Beau's pov*
Als ik wakker word is alles wit om me heen.... nee niet weer vorig jaar precies de zelfde datum ookal.... ik lig in het ziekenhuis. ik kijk om me heen ik zie al mijn beste vrienden staan. en een vreemd meisje. "OMGUSH BEAU JE BENT WAKKER" schreeuwt Maggie.
"Jup" zeg ik iedereen komt op me af en valt me aan met een knuffel.
"Niet om onaardig te zijn maar wie en jij?" Zeg ik als ik naar het vreemde meisje wijs.
"Oo hoi ik ben Kethusha ik ben de vriendin van Nash"
"YAASSSS NASH YOU DID IT" schreeuw ik met een glimlach.
"Ja ik heb me over je heen gezet" zegt Nash lachend.
"Aaaw Nashiee nu voel ik me beledigd" zeg ik nep-huilend. hij lacht alleen maar en geeft me een kus op mijn voorhoofd.
Kethusha kijkt ons raar aan. "Ket... dit was het meisje waar ik je over vertelde" zegt Nash.
"Maar niet onaardig ofzo maar je was toch dood?" Zegt ze. als ze haar hand voor haar mond slaat en sorry mompeld.
"Het geeft niet haha ja ze dachten dat ik dood was behalve mijn twinnie en de meiden" zeg ik.
"Oo oke ik hoop dat we goede vriendinnen worden!" Zegt ze hyper.
"ME TOO BIATCH" schreeuw ik.
"Beau je mag naar huis" zegt mijn vader die door de deur komt lopen. OMGUSH.
"HUG ME" schreeuw ik eerst
Hij lacht en geeft me een knuffel.
Ik sta op uit het bed. ik kijk nog een keer om me heen en zie geen Hayes. ik kijk sip. Gilinsky merkt het.
"Wat is er Beau?" Vraagt hij.
"Oo niks... waar is Hayes?" Zeg ik.
"Hayes is met zijn andere vriendin" zegt Gilinsky.
"Oo oke dus hij vind mij niet belangrijk" zeg ik een beetje chagerijnig.
"Beau hij is dom om jou dit leven te geven je bent echt perfect en heel speciaal" zegt Jack G.
ik bloos een beetje en kijk naar hem en geef hem een kus op zijn wang waardoor hij bloost.
HOOI COOLKIDS X
HOE GAAT HET MET HET LEVEN.
MINI HOOFDSTUK MAAR HEB GEEN INSPIRATIE !
Wie wil jij dat Beau mee gaat Jack G og Hayes?
#Back ?
#Bayes?
Jij mag kiezen!!!!.
BYE BYE COOLKIDS X
JE LEEST
Twin?!--> Magcon
FanfictionBeau is 16 jaar oud, ze heeft blond haar met Heldere blauw/groene ogen ze woont in Californië, als ze hoort van haar moeder dat ze uit eindelijk mag wonen bij haar beste vrienden Nash Grier, Cameron Dallas , Matthew Espinosa en de rest van magcon i...