Hoofdstuk 43

1K 50 4
                                    

Ik draai om en kijk Shawn aan. hij seint dat ik moet gaan zitten en zo gaan we naast elkaar zitten op de bank.
"Waarom moeten alle boys het meteen hebben over hen seksleven" zeg ik zuchtend.
"Zo zijn jongens nou een maal" zegt Shawn.
"Jij helpt ook geen ene flikker he" zeg ik lachend.
"Nope! Maar he ik ben er voor je als zij daar gewoon door praten over j0u! En ik heb geen zin om dat te horen over mijn brave knuffelbuddie" zegt Shawn lachend.
"Haha heel leuk Shawnie" zeg ik en geef hem een kus op zijn wang.
Hij slaat zijn armen om me heen en we beginnen te knuffelen.
"harry potter is cool" zegt Shawn.
"Zeker, Voldemort is mijn mattie"zeg ik voor de grap en dan springt Shawn op rent naar boven en is binnen twee seconde terug met twee toverstokken.
"JE GAAT ER AAN" schreeuw ik als hij me een stok toe gooit en hij ze Harry potter bril op doet. En hij lacht en ik ook
"Ik klonk net als een piraat" zeg ik lachend en hij knikt.
"HIEP AHOI PIRAATJES" schreeuwt Shawn met een rare stem.
"WACHT KOM MEE!" Schreeuw ik en we rennen naar boven en kijken naar onze rommelkist.
Ik zie een ooglapje en een piraten hoef, ik doe het ooglapje en hij de hoed. als we verder kijken zien we ook nog achter een schot een bootje liggen al helemaal opgeblazen, waarschijnlijk waren ze te lui om hem leeg te laten lopen.
We rennen er mee naar beneden en we gooien het ding in het water, iedereen is weer aan het basketballen btw
We gaan in het bootje zitten en hebben een piraten gevecht en we lachen ons al na een seconde dood.
"SHAWN IK KAN DIT NIET WHAHAHHA" lach ik en uiteindelijk val ik van het bootje af van het lachen en ik sleur Shawn met me mee. als we boven water komen lachen we nog harder. als ik op kijk zie ik iedereen kijken.
"WAT?!" Schreeuwen we lachend.
"Je bent een 5 jarig kind" zegt Nash hoofdschuddend.
"Hij begon" schreeuw ik snel uit en ik wijs naar Shawn als hij naar mij wijst.
"Hoe ga jij een kind opvoeden" zegt Eva lachend.
"SSSST! Het gaat me lukken!"zeg ik.
"Gaat je niet goed! Je bent een kind van vijf, een vijfjarige slet" zegt Hayes onbeschoft.
"Wtfuck Hayes! Sorry ik kan er niks aan doen dat ik niet meer op je ben! We hadden het goed gemaakt toch?! Waar heb ik het aan te danken" zeg ik kwaad.
En Jack springt het water in en geeft me snel een knuffel van achter dat hij me ook tegen houd, hij heeft zijn handen op mijn buik. en Ijn hoofd op die van mij en geeft me een snelle kus oo mijn kruin.
"Ssst rustig babygirl" zegt hij en in kalmeer.
"Kan ik naar bed?" Vraag ik en ik voel hem knikken en hij tilt me op en we zeggen weltrusten als we het zwembad uit gaan en dan gaan we naar bed.
Voordat we gaan slapen geeft hij me een kus op mijn buik.

Volgende ochtend.

Ik word langzaam wakker want ik voel me niet zo goed. ik ren snel naar de wc en spuug alles uit, ranzig.
Ik poets daarna meteen me tanden. en ik kleed me ook meteen aan enzo als ik zie dat het 10.00 is.
Ik spring op het bed en geef Jack allemaal kusjes op zijn gezicht. ik geef hem snel een kus op zijn neus en daarna op zijn lippen en dan word hij wakker.
"Als ik zo elke ochtend wakker word vind ik het helemaal goed" zegt hij en geeft me nog een laatste kus en dan rol ik van hem af en ga ik rechtop zitten net zoals Jack en ik leg mijn hoofd op de schouder van jack.
"Ik moet nog even dankje tegen Shawn zeggen ben zo terug" zeg ik en geef hem een kus en hij gaat ook het bed uit en loopt naar de kast.

Ik klop op Shawn Zijn deur maar ik hoor niks. ik doe de. Deur open en zie hem niet meer, ik vermoed dat hij beneden is. ik loop naar beneden en zie hem daar tv kijken samen met ongeveer alle boys en girls.
"SHAWNIEEE" schreeuw ik en spring op hem omdat hij op de grond zat.
"Hey hey chica" zegt hij en hij geeft me een knuffel. iedereen kijkt naar ons, fuck offfffff.
"Nog bedankt he Shawn" zeg ik.
"Geen probleem chica" zegt hij en ik geef hem een kus op zijn wang.
"Wats er aan de hand?" Vraagt Jack J.
"Nou Omdat mensen dachten dat het leuk was om over mij te praten in een seksuele manier had shawny hier me op gevrolijkt" zeg ik.
"Het spijt me Beautje" zegt Sammy. en ik knik dat het goed is.
En dan komt Jack naar beneden hij kijkt iedereen verwart aan als iedereen hen aan kijkt.
"Wat is er?" Vraagt hij.
En hij gaat naast mij zitten.
Maggie knipoogt naar me en zegt
"Ze vertelde net hoe slecht je was" zegt Maggie serieus maar je ziet dat het moeilijk is voor iedereen om hen lach in te houden.
"Ik denk het niet 3 dingen
1 ze vind het niet leuk om er over te praten
2 jullie moeten lachen
3 ik heb bewijs" zegt Jack en op het laatst grijnst hij.
"Hoe the fack kan je het was 3 maanden geleden" zegt Ruya.
"Fotos" zegt hij.
"Omygosh ik ben hier weg! nate je hebt toch niet het stop gezegt" vraag ik en hij schud zijn hoofd.
"Mooi! Want ik heb daar nog spullen hehe BYE" zeg ik als ik opsta en ook boos opsta.
Maar ik word tegen gehouden door Jack die me pols vast pakt en me op zijn schoot plaatst.
"Asshole laat me los" mompel ik boos.
"Nee babe,het spijt me, i love you, en ik ga je niet zwanger laten gaan" zegt hij en hij geeft me een kus op mijn wang als hij onze vingers intertwined en ze op mijn buik leggen.
"Ugh ik haat je" zeg ik en hij glimlacht in mijn haar.
"You love him" zegt Johnson.
"Ne i love Shawn" zeg ik voor de grap.
"Wacht wat?"
"Grapjeeeee"

Twin?!--> MagconWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu