bir süre yola baktıktan sonra duyduğum erkeksi kıkırdıyla ona baktım . Cezbedici yeşillikleriyle gülümseyip " Buna alınmış olamazsın değil mi ? " dedi .
Gerçekten buna alınmış olamazdım değil mi ? Onun için güzel olmam önemli değildi dimi ? Çatık kaşlarımı düzeltip " Çirkin erkeklerden iltifat alıp almamam umurumda değil . Emin olabilirsin . " dedim .
Dediğimle şaşırıp " Attığın itirafa sen bile inanmadın . " dedi .
Haklıydı . Yalanın da bu kadarı ! Onay almak istercesine gözlerime bakıyordu . Kafamı yola çevirip eve geldiğimi gördüm . Onu cevapsız bırakmak en güzel sinirlendirme taktiği olabilirdi . Beni bıraktığı için teşekkür edip konuşmasına izin vermeden arabadan çıktım . Her zaman ki gibi hızla arabayı çalıştırıp yanımdan gitmişti .
Bazı insanlar değişmezdi . Sadece bana tur mu attırmıştı ? Bu adamın derdi neydi ? Hızla eve gidip Natalia'ya bana her şeyi anlatmasını söyledim . Yüzüğünü göstermesiyle zıplayıp kahkaha atmaya başladık . Benim minnoşum evleniyordu !
Annem hala eve gelmediğinden biraz televizyon açıp izlemeye başladım . İtalyan magazini ! Çoğu ünlüyü tanımasam da magazin magazindi . Bir yandan iş adamlarının ne yaptığını öğrenirken bir yandan da akşam yemeğimi yiyordum . Karşıma çıkan haberle elimdeki çatalı sehpaya bırakıp televizyonun sesini açtım . Şok şok şok ! Ünlü mankenin yeni sevgilisi Ünlü Şef Rafael Moretti restauranttan el ele çıkarken görüntülendi !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BALAYI BİLETİ
RomanceDüğününe bir hafta kala Alev sevdiği adam tarafından terk edilir . Önüne çıkan balayı bileti sayesinde tüm hayatının değişeceğini bilmeyen Alev'i büyük bir İtalya yolculuğu bekler ama bu yolculuk onu iki farklı yola sürükleyecektir . Ya yakışıkl...