33.BÖLÜM = Bebek Bakıcılığı

1.5K 206 127
                                    

Bölüm Şarkısı : Franco Califano   ~ Tutto il resto e' nola

////////////////////////////////////////////
Yazardan kısa bir not 💕

Sizi beklettiğim için özür dilerim
Ameliyat tarihim ertelendiği için size bölüm yazmak istedim

Keyifli okumalar

////////////////////////////////////////////

Lobiye geldiğimde resepsiyonun önüne gelip iki gün önce konuştuğum kıza tekrardan Rafael'i tarif ettim .

Kız tarifimle gülümseyip kalbimi paramparça edecek o cümleyi söyledi .

" Evet hatırlıyorum ! Beyefendi  sabah erkenden gelip ,  havalimanına gitmek için taksi istemişti . "

                 BÖLÜM SONU ❤️
—————————————————————

Kadının söyledikleriyle kısa bir şok geçirip kendimi hızla odama attım .

Bunu bana nasıl yapabilmişti ?

Sessizce inlemelerim hıçkırığa dönüşürken onun için hazırladığım saç örgülerimi çözdüm .

Bana bir not bile bırakmamıştı .

Niye bu kadar umutlanmıştım ki zaten ?

O da diğer erkekler gibi ciddi ilişkilere giremeyen biriydi .

Belki benden sıkılmıştı .

Bavulumu hazırladıktan sonra aşağı inip taksiyi bekledim .

Her dakika telefonumu açıp mesaj gelmiş mi diye bakıp daha çok üzülüyordum .

Terk edilmeyi bir kez daha kabullenebilecek miydim ?

Kalbim her defasında böyle kırılacak mıydı ?

Havalimanına gidene kadar ağlayıp uçak beklerken hıçkırıklarıma devam ettim .

Yanımdan geçen insanlar birini kaybetmişim gibi beni izlerken onlara kafa sallayıp gözyaşlarımı siliyordum .

Belki siyah bir elbise giymem de bu teoriyi daha güçlü kılıyordu .

Havalimanında deli gibi ağlayan , siyah elbiseli bir kadın düşünün .

Tam hapşırdığım vakit önümde ipek bir mendil belirmesiyle gözlerimi bana şefkatle bakan adama çevirdim .

Tam elindeki mendili reddedecekken mendili daha çok yaklaştırıp , İngiliz aksanıyla " Bence reddetmek için tekrar düşünmelisin . Bu halinle eşini az önce kaybetmiş kadınlara benziyorsun . " dedi .

Elindeki peçeteyi aldım ve gülümseyip teşekkür ettim .

Adını dahi bilmediğim adam da bana gülümseyip " Biraz kendine gelmeye çalış . Burada kimse sevgilinden ayrıldığın için bu kadar ağladığını düşünmez . " dedi .

BALAYI BİLETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin