Hoofdstuk 21

1.3K 73 0
                                    

-heel kort hoofdstuk-
Beaus pov*
Ik zoek naar Hayes naja ik loop eerder naar hem altijd als hij alleen wil ijn gaat hij naar het dak.
Als ik er ben ja hoor hij zit daar ook ik ga naast hem zitten.
Het is een plat dak
"Hee Hayesie" zeg ik.
"hoi" zegt Hayes
"Lekker aardig"zeg ik lachend
"Sorry Beau ik weet dat jij er niks aan kan doen maar ik word gewoon jaloers als de jongens zeggen dat ze jou leuk vinden ofzo"
" Hayes je hoeft er niet bang voor te zijn. Dat ik hen nu leuk ga vinden want , ik zie hen als mijn beste vrienden en broers. ik hou alleen van jou echt alleen van jou." zeg ik
"Ik hou ook van jou ma babe" zegt Hayes
En geeft me een klein snel kusje op mijn mond.
En hij glimlacht.
Ik geef hem een kus op ze neus en ik ga tussen ze benen zitten. Met mijn benen om hem heen dus zijn hoofd naar mijn hoofd. We glimlachen naar elkaar ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas aan. en zo blijven we even zitten tot dat Ik het koud krijg. en Hayes ziet het aan me. best dom ook om in een tanktop en een kort broekje hier 's avonds hier te gaan zitten. Hayes doet Zijn trui uit en geeft hem aan mij. ik doe hem aan. hij is veel te groot maar wel fijn en ruikt nar Hayes.
" Je bent schattig in mijn kleding" zegt Hayes glimlachend. " Benjamin je weet dat ik nu je trui voor altijd houd he" zeg ik. Grijnzend " BABEEEEEE noem me geen Benjamin je weet dat ik dat haat" zegt Hayes net als een klein kind die geen ijsje mag. na ongeveer 5 minuten gaan we weer naar de rest van de jongens.
"Hee is dat Hayes zijn trui" word er als eerst gevraagd als we binnen komen. " jaa waarom zou ik anders nou Hayes op het dak gaan , alleen voor zijn trui na tuurlijk." zeg ik sarcastisch. Hayes doet net alsof hij gekwetst is en gaat zoals hij het noemt huilen. "HA BENJAMIN" zeg ik. "BABE JE ZOU ME ZO NIET MEER NOEMEN NET OOK AL." zegt Hayes weer als een klein kind. ik draai me om. om zijn gezicht te zien. en ga geef hem een kus wat uiteindelijk zoenen word. " GA NAAR JE KAMER LOVE BIRDS" schreeuwt Jack J.
"Gaan we doen" zeg ik en pak Hayes zijn hand en breng hem naar Hayes zijn kamer. het is de kamer naast de kamer waar ze nu zijn. MIJN KAMER. Ik kijk naar Hayes met een grijns en dan zegt hij als hij op bed neerploft." wat is je plan" "oo na ja kijk we gaan net doen alsof we 'het ' aan het doen zijn met een raar ding op mijn laptop je moet alleen Halllo en elkaars naam er in zeggen en dan kan die voor de rest alles doen" Zeg ik lachend ik ga verder "en zoals Jack j en Nash zich zelf zijn willen ze kijken wat we aan het doen zijn en doen ze sneaky de deur open terwijl ze ons zien ze ons niet en dan gaan ze zoeken voor ons 😏 we leggen overal briefjes neer van waar we kunnen zijn en daar weer ik vertel Mahogany Mel en Eva van het plan oke?" "Oke is goed ma beautiful."

Twin?!--> MagconWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu