Jack's pov*
We zijn nu bij het
Basketbal court aan het basketballen en al die dingen.
"Papa" zegt Chase en ik kijk naar hem.
"Mag ik op je schouders" zegt hij en ik knik, til hem op en zet hem op mijn schouders.
en ik loop naar de boys toe.
"Wanneer ga je het doen man" zegt Sammy tegen mij.
"Ik weet niet, wil dat het perfect is" zeg ik.
"Ik ken mijn zus, echt waar als je het in een fastfood restaurant vraagt en het is uitgespeld in frietjes vind ze het al helemaal geweldig" lacht JJ
"Waar hebben jullie het over Papa" vraagt Chase als hij met zijn hoofd voor mijn hoofd gaat hangen.
"Haha, wat zou jij er van vinden als mama en ik gaan trouwen" vraag ik.
"Wat is dat precies" vraagt hij.
"Dat we voor aaaaaaltijd bij elkaar blijven, en dan is er ook een dag dat mama in een hele mooie jurk komt en dan doen we een ring om en dat betekend dat we voor altijd van elkaar blijven houden, maar eerst moet papa vragen of mama met hem wil trouwen" zeg ik.
"Leuk! En dat moet je mama zingend gaan vragen" zegt Chase blij.
Ik denk er over na en het is niet een heel slecht idee.
"Waarom zingend grote man" zegt Johnson.
"Mama heeft tegen mij gezegd, dat ze papas stem het aller mooist vind, in welke vorm dan ook ofzo iets zei ze, en ze zei ook iets van dat ze weet dat papa het blijste is als hij zingt" zegt Chase een beetje onzeker wat elk woord betekend."Haha laten we dit later bedenken want daar komen Tez en Beau aan" zegt Sammy.
En dan hoor ik haar bekende lach. als ik Me rustig omdraai want Chase zit nog op mijn schouders, zie ik haar bij Tez op haar rug en Tez die heen en weer rent en langzaam naar ons toe rent.
"Tez stop please" zegt Beau lachend.
Als ze bij ons staan zet Tez Beau op de grond en ze beginnen te lachen.
"Haai" zegt ze dan vrolijk en ik glimlach.
"Mama" zegt Chase en ze kijkt op en ze glimlacht naar hem.
"Je bent nu erg lang jongen" zegt ze en ik weet zeker dat hij glimlacht.
Ik loop naar haar toe buk voorzichtig en geef haar een kusje en ze glimlacht in de kus."Je hebt nog steeds ijs op je wang" zegt Tez en ze begint te lachen.
"Komt omdat er een mallot dacht dat ik wel ijs kon eten op zijn rug als hij spastisch heen en weer rent" zegt ze en ze beginnen te lachen.
"Wat waren jullie aan het doen" vraagt Tez.
"Basketballen" zegt Skate en Tez en Beau knikken.
"Mag ik is de bal" vraagt Beau en Johnson gooit haar de bal toe. ze gaat op het veld staan en gooit hem er in een keer in.
"OH mag ik tegen mama basketballen" zegt Chase.
"Laten we dat niet doen" zegt Beau.
"Waarom niet, je bent toch niet zo lang zwanger dus kan best" zegt Mike.
"Ha, dacht ik ook" zegt Beau en ik kijk onbegrijpend.
"Ik werd net gebeld" zeg ik.
"ZE IS AL 5 maanden ZWANGER" schreeuwt Tez.
"Maar meestal merk je dat dan toch wel!" Zeg ik.
"Hoeft dus niet altijd" zegt Beau.
"Daarom moest je ook vaak veel overgeven, ik dacht dat het gewoon door je kanker kwam" zeg ik en ze knikt.
"Maar je bent niet dik" zegt Mike en ze begint te lachen
"Ik heb een kleine babybump, ik dacht dat ik gewoon vroeg was" zegt ze en doet haar shirt een beetje omhoog zodat je haar babybump ziet.
Ik zet Chase op de grond neer en ga tegen over haar staan en kijk haar in de ogen aan.
"Dit keer hoef je niet te twijfelen of het die van jou is he" fluisterd Beau en ik glimlach en schud mijn hoofd en leg mijn handen op haar buik.
"Maar wanneer kunnen we weten wat het word" vraag ik zacht en ze glimlacht gaat op haar tenen staan en fluistert in mijn oor. "morgen" en mijn glimlach word nog breder."Maar ga door met jullie mannendag" zegt ze dan als ze me wegduwt en ik glimlach.
"We gingen net terug want Chase is moe" zegt Nate en ze glimlacht als ze wat bedenkt.
"Ga gewoon door ik neem Chase wel mee" zegt ze.
"We hebben niks te doen" zegt Sam zuchtend en ze schud lachend haar hoofd.
"Dan nemen jullie Chase mee" zegt ze en ze wil weg lopen.
"En jongens,jullie mogen bij ons wonen" zegt ze tegen de boys en ze zeggen dankje, ze hebben al zovaak gevraagd of het mag maar we zeiden tijd dat we er over zouden denken, ik vond het goed maar Beau zat er altijd over te twijfelen.
"Beau ik moet gaan! BYE" roept Tez en ze geven elkaar een knuffel en hij rent weg.
"Dan ben ik alleen" zegt Beau en ze gaat op het bankje zitten.
"MAMA" schreeuwt Chase en hij rent naar haar toe.
"Wat is er?" Vraagt ze.
"Ik heb auwie" zegt hij en hij wijst naar zijn knie.
"Ik kan er niet veel aan doen baby" zegt ze als ze hem optilt op de bank en zijn beentje op haar schoot legt en een kusje op zijn knie geeft.
"Zullen we gewoon met zijn alle naar huis" vraag ik en. Iedereen vindt het goed.
"Moet ik je tillen Chase" vraagt Beau maar hij schud zijn hoofd
"Nee papa" zegt hij en hij loopt naar mij toe en ik til hem op.
"Mag ik weer op
Je schouders?" Vraagt hij en ik knik en zet hem op mijn schouders.
En ik hoor hem giechelen.
Beau staat op en loopt naar ons toe.
Ik steek mijn hand uit voor haar en ze wil hem pakken maar Sammy pakt hem daar voor al en hij huppelt als we
Langzaam lopen en hij laat niet los hij zwiebt alleen onze armen heen en weer en iedereen lacht.
En binnen een paar seconde
Na deze gedachten ligt hij op de grond.
"Wtfudge" zegt hij en ik Johnson Nate Mike
En Beau lachen.
"Wie duwde" zegt Sammy.
"Beau" zeggen Johnson Nate en Mike
Heel snel
"Je kan niks terug doen bij een zwangere vrouw" zegt ze dan en Sam
Zucht.
"Daarom mogen we zeker bij je wonen, dat je ons dingen laat bevelen en dan ga je als excuus gebruiken dat je zwanger bent" zegt JJ en Beau lacht als ze mijn hand pakt en me een kusje geeft.
"En omdat
Ik jullie dan in de
Ochtend wil zien hoe moe jullie zijn, als de newborn er is" zegt ze lachend en de boys zuchten maar ik weet dat ze het heel graag willen.
"MaMa" Zegt Chase.
"Papa heeft een verassing" zegt hij.
"Is dat zo" vraagt ze.
En de jongens kijken ons met grote ogen aan, want ze weten waar het over gaat natuurlijk.
"Uhm, later" zeg ik beetje onzeker.
"Chase" zegt Beau dan en hij kijkt naar Beau.
"Volgens mij mocht je dat niet zeggen" zegt ze als ze mijn hand vast pakt.
"Sorry" zegt hij en ik pak hem op en zeg hem op de
Grond.
"Hee Beau! Zullen we binnekort even een Familie dag doen ofzo, onze broer, mijn vader en wij twee" zegt Johnson en ze knikt.
"Is goed! Heb al een tijdje niet meer met ze gesproken" zegt ze.
"Wil je dan Chase meenemen" vraag ik en ze haalt haar schouders op
"Als jij wat met hem wil doen niet, mij maakt niet uit, even zonder hem en mijn familie gewoon is ook fijn maar Met Chase erbij is ook goed" zegt ze.
"Hey! Wij kunnen hem ook mee nemen naar de studio,
Jullie weten hoe leuk hij het daar vind" zegt Sam en we knikken
"Is goed" zegt ze.
"Maar wat ga jij dan doen" vraagt Beau.
"Misschien met mijn fam ofzo,
Of gewoon chillen met de boys" zeg ik en ze knikt.
"Zullen we morgen gewoon gaan" zegt Johnson.
"Had ik al verwacht" zegt Beau en ze lachen zacht.
"Beau ging jij nou die rol in die film doen" vraagt Skate en ik kijk verbaasd op.
"Film?" Vraag ik en ze glinlacht lief naar me.
"Uhm nee ga ik niet" zegt ze.
"WAAROM NIET?! Het was een grote kans" zegt Skate en ik zie Chase op de schommel zitten.
"1 ik ben zwanger, 2 er zat een seks scene in en dat zou erg ongemakkelijk zijn, want ik weet de tegen speler" zegt ze.
"Ik had het ook niet toe gelaten" zeg ik dan en ze lachen allemaal.
" Was dan wel gespeeld he baby" zegt ze en ze geeft me een kus.
"Wie zou jou tegenspeler zijn dan" vraagt Sam grijnzend.
"Fucking Samuel dat weet je best" zegt ze en ze slaat hem.
"Hij zou meteen een boner krijgen" zegt Skate en hij duwt Sam lachend.
"Ik snap het niet" zeggen Johnson en Ik tegelijk.
"Sam en ik hadden samen voor de grap auditie gedaan voor een film, en we waren allebei gekozen" zegt Beau lachend
"Ga jij het wel doen Sam" vraagt Beau.
"Nee ik had gehoord dat jij niet ging en we gingen samen het doen dus heb nee gezegd, maar wel lachen want de film gaat nu niet door, omdat de andere ook nee hadden gezegd omdat ze eerst waren afgewezen ofzo" zegt Sam.
"Maar wacht wacht wacht" zeg ik.
"Jij en Beau hadden dan samen een...." zeg ik en dwaal af.
"Jup" zeggen ze tegelijk.
"We moesten dan ook niet normaal veel zoenen want we waren dan zo een pda koppel, maar we deden het voor de grap" zegt sam en dan komt Chase weer aanlopen.
"Mama papa, ik heb een vriendinnetje gemaakt!" Zegt Chase en hij wijst naar het meisje bij de schommel.
"Ze is heeeeeeeeeel lief" zegt hij en hij begint te blozen.
"Vind mijn kleine jonge iemand leuk" vraag ik en hij word langzaam een tomaatje.
"Hoe heet ze Chase" vraagt skate.
"Samantha" zegt Chase.
"Nou Sam je bent nog gewild" zegt Beau en Sam lacht.
"Mag ze mee met mij en dan kunnen we samen spelen" zegt hij en wij knikken.
Samantha komt dan aan rennen.
"Ik mag van mijn mami mee! Alleen moeten jou papi en mami me thuis brengen" zegt ze.
"Is goed meisje" zegt Beau
"Dit is mijn mami en papi, en dat is ome JJ en dat is mijn soort van Oom Skate en mijn soort van oom Sammy, en dat is een goede vriend van mijn papa, mike, en zo heb ik nog heel veel ooms en tantes" zegt Chase tegen Samantha als ze alles in neemt.
"Chase" zeg ik dan en hij kijkt op
"Ome JJ Skate en Sammy wonen ook nu bij ons hoe vind je dat" zeg ik en hij kijkt erg blij.
"LEUK" schreeuwt hij en hij begint te springen en Samantha kijkt hem raar aan.
"Zullen we terug" vraagt Mike en iedereen knikt."Mijn beentjes doen pijn" zegt Samantha zacht.
"Moet ik je tillen meisje" vraagt Beau en ze knikt en Beau tilt haar op als ik iets op haar been zie.
"Wat is dit" vraag ik aan mezelf, hard op.
Ik kijk er goed naar en schud mijn hoofd precies wetend wat het is, want Beau had het ook.
"Beau kan ik zo even met je spreken" en ze knikt.
"Mike, kan jij mij tillen" vraagt Chase en hij knikt en hij tilt hem op.
"Nu ben ik heel BIG" zegt hij en hij gebruikt Big Mike zijn bijnaam waardoor iedereen lacht.
JE LEEST
Twin?!--> Magcon
FanfictionBeau is 16 jaar oud, ze heeft blond haar met Heldere blauw/groene ogen ze woont in Californië, als ze hoort van haar moeder dat ze uit eindelijk mag wonen bij haar beste vrienden Nash Grier, Cameron Dallas , Matthew Espinosa en de rest van magcon i...