Hoofdstuk 18

1.8K 76 9
                                    

Beaus pov*
We zijn net klaar met Truth or Dare spelen. de jongens zijn zich nu aan het omkleden om te gaan Zwemmen. na de jongens we wachten nog alleen op Cameron en Taylor. " Hee chicas" zegt Taylor.
"Hola señor ¿como estas?" Zeg ik
"Muy bien"
"Mooizo"
"Haha lozertje."
Op dat moment word ik gebeld door een nummer ik weet niet wie het is. tot dat ik het herken het is het zelfde nummer wat mij een tijdje geleden belde. (A/N weet je het nog dat gesprek ging Hayes afluisteren😏) ik kijk blij. Ja je denkt nu zeker waarom blij? Nou het was Bart. hij wil dat ik en liedje maak voor de jongens een surprise omdat Magcon al weer 2 jaar bestaat (a/n in dit verhaal bestaat het nog x love ya) en ze willen dat ik voor iedereen een soort van stukje schrijf voor iedereen na ik denk dat ik gewoon een lied maak waarin ik zeg dat ik van ze hou.
Ik loop snel weg.
😲=bart
😇= Beau
😲 Hallo?
Y😇 Hee wat is er Bart
😲 O uuhm ik wou vragen of je het nummer al af had want het is al voor morgen.
😇 bijna, ik wou er zo eigenlijk aan verder gaan.
😲 oke top zie je morgen
😇 TOT MORGEN.
Hij lacht nog even en dan hangt hij op.
Ik loop weer terug. en de jongens kijken me raar aan. ze zijn nog niet het water in. ik ga achter Cam staan en duw hem er in dan Nash Taylor Carter Matt Shawn Aaron Jack G. ik loop naar Jack toe en hij is niet zo makkelijk als de rest van de boys uiteindelijk gooi ik hem er wel in. en zoals ik, mezelf ben schreeuw ik heel hard WINNER en gooi mijn handen om hoog. dan pak ik Hayes vast en geef hem een knuffel en dan gooi ik hem er in als hij er In is gaat hij er meteen weer uit probeert me een knuffel te geven. alle jongens komen er nu ook uit en proberen de meiden een knuffel te geven. we rennen zo hard mogelijk weg. maar de rest van de meiden zijn weer super sloom en dan jongens krijgen hen te pakken maar mij niet. ik ren naar mijn kamer en doe de deur opslot. . Voordat ik het weet staat Hayes in mijn kamer. "WTF HAYES HOE KOM JIJ IN MIJN KAMER" "oo uuhm onze kamers weet je nog" oo ja kur Hayes en ik delen een badkamer en dan kan je zo doorlopen naar elkaar kamer. was vergeten die deur op slot tedoen. we lachen nu. Hayes komt op me aflopen. en knuffelt me. Ik duw hem van me af na duwen laten we zeggen proberen af te duwen. we kijken nu allebei elkaar diep in de ogen. ik weet niet wat ze deden naar zijn blauwe mooie ogen kwamen steeds dichterbij. en boem onze lippen zitten op elkaar. hij likt mijn onderlip voor toegang en ik laat hem. we zoenen nu wel ongeveer 2 minuten als we elkaar weg duwen om adem te halen. we kijken elkaar in de ogen aan en we lachen. die zoen was de beste die we ooit hebben gehad.
" I love you poobear" zeg ik
"I love you more beauie"
"Zullen we weer naar beneden gaan?"
"Is goed ma beautiful" grinnikt hij ik glimlach kijk naar beneden en schudt mijn hoofd " sukkel" zeg ik onder mijn adem als we beneden zijn.
"Wat zei je daar"
"Oo niks hoor"
"Zeg het of anders..."
"Anders wat?"
Hayes tackelt me op de grond en hij begint me te kietelen.
"HAYES...... STOP ........" zeg ik tijdens het lachen door.
"Alleen als je zegt Ik ben het knapste grappigste liefste slimste en sexyste persoon op de wereld"
"Oke oke Ik ben het knapste grappigste liefste slimste en sexyste persoon op de wereld"
"Heeee je moet zeggen Hayes is het je weet wel"
"Oke Hayes is het knapste grappigste liefste slimste en sexyste persoon op de wereld" zeg ik.
Hij geeft me een kus op mijn wang.
"Eigenlijk ben ik het en jij het tweede" zeg ik als Hayes van mij af is en we allebei weer staan.
Hayes pakt me op en gooit me over zijn schouder en dan rent hij nar het zwembad en springt hij in het water kur ik heb geen adem genomen. als ik onder water zit hoor ik gelach.
En dan word alles zwart

