Chapter 10

2.3K 104 0
                                    

Niemands pov*
Aaron staat ook op en gaat op zoek naar Beau. uiteindelijk gaat iedereen op zoek Hayes ook.
Hayes pov*
Wat heb ik gedaan ik heb het verknald. ik ga op zoek naar haar ik moet haar vinden en zeggen dat ik haar leuk vind en niemand anders ik moet het doen. Maar misschien vind ze mij helemaal niet meer leuk ik ben ook zo dom.
Beaus pov*
Ik ren huilend weg, ik weet dat het raar is maar ik kan het gewoon niet aan. Hayes is gewoon zo perfect en ik dacht dat hij mij ook leuk vond want we hadden gezoend, maarja dat was dus niet zo. Het betekende niks voor hem.
Ik zit nu huilend hier ergens in het boom, ik weet niet hoe ik hier ben gekomen ik hem mijn benen en armen het werk laten doen. ik kan hier alles wel kapot maken. Maar ik snap et ook wel Hayes is te perfect voor mij.
" Beau?" Hoorde ik een bekende stem zeggen
"Aaron ga alsjeblieft weg ik wil alleen zijn"
Ik hoor even niks meer alleen wat takken kraken.
Tot dat Aaron naast me komt zitten.
"Hayes is zo stom om dit te doen, je bent perfect echt waar je kan alles super goed je kan goed hockeyen, zingen , je bent slim en je bent prachtig, hij is een domme kluns en hij verdiend jou niet, je bent te goed voor hem"
Ik word beetje boos , misschien kont het omdat ik in de maandelijkse periode ben.
"AARON DAT BOEIT ME NIET IK WIL HEM ALLEEN HEM"
"Kalm Beau rustig zo bedoel ik het niet, ik zeg alleen , als je dat wil, dat je een betere jongen kan krijgen" ik kijk aaron aan en zeg " Dankje Aaron je bent echt ma BESTIE FOR LIFEE" we lachen en dan horen we " WE DACHTEN DAT WIJ HET WAREN" ik kijk naar beneden en zeg " MA SIDE BESTIES IK KOM NAAR BENEDEN"
ik klim naar beneden en geef Mahogany Nash en Jack J een knuffel.
" Waar is de rest ?" Vraag ik " Oo die andere gozers zijn ook op zoek naar jou zelf die Domme upiltaart" zegt Nash , ik lach. " Daar is de mooiste glimlach van het land weer" zegt Mahogany ik kijk haar aan en met een raar gezicht met driedubbele onderkin en ze lachen " DA BEAUTYYY " schreeuwr Jack G die aan komt lopen met de rest behalve Hayes, ik vind het jammer ik wel met hem praten erover maar ben ook blij dat de jongens er zijn. we lachen ons dood en ik zeg " ik weet het ik ben echt fabulous."
" Maar Beau het spijt me dat Hayes Mahogany moest zoenen ik wist het niet" " het geeft niet hij kon het ook weigeren misschien leek hij dan een watje maar dat zou hij denk ik doen als hij me leuk vond en weet je hij vind me niet leuk, anders zou hij het niet doen, MAAR NU GA IK EVENTJES LIAM HEMSWORTH BELLEN EN ZEGGEN DAT IK TOCH WIL TROUWEN" iedereen lacht zich dood tot dat we allemaal Hayes zien, we haatte hem niet, we vinden hem allen sneu. de jongens hebben verteld dat hij mij wel leuk vind. maar toch hij heeft het gedaan.
Hij komt naar ons toe gelopen. en zegt " Beau kan ik alsjeblieft met je spreken"
Hayes pov*
Ik loop rond op Zoek naar Beau. tot dat ik iemand hoor roepen "MAAR NU GA IK EVENTJES LIAM HEMSWORTH BELLEN EN ZEGGEN DAT IK TOCH WIL TROUWEN" ik weet meteen dat het Beau is en ik kijk rond en zie een groep staan en kijk naar hun. ze zien me en ik loop naar ze toe en zeg " Beau kan ik alsjeblieft met je spreken" " Beau kijkt me aan zegt." Ja vertel maar"
"Kan je dan alsjeblieft mee lopen"
"Als je met mij wil spreken zeg het hier waar al mijn bestie bij is en ma side besties"
"Okee, Beau het spijt me heel erg, ik wou Mahogany helemaal niet zoenen, ik weet niet wat me bezielde het moest voor de Dare en ik ben geen watje het spijt me echt heel erg want ik vind je echt heel erg leuk sinds de dagen dat je met Nash mee naar Huis ging toen jullie tien waren en ik negen ik was Jaloers op Nash omdat jij hem leuk vo-" er word door me heen gepraat door Beau de zegt " HAYES DAT WIST NASH NIET. SUKKEL" "oo sorry" zeg ik.
Beau s pov*
Hayes vertelt echt iets heel liefs maar dan zegt hij dat ik Nash leuk vond, okee ik ben stiekem nog ergens verliefd op hen maar ik vind Hayes leuker.
Ik schreeuw" HAYES DAT WIST NASH NIET SUKKEL" hij zegt heel bedroefd " ooh sorry" dan snapt Nash het pas en zegt als een tomaat " jij vond mij leuk toen we tien waren KUT IK VOND JOU TOEN OOK LEUK, WAAROM HADDEN WE TOEN NIKS JIJ ZEI ALTIJD AL DAT WE GINGEN TROUWEN IK BLOOSDE ALTIJD OMDAT IK DAT WOU" en zegt onder ze adem fluistrend. "nu ook nog wel een beetje" hij hoopt volgens mij dat niemand het hoort maar iedereen hoort et en Aaron roept " HEE GRIERS BLIJF VAN MIJN CHICK AF ZE IS VAN MIJ" iedereen lacht en Hayes kijkt Nash boos aan waarschijnlijk omdat ze mij allebei leuk vinden AWKWARD. Ik zeg snel "Hayes vertel maar verder"
"Naja jullie vonden elkaar dus leuk. En. Ik vond jou leuk ik heb Nash vroeger is vol geslagen hij wist niet waarom maar dat was omdat ik boos was op hem dat hij met jou was elke dag, en ik wil nu gewoon maar een ding waar ik de hele dag en nacht anan denk , Beau wil jij mijn vriendin zijn?" Nash kijkt bedroefd net zoals Matt en Cam , maar Mij boeit het niet , alleen dat van Nash want vind hem ergens nog leuk, en Matt en Cam alleen als vrienden. Ik schreeuw " JAA" en loop naar Hayes toe en knuffel hem.

Twin?!--> MagconWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu