18.BÖLÜM = Güller ve Şamdanlar

1.8K 423 32
                                    

                                         👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻Alev'in giydiği elbise 💕 👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻👆🏻

Masanın üzerinde altın şamdanlar ve Gül yaprakları vardı . Hazırladığı sofraya mı şaşırmalıydım yoksa evimizde kurutulmuş gül yaprakları olduğuna mı bilemiyordum . Tam ağzımı açacaktım ki kapının çalmasıyla yerimde kaldım . Kısık sesle masadakileri kaldırmasını söyleyip kapıya doğru ilerledim . Hızla kapıyı açıp karşımda duran kişiye şaşkınlıkla baktım  .
" Anne ? "

                                                                                 BÖLÜM SONU ❤️
                            ————————————————-———————
Hala kapının önünde , büyük valizinin yanında gülümseyen anneme bakıyordum .

Sonunda dayanamayıp " Ahh ! Beni içeri alacak mısın evladım ? " dedi .

Hemen dediğini yapıp kapıyı sonuna kadar açtım ve içeri girmesini izledim . Hala neden geldiğini anlamamıştım .

Sanki içimdeki sorumu anlamış gibi gülümseyip " Dün sesin çok kötü geliyordu o yüzden sürpriz yapmak istedim ." Dedi .

Ne güzel !

Şaşkınlıktan ağzımı açıp bir şey söyleyemiyordum . Baya uzun süre burada kalacağını belli eden valizini salona sürüklerken bir yandan da onu getiren taksiciyle atışmasını anlatıyordu .

Birden durdu ve benim yakında ölü olacak arkadaşımın hazırladığı sofraya baktı .

Natalia'yı kesinlikle öldürecektim !

Hızla bana dönüp " Alev ! Kızım birini mi bekliyordun ? "  dedi .

Ona doğruyu söyleyemezdim yoksa çocuğun gidip tüm sülalesini araştırırdı .

Başımın üstünde beliren ampülle gülümseyip " Natalia  beraber yemek için hazırlamış . " dedim .

Bana " inanmadım ! " bakışları atıp " Kırmızı gül yaprakları ve altın şamdanlı mumlarla mı ? " dedi .

İşte şimdi bittim !

Sahte gülümsememi bozmadan fikir üretmeye çalışıp birazdan pot kıracak arkadaşıma baktı .

Natalia hızla salona girip " Luca hala gelmedi mi ? " dedi .

İngilizce konuştuğundan annem de anlamıştı . Yüzüm masadaki güllerle aynı renge girerken yavru köpek bakışlarımla anneme döndüm .

Ne tepki vereceğini bilmiyordum .

Birden kaşlarını çatıp " Demek Luca ? " dedi .

Şimdilik bu tepkisi de iyiydi !

Hemen yanına gidip " Anne önemli biri değil gerçekten . " dedim .

Ben kızmasını beklerken o gülümseyip " Senin adına mutluyum bir tanem . " dedi .

Ne ?

BALAYI BİLETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin