Hoofdstuk 17

1.7K 84 1
                                    


BEETJE FLIRTERIG HOOFDSTUK😂
Beaus pov*
Ik pak hen hand en ren naar boven.
Ik leg uit aan hen dat Johnson alles heeft verteld van Annabel terwijl ik huil. we blijven nog wel even huilen tot dat Nash Zegt " waarom moest ik ook verliefd zijn op een bitch dan zou dit niet zijn gebeurd" "dit is niet jou schuld nash" zegt Femke als ik het besef hij was die tijd verliefd op mij we hadden niks maar als nog. " WTFRICK NASH DUS JE NOEMT MIJ DUS EEN BITCH-" "NEE BEAU HOE BEDOEL JE DAT NOU WEER " "JE ZEI DAT JE TOEN OP MIJ VERLIEFD DUS JE NOEMT MIJ NU EEN FRICKING BITCH" "NEE BEAU IK HAD HET OVER .... Uuhm Emme" "ooo sorry ik ben in je. Weet wel fase LOVE YAAAA".
" Je bent wel een beetje een sletje " zegt Nash voor de grap. ik weet het niet maar ik geloof het wel. volgens mij ziet Femke het in mijn ogen en zegt" BEAUTJE JE BENT DAAR VEEL TE GOED VOOR".
In de tussen tijd van ^
Melanies pov*
We zitten hier nogal al awkward net ze alle tot dat we beau horen schreeuwen tegen nash ook weer terug. best grappig volgens mij hebben ze het over dat ze vroeger op elkaar waren.
OO KUR nash noemde Beau een bitch als het zo niet goed is dan zwaait er wat met Nash. Haha. alle jongens kijken nu best bang ze weten hoe Beau is die slaat zo nog wat kapot haha.
"Volgens mij zit Beau in haar fase want nu schreeuwt ze love ya. " Zegt Taylor iedereen lacht tot dat ze Femke horen schreeuwen.
"BEAUTJE DAAR BEN JE VEEL TE GOED VOOR."
Ik weet niet wat er aan de hand is maar ik ren nu naar boven met angst in mijn ogen. De jongens en Mahogany rennen achter mij aan als ik nu met een zwaai de deur open doe. De rest staat achter me en ik zie Femke Nash en Beau met grote ogen naar ons kijken op dat moment vraagt Beau " wat is er waarom kwamen jullie naar boven rennen net als of er iemand dood gaat. En dat wil tegen houden" Nash en Femke lachen. " Omdat we dachten dat jij Beau zelf moord ging plegen ofzo iets. Omdat Ma Boo schreeuwde BEAUTJE DAAR BEN JE VEEL TE GOED VOOR." Zegt Jack G en het laatste deel Femke na doen het ziet er best wel grappig uit. Femke loopt naar Jack G toe en slaat hem en zegt " no kisses for you today" " maar wel dan wat anders" smirkt Jack G.
" YOU ARE NASHTYYY" Schreeuwen Beau en ik tegelijk. " