Hoofdstuk 48

1.2K 49 5
                                    

Lekker lang hoofdstuk want heb toch niks te doen😂
Weer een skip sorry

1 jaar later*

De laatste operatie, als deze goed gaat ben ik er vanaf, maar als deze niks helpt, dan kan het alleen maar slechter gaan.
"You can do this babygirl" zegt Jack en hij geeft me een kus.
"Mama" zegt Chase en ik glimlach naar hem en hurk naast hem neer.
"Ja babyboy" zeg ik met een glimlach, chase en Jack zijn de personen. Die me het meeste blij maken op deze hele wereld, no matter what.
"Je moet de monstertjes doden, want anders kunnen we niet meer leuk spelen" zegt hij sip.
"Ik doe me best baby" zeg ik en hij geeft me een kus op mijn wang.
"BEAU" Schreeuwen dan alle jongens en meiden, "haai" zeg ik als ik ga staan en ze geven me een grote knuffel.
"You can do this sis" zegt Jack.
"Skate" zeg ik dan.
En hij kijkt op.
"Ik heb over iets nagedacht" zeg ik zacht en hij kijkt me vragend aan.
"A-als ik h-het niet r-red, j-jij en J-johnson moeten J-jack h-helpen met Chase please" zeg ik en hij geeft me meteen een knuffel.
"Je red dit babe" zegt hij in me oor en hij geeft me een kus op mijn wang.
"Echt waar Beau, als jij dit niet red, ben ik pissig, je laat me in de steek dan dat kan je niet maken" zegt Sammy en ik glimlach.
Iedereen zegt succes, waarvoor? Idontknow het ligt aan de operatie!
"Mevrouw" zegt de dokter en iedereen kijkt op ik knik en loop met haar mee.

Hier gaan we.

Drie uur later*

"Mevrouw" zegt de dokter en ik kijk op.
"Ik heb uw twee dingen te vertellen" zegt hij en iedereen knikt.
"Oke uhm 1ste, alles is goed gekomen!"zegt hij en iedereen juicht.
"Wat is het andere nieuws" zegt Jack dan.
"Bij de operatie, we hebben wat ontdekt" zegt de dokter.
En iedereen kijkt vragend.
"U bent zwanger" zegt hij en iedereen kijkt verbaasd.
"Uhm hoelang" vraagt Jack G dan.
"Twee maanden" zegt de dokter en iedereen knikt als de dokter weg is kijkt iedereen mij aan.
"Jullie hebben dus twee maanden geleden nog in je bed samen.........wow" zegt Dillon.
"Nee Dillon dat hebben we niet" zegt Jack G die boos me aan kijkt.
"B-ben j-je vreemd ge-gaan " zegt Jack dan met een trillende onderlip.
"Nee Jack, het was waarschijnlijk die ene keer dat ik onder medicatie zat en jij dronken was, anders kan ik me niks herinneren!" Zeg ik.
"Fuck" zegt hij.
"Dus hoe zit het nou" zegt Eva ongemakkelijk.
"Het is gewoon Jacks kind rustig" zeg ik.
"Oke mooizo" zegt Sammy opgelucht.
"Sam dat jij dronken en NAAKT ons huis binnenliep" zegt Jack lachend.
"Maar GIRL JE BENT ZWANGER" schreeuwt Mahogany!.
"Ja blijkbaar, en geen keelkanker meer" zeg ik blij.
"Wat hoop je dat het word Jack" zegt Jack J.
"Een meisje" zegt hij met een glimlach en hij slaat zijn armen van achter om mij heen en geeft me een kus op mijn kruin.
"Waarom niet nog een jongen, dan kan hij spelen met Chase enzo" zegt Dillon.
"Dan kan Chase haar beschermen" zegt Jack
Met een glimlach
"Je weet nog precies was ik wou" zeg ik blij als ik op kijk en hij geeft me een kus.
"MAMA" huilt Chase dan uit als hij wakker word.
"Wat is er baby" zeg ik en ik loop naar hem toe in zijn buggie- en hij kijkt me aan.
"Ik had een slechte droom mami" zegt hij.
"Waar ging het over kleine man" zeg ik.
"Dat jij was opgegeten door de monstertjes" zegt hij sip.
"Baby daar hoef je je geen zorgen meer over te maken! Oke! Alles is goed met mama" zeg ik blij en hij glimlacht breed.
"En jongen, we hebben nog een andere verassing" zegt Jack die naast mij hurkt.
"Wat dan papa" zegt hij.
"Wat zou je er van denken als je nog een broertje of zusje krijgt" zegt Jack G dan.
en Chase zijn glimlach gaat meteen weg.
"Niet leuk" zegt hij.
"Wat dan baby" zegt Jack.
"Dan gaan jullie alleen maar met hem of haar spelen, en dat wil ik niet" zegt hij sip.
"Helemaal niet baby, en dan kan jij ook met hem of haar spelen!" Zeg ik en hij word al iets blijer.
"Maar! Ome Sammy zei dat jullie dan wat vies hadden gedaan,als ik nog een zusje of broertje krijg" zegt hij.
En ik en Jack kijken Sam
Meteen aan.
"HIJ IS DRIE SAM" schreeuwen we tegelijk."ja sorry hoor! Hij kwam naar me toe dat jullie soms aan het schreeuwen waren midden in de nacht"
"Dan was hij twee toen het hem vertelden" zegt Jack.
"JACK" zeg ik en sla hem op zijn borst.
"Mama" zegt Chase dan. en ik kijk op naar hem.
"Ja" zeg ik.
"Kan je me tillen" zegt hij zacht als hij slaperig in zijn oog wrijft ik til hem
Op en hij legt zijn hoofd op mijn schouder.
Ik geef hem een kus op zijn wang.
"Iehl mama gooties" zegt hij en ik lach zachtjes
"Ga maar slapen babyboy" zeg ik en hij knikt zachtjes voordat hij wat zegt.
"Ome JJ kan jij me dragen" zegt
Hij zacht en ik Jack J knikt met een glimlach en pakt hem
Van mij over.
En binnen no time is hij in slaap gevallen.

Twin?!--> MagconWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu