14.BÖLÜM = Lacivert , Beyaz Çiçekli

2.1K 440 47
                                    

Şarkıyı dinlemenizi öneririm ❤️

İlk defa erken geldiğimden izinsiz bir şey yapmak istemiyordum o yüzden soyunma odasına girip giyinmeye başladım . Tam üstünü giyinirken arkamdan gelen sesle arkama döndüm . Panikle bluzu üstüme geçirip " Çık dışarıı ! " diye bağırdım .

BÖLÜM SONU ❤️
                                    ————————————————-———————
Boşuna mı bağırıyordum ben ?

Benim bu panik halim aksine beyefendi ciğerini seyreden kedi  gibi bana bakıyordu  . 

Yanımda duran ceketi ona atıp son bir kez " Çık dışarı ! " dedim . 

Hemen kendine gelip " Özür dilerim . " dedikten sonra elinde duran ceketimle dışarı çıktı .

Ben bir daha bu adamın yüzüne nasıl bakacaktım ?

Giyindikten sonra aynaya bakıp yüzümün Ne kadar kızardığına baktım .

Kahretsin !
Bu halimle bir domatesten farkım yoktu .

Derin nefesler alıp ' Bunu yapabilirim . ' diye kendimi rahatlatmaya çalışıyordum .  Buradan  kaçıcak halim yoktu . Odadan çıkıp mutfağa doğru ilerledim .

Yoktu !

Acaba gitmiş olabilir miydi ? 

Öyle olması için dua edip masaların önüne geldim . Camın önünde oturmuş kahvesini yudumluyordu .

Beni gördüğü an uzunca bakıp sırıttı  . Bir de sırıtıyordu . Ardından eliyle yanına gelmemi işaret edip beni çağırdı .

Neden beni çağırıyordu ki ?

Kesin benimle dalga geçecekti .

Acaba ona işim olduğunu söyleyip oradan kaçmalı mıydım ?

Yavaş adımlarla yanına gidip ona bakmamak için dikkatimi dağıtmaya çalıştım . Aynı zamanda nefesimi düzende tutmaya çalışıyordum .

Yanına geldiğim an elindeki kahvesinden bir yudum daha alıp önündeki sandalyeye oturmamı söyledi .

Yavaşça oturunca benim önümdeki kahveyi gösterip " Özür dilerim . Senin orada olduğunu bilmiyordum . " dedi .

O benden ikinci kez mi özür diliyordu ?

Yok ben yanlış duymuş olmalıydım çünkü böyle bir egoistten böyle şeyler duyamazdım . Aslında onun bir suçu yoktu . Bu saatte geldiğimi bilemezdi .

Peki bu saatte onun burada Ne işi vardı ?

Önümdeki kahveyi alıp kısık bir sesle " Önemli değil . " dedim ve hızlıca camdan dışarı bakmaya başladım .

Dışarıda da ne vardı ki ?

İki genç motosikletlerinin önünde sigara içiyordu . Onlara baksam onları beğendiğimi düşünebilirdi . Aklımı başka şeylerle dağıtmalıydım .

BALAYI BİLETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin