Okay guys ik ben genomineerd door demazerunnerfan uhm ik weet niet precies wat ik moet doen dus ik doe gewoon wat zij ongeveer deed
; Ik ga 13 vragen beantwoorden... dan tag ik 13 mensjes en dan moeten die het gaan doen en dan gaan jullie mij maAr vragen stellen want dat vind ik wel dat dat mag... lol
en ja de mensen die ik tag mogen niet weigeren en ja ik denk dat het zo gaat... toch demazerunnerfan hahaha
okay lets go
1.Wat is mijn favorieten film?
Sowieso The Duff I dont know dat is de enige film die ik 5 keer die ik kon kijken zonder me te vervelen.2.Welke series heb ik gekeken?
Ik heb How i met your mother gekeken! Helemaal kut dat einde ik zweer je, uhm Life unexpected en Teen wolf of course!!! Ben nu bezig met Gossip Girl en PPL maar dat komt kmdat mijn vriendin helemaal geobsedeerd er is mee en ik wil weten waarom haha.3.Favorieten app?
Snapchat, Insta, Whatsapp, Wattpad en MUSICALY ik weet niet ik ben ee echt cerslaafd aan geworden lol @ benth4.Internetvrienden?
Jaaaa! I love my internet friends!! Mijn beste vriendin is er een lol YMNAHOOD JIJ BENT VOOR ZO OOK AL GETAGD JIJ MIET DIT OOK DOEN HAHA
maar ik heb er meer!! En wil er vest meer dus dm me gewoon ben gewoon fk normaal hoor5. Celeb crush?
Mijn celeb crush uhm, ik denk toch gewoon Sammy Wilk, Gilinsky , en saarna achtervolgt de Omaha squAd. Maar als ik hen niet mocht kiezen Dylan o brien en Shawnieboy6.Favoriete kleur?
Geen, denk ik... Rood of blauw ofz?7.Wat is niet lekker?
Ranzig eten...8. Waar kan je je voor wakker maken ?
Uhm eten, eerlijk gezegd haast al het eten ongeveer... Ik heb toch altijd honger ik zweer je.9. Waar kijk je naar uit?
SHAWN EN JACK EN JACK CONCERT!!! Weer m&g with Jacks omg😱
10. Waar van wordt je verdrietig?
Uhm mijn lichaam I think? Ik voel me zelf vaak te dik of zo iets... maar ik ben vandaag begonnen met trainen om af te vallen..11. Heb je iets speciaals ofzo?
Uh nee denk niet..? Ik zie aura's wel en heb verlatingsangsten maar niet echt iets anders12.Genant moment wat je altijd zal blijven herinneren?
Ik ging een keer naar mijn (internet) vriendin toe in de trein. En ik zat saar zo op een trap want anders waren er geen plekken. En er was zo een best wel cute jongen daar zo die daar stond. En ik moest toen uitstappen dus ik stond op en de trein die happerde toen weet je wel want hij ging stil staan. maar toen viel ik vol op me bek voor zijn voeten!!
Hij hielp me wel op tho13. LAST QUESTION!! Random verhaaltje?
IK GING MIJN (Internet) FRIENDS BEZOEKEN! En ik ging een van de meiden verrassen voor soort van haar verjaardag. En mijn vriendin en ik hadden t plan dat we mij gingen inpakken en zo hebben ee dat gedaan en we hadden een ed sheeran poster op me hoofd geplat zodat ze niet wist wie ik was.. Ik stond daar 2 uur helemaal ingepakt omdat 1 we het vroeg deden 2 ze te laat kwam.
Maar toen ze er was was ze bang voor me toen ik er aan kwam en het was echt grappig haha ze wist echt niet wie ik was lol.
En later gaven we haar een Jack en Jack ticket en ja dat was het wel!!!
OKAY MENSEN NU ALS JULLIE MIJ. 13 vrGen geef beantwoord ik die ook lol maar ik nomineer de volgende random mensen;
YMNAHOOD
Jasmin_Potter
demazerunnerfan
RuyaCaniff
LeAnndlm
marith0908
BruhItzStella
loisftJEJ
ieertjeeeEn toen deed mijn tag het niet meer jeeej maar okay
Het kan ook op je profiel maar dit vond ik makkelijker! NOU JA DOEI STUUR ME VRAGEN!!
JE LEEST
Twin?!--> Magcon
FanficBeau is 16 jaar oud, ze heeft blond haar met Heldere blauw/groene ogen ze woont in Californië, als ze hoort van haar moeder dat ze uit eindelijk mag wonen bij haar beste vrienden Nash Grier, Cameron Dallas , Matthew Espinosa en de rest van magcon i...