Jacks pov"*
ik zag wat wat ik nooit had gedacht dat ik zou zien..... ik zag ik zie een vreemde jongen Beau slaan. die eikel. niemand is in de buurt behalve Jack en ik . "GOZER JIJ BLIJFT MET JE HANDEN VAN MIJN ZUS AF" schreeuwt johnson als hij alles laat vallen wat hij in zijn handen had. "NEE ZE MOET DAN MAAR MEE WERKEN" schreeuwt hij. "BRANDON IK GA NIET MEE WERKEN MET JOU... JE WILT IETS WAT IK NIET WIL DUS GA WEG BYE FELICIA" schreeuwt Beau. de jongen ik denk dus dat hij Brandon heet loopt boos weg. Johnson hij deed het weer" huilt Beau.
Hij geeft haar snel een knuffel.
"Uhm..mag ik misschien vragen wat er aan de hand is?" Vraag ik stotterend en ongemakkelijk.
"Uhm na ja Die jongen is brandon... ik heb hem dit jaar leren kennen. hij wil dat ik allemaal dingen doe en shit wat erg is en ik net doe maar als ik het niet doe dan slaat hij me of rand me aan" zegt Beau zachtjes.
"OMGUSH WAT ERG" schreeuw ik als ik nu ook mijn spullen op de grond laat vallen en naar haar toe loop... correctie ren en haar stevig omhels.ze lacht zachtjes in mijn borstkast en ik zie Johnson grijnzen. "jij bent echt een sukkel he" zeg ik tegen Johnson. volgens mij is beau al weer vrolijk want ze kijkt me aan "o nou nu noem je mijn broer een sukkel hij is mijn tweeling broer dus ben ik ook een sukkel nou bedankt he" zegt ze sarcastisch.
"Nou ja eigenlijk hij alleen want jij bent wel een cutie" zeg ik met een knipoog ze giechelt en bloost.
"Ik zou zeggen jij ziet er niet heel slecht uit" zegt ze. johnson loopt even de kamer uit. waarschijnlijk omdat hij ons alleen wil laten, "uhm oke ik ga het nu gewoon doen ook al is het niet romantisch maar ik wil het al zo lang.... would you like to be my girlfriend babygirl" vraag ik.
"Oke 1 jaaaaaa heel graag en 2 noem me alsjeblieft vaker babygirl want ik vind het wel sexy" zegt ze met een knipoog. van binnen freak ik uit maar het enige wat ik nu kan doen is haar zoenen en zo doe ik het. overal is vuurwerk. ik weet dat dit goed is. als we van elkaar wegtrekken hebben we de grootste glimlach ooit op ons gezicht.hoooi coolkids x
Klein hoofdstuk iknow maar wou dit ff doen soooo love you coolkid x
JE LEEST
Twin?!--> Magcon
FanfictionBeau is 16 jaar oud, ze heeft blond haar met Heldere blauw/groene ogen ze woont in Californië, als ze hoort van haar moeder dat ze uit eindelijk mag wonen bij haar beste vrienden Nash Grier, Cameron Dallas , Matthew Espinosa en de rest van magcon i...