JACK J pov*
We zitten hier een te chillen langs het zwembad tot dat Hayes met Beau over zijn schouder het water in springt. we lachen ons allemaal kapot. want ja zij gooide ons net ook in het water eerlijk is eerlijk. uiteindelijk komt Hayes bovenwater maar Beau niet.
"Gozer Beau blijft daar onder water" zegt Aaron
"Rustig Het is maar een grap denk ik Beau kan drie minuten zonder adem ze heeft vroeger op zwemmen gezeten en ze was pittig goed dus als ze goed adem heeft gehaald dan kan ze dat" zegt Nash
Iedereen zucht uit.
" Wacht Nash volgens mij heeft ze niet heel veel adem genomen meestal hoor ik haar wel adem nemen als ik dit doe" zegt Hayes
"FACK MAN ZE IS AAN HET VERDRINKEN ZE DRIJFT NAAR DE BODEM" Schreeuwt Shawn.
Ik spring het water in en zwem naar beau en til haar op. woow wat is ze licht ik leg haar op de kant in het gras. Hayes spacet hem helemaal net zoals veel andere maar Hayes vooral. "KAN IEMAND MOND OP MOND BEADEMING" schreeuwt Cam.
"JA IK" schreeuw ik. het is nogal raar om het bij je eigen zus te doen maar oke. ik doe het vier keer tot dat ik haar hoor hoesten ik trek weg en ze hoest allemaal water uit. Hayes rent naar haar toe en zegt " sorry Beautje het spijt me echt heel erg" " Wie ben jij?" "Wacht wat? Je weet niet wie ik ben" " nee sorry" " En wie ben ik dan" vraagt iedereen ze antwoord er op. " uuhm alleen Nash Jack J Jack G Taylor en Cameron Alexander Dallas. Mahogany Matthew Melanie EN FEMMIEE" iedereen freakt uit. Iedereen vraagt zich af dat kan je gewoon zien " waarom herken je mij niet" Beau pakt mijn hand en die van Taylor en zo lopen we samen naar binnen ze doet de deur dicht. " wat is ee Beau?" "Ik weet hen naam allemaal wel ik weet alles nog maar ik wil ze voor de gek houden vooral Hayes hij heeft dit me 'aangedaan' dussss........... Ik wil dat jullie me er mee helpen en Taylor wil je 'mijn vriendje' dan spelen net alsof ik denk dat dat zo is?" "Uu is goed hoor zegt Taylor. Ik weet dat Taylor dat niet erg ik weet dat hij haar al een jaar leuk vind best grappig eigenlijk."oke mooizo" zegt Beau en zo loopt ze naar buiten."TAY TAY KOM HIER BABE" schreeuwt Beau. ze moet echt actrice worden.
We lopen naar buiten en iedereen kijkt ons verward aan Hayes kijkt Taylor boos aan. ik barst in lachen uit beau weet dat ik dit niet kan en ze lacht nu ook in lachen uit als ze Hayes zijn hoofd ziet het is letterlijk een tomaat. iedereen kijkt nu naar Beau en mij " WAT" zegt Hayes een beetje boos. " Niks hoor Hayeziepoobeartje" zegt Beau. iedereen kijkt haar aan en Hayes is heel blij. en hij springt op haar en doet ze benen rond haar heupen. eigenlijk wat Beau bij Hayes zou moeten doen maar ja Ze zijn gek in hun hoofd. Beau barst in lachen uit. en Hayes geeft haar een zoen. uiteindelijk hebben ze een 'make-out session' " benjamin Hayes Grier Geen PDA met mijn kleine zusje. ze trekken van elkaar weg. Hayes staat al weer op zijn benen en dan zegt Beau. " AAW JACKIE IK HEB DE GEBOORTE AKTES GEZIEN EN IK BEN 5 MINUTEN EERDER DUS BOEIJAA NINJAA" en dan gaat Beau random liggen en zingt : I AM THE OLDEST BITCH YA I AM THE OLDESTTTTT" iedereen barst in lachen uit

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hee Coolkids x
Ik kan jammer genoeg binnenkort wat minder update maar ik ga mijn best doen love ya x Br

Twin?!--> MagconWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu