50.Bölüm = 2 Aşk 1 Boşanma

775 71 182
                                    

ölüm Şarkısı : Tony Renis  ~  Quando Quando Quando 

Geri döndüm bebeklerimmmmm 

Bahane Köşesi : Yazarınız iyi bir tatil yaptığı için bölüm atması uzun sürdü  🏖

Yangın bölgelerinde olanlar veya yangından etkilenen herkese geçmiş olsun diliyorum 

Umarım bu kabus da yakında son bulur 🙏🏼

Oy ve yorum unutmayın !

Umarım beğenirsiniz 🥺

Keyifli okumalar ❤️

/////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Raf tam bahçeye doğru ilerlerken rolüme bürünüp arkasından ' Şef , bir saniye bekler misin ? Sana bir şey sormalıyım ! ' dedim .

Acaba aşçılık işi tutmasa oyunculuk mu düşünmeliydim ?

Tam bahçe kapısından çıkacakken ismimi duymamla durdum .

Mateo koşa koşa yanıma gelip ' Bayan Alev , bir müşteri yeni tabağınıza bayılmış . Şef ve seni tebrik etmek için çağırıyor . ' dedi .

Zaten biz ne zaman buluşacaktık ki ?

Raf bakışlarımız buluştuğu an kafasıyla onay verip Mateo'ya geleceğimizi söyledi .

Siyah demir kapıdan geçip salona girdiğimizde Mateo'yu takip edip hangi müşteri olduğunu tahmin yürütmeye çalıştım .

Mateo bir masanın önünde durduğu an gördüğüm kişiyle dondum .

Abim elindeki yemek bıçağını çevirirken nadir zamanlarda görülen o korkunç gülümsemesiyle gerçekten adını andıran o bakışları attı .

' Demek Chef ve Sous Chef sizsiniz ! ' 

-----------------------------------

Şimdi s*çt*n kızım ! 

En geniş gülümsememle abime gülümseyip sanki çok işe yarayacakmış gibi Rafael'i serçe parmağımla ittirmeye çalıştım . 

Raf sanki her şey yolundaymış , etrafımızda kuşlar uçuşuyormuş gibi düz bir sesle ' Evet , yemeğinizi beğendiniz mi ? Yorumlarınızı yardımcı şefimle birlikte merak ediyoruz . ' dedi . 

Bu ne rahatlık yiğidim ? 

Birazdan dayak yiyecek , hala yorum bekliyor ! 

Gerginliğim her saniye daha çok artış gösterirken abim öfkelenip ' Hala hangi yüzle yemeğini sorabiliyorsun ? ' dedi . 

Raf da aynı sinirli ifadeyle ona bakıp ' Lütfen iş ve özel hayatı karıştırmayın ! Eğer yemeğim hakkında bir yorumunuz ya da geri dönüşünüz yoksa lütfen gece 11'den önce beni ve çalışanımı rahatsız etmeyin ! ' dedi . 

Kapak tam yerine giderken abimin söyledikleriyle  o kapağı ben suratıma yedim : 

' Madem iş ve özel hayatının karışmasını istemiyorsun , o zaman kardeşimle ne halt ediyorsun ? ' 

Raf sinirle tam öne atılacakken elini tutup onu sakinleştirmeye çalıştım . 

Ateş her zamanki gibi son atışını yapacağını belli eden gülümsemesini gösterip ' Yoksa diğer çalışanlarınızla da mı  böyle özel olarak  ilgilenirsiniz ? Ne profesyonelce ! ' 

BALAYI BİLETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin