45.BÖLÜM = Sevgililer Günü

1K 133 131
                                    

Bölüm Şarkısı : Melody Gardot  ~ If You Love Me 

Yarı ölü yazarınız yeniden geldi dşlklfklfd

Sınavlardan 352 parçaya bölünmüş bir şekilde çıkıp hemen size bölüm yazdım 

Sizi mutlu edecek bir bölüm yazmak istedim ve aklıma direk sevgililer günü geldi

Umarım beğenirsiniz 🥺

Keyifli okumalar ❤️

//////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

Luca en sonunda onu durdurup ' Onunla böyle mi ilgilendin ? Böyle mi tehlikelerden korudun ? En büyük tehlikenin sen olduğunu ne zaman anlayacaksın ? ' diye bağırdı .

Ben onu öylesine mi üzdüm ? O her gözyaşı döktüğünde ben öldüm ! ' diye bağırdı .

Duyduğum şeyle etrafıma bakmayı kesip dondum .

O ne demişti ?

Sanki benim onu izlediğimi anlamış gibi bakışlarını bana çevirdi ve mahçup bir gülümsemeyle ' Ama hak ettim ! ' dedi .

Şok üstüne şok yaşarken Luca onun bu halinden faydalanıp bir anda onu yere yapıştırdı .

Sırtı taş yere çarparken gözlerimi kapatıp sanki ben düşmüşüm gibi acı çekmeye başladım .

Luca üste çıktığı an nefesimin kesilmesini sağlayacak o sözleri söyledi :

' Bana gelip onunla olmak istediğini söylediğinde sana inanmıştım ! '

Raf o... ?

------------------------------------

O Luca'ya benimle olmak istediğini mi söylemişti ? 

' Oha ! ' 

Bunu dışımdan mı söylemiştim ? 

Bir kez daha Türkçe bilmedikleri için azıcık rahatlayıp esas konuyu unutmaya çalıştım . 

Zaten bilseler ne olacaktı ? 

Sanki benimle çok ilgileniyorlarmış gibi triplere girmem yok mmuydu ? 

Ağzımı tam açacakken geri kapatıp hala kavga eden adama baktım .

Onlar ne ara konuşmuşlardı ? 

Aklımda milyonlarca soru dönerken Rafael'in kaşının patlamasıyla sabrımın son tanesini de tüketmiştim . 

Güçlü bir çığlık atıp ' Siz iki aptal  ne yapmaya çalışıyorsunuz ? Çocuk gibi göründüğünüzün farkında değil misiniz ? ' dedim . 

İkisi de anında ayaklanıp tek sıra halinde dizildiler . 

İç sesim hallerine kahkaha atarken yüzümde mimik oynatmayıp ' Bir daha böyle aptalca bir şey yaparsanız ikinizi de siler Türkiye'ye geri dönerim . ' dedim . 

Luca yerinde zıplarcasına hareketlenip ' Ben kendi adıma çok özür dilerim Güzellik ! Senin yanında o hadsizi görünce ...' 

O anda Raf onun sözünü kesip ' Sen kime Güzellik diyorsun lan ? ' deyip tekrar onun yakalarına yapıştı . 

Luca sinirle sırıtıp ' Bekar bir kadına güzellik diyemez miyim ? Sonuçta onunla ARTIK çıkmıyorsun . ' dedi .

Artık kelimesinin üzerini vurgulamamayı da unutmamıştı ! 

BALAYI BİLETİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin