35.BÖLÜM = Buon Natale !

1.2K 181 135
                                    


Bölüm Şarkısı :Nat King Cole ~ Buon Natale ( Merry Christmas to you ! )

Bazı okurlarım için yeni bölümü erkenden yazmak istedim 💕
Keyifli okumalar ❤️

///////////////////////////////////////////

"Seni çağırmamla Paris'ten ilk uçakla döndün . O gün çok eğlendim ! Aynı önceki kaçamaklarımız gibi olmadı mı ? "

Paris ?

Eğlenmek ?

Önceki kaçamaklar ??

Bardağın yerle buluşması sonucu çıkan sesle bakışlarını bana çevirip şaşkın bir şekilde yüzüme baktı .

Yerine kilitlenmiş bir halde beni izlerken ağzından o sözler döküldü .

" Alev , ben ....

BÖLÜM SONU ❤️

————————————————————————

" Alev ben bir hata yaptım . Sana anlatmalıydım ama ... "

Ama ne ?

Bu adam ne saçmalıyordu ?

Hangi yüzle bana bunları söyleyebiliyordu ?

Gözyaşlarım sel olmuş boynuma inerken karşımdaki adama öfkeyle bakıp bana bir açıklama yapmasını bekledim .

Konuşmuyordu !

Neden ben bunları yaşıyordum neden bunlar hep benim başıma geliyordu ?

Kalbim atmamak için kendini zorlarken elimi oraya götürüp " Bana bunu yaptın mı ? " dedim .

Sanki ona bir daha görüşmeyelim demişim gibi hızla ellerimden tutup " Saçmalama ! Ben  kalbime nasıl ihanet ederim  ? " dedi .

Ne diyordu ?

Ona inanmamı falan mı bekliyordu ?

Yüzümü çevirirken hızla çenemi onun hizasına getirtip " Lütfen bana bak güzelim ! Sana asla böyle bir şey yapmam !Her gece uykularımı kaçıran , kalbimi böyle deli gibi attıran bir kızı nasıl üzerim ? Bana inanmalısın . " dedi .

Aldatmamış mıydı ?

Kafam çok karışmıştı .
Gözyaşlarımı silip " O zaman o gün Paris'ten neden döndün ? Seni o kadın çağırmadı mı yani ? " dedim .

Şimdi bana yüksek sesle hayır elbette ! diyecek ben de onun dudaklarına yapışacaktım .

Peki hala neden cevap vermiyordu ?

Cevap versene be adam !

"O çağırmadı , seni o lanet yerde onun için tek başına bırakmadım ! "desene !

Demiyordu ...

Yutkundu ve gözlerini kaçırıp yüreğime parçalara ayıracak bir şekilde " O çağırdı !" dedi .

BALAYI BİLETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin