"Echt niet" vraag ik met een grijns.
"Ssst mama" zegt hij en ik lach.
"We willen je alleen helpen kleine man". Zegt Jack en ik kijk hem aan en hij glimlacht alleen maar breed naar Chase.Chase gaat dan naar Jack zijn oor em fluistert het daar in.
"Oh" zegt Jack met een kleine lach en hij kijkt mij dan aan en ik lach zachtjes.
Hij trekt mij naar zich toe en geeft mij een kus op mijn hoofd.
" geef haar anders de volgende keer een lief complimentje" zegt Sammy.
" Andrea je bent heel lief" zegt Chase dan gelijk en iedereen giechelt.
"Aw jij ook hoor" zegt ze en geeft hem een kusje op zijn wang.
Hij kijkt mij aan met sprankelende oogjes en ik glimlach.
"Ik ga even naar de wc" zegt Andrea en ze knipoogt naar mij en ik lach.
Ze staat op en binnen drie seconde is ze de kamer uit.
"O MAMA ZAG JE DAT" schreeuwt Chase zowat uit.
"Ja lieverd ik zat hier de hele tijd" zeg ik.
" Ze vind jou denk ik ook wel leuk" zegt Nate.
"O zou ik haar als mijn vriendinnetje vragen" zegt Chase.
"Jaaa" zegt Jack Johnson en ik lach.
"Kan je doen man" zegt Sammy."Waar hadden jullie het over" zegt Andrea dan.
" Niks hoor" zegt Johnson dan met een knipoog naar Andrea.
"Andie" zegt Chase dan als iedereen in een gesprek zit maar ik let op Chase
"Ja lieverd" zegt Andrea.
"W-wil jij miss-misschien me-mijn vriendinnetje zijn?" Vraagt Chase stotterend.
"Natuurlijk lieffie" zegt Andrea en Chase glimlacht breed.
"MAMA PAPA" schreeuwt Chase gelijk en wij kijken naar hem op.
"Wat is er?" Vraagt Jack.
"Ik heb een vriendinnetje" zegt hij en ik lach.
"Goedzo jongen"--
Iedereen is uit mijn en Jacks kamer iets doen met Chase en Jack en ik liggen nog steeds samen op bed.
"Babe" zegt Jack en ik kijk op van zijn hand waarmee ik aan het spelen was.
"Ja baby" zeg ik als ik hem aankijk.
"I love you" zegt hij als hij zorgt dat
Ik boven op hem lig.
" I love you to" zeg ik en leg mijn handen op zijn blote borstkast en geef hem een kus.--
Oke mini update maar komt omdat dit al heel lang stond en ik wou time skip doen
Voor volgend hoofdstuk want dat is denk ik het laatste hoofdstuk😁 ik weet mog niet. wat denken jullie??
JE LEEST
Twin?!--> Magcon
FanfictionBeau is 16 jaar oud, ze heeft blond haar met Heldere blauw/groene ogen ze woont in Californië, als ze hoort van haar moeder dat ze uit eindelijk mag wonen bij haar beste vrienden Nash Grier, Cameron Dallas , Matthew Espinosa en de rest van magcon i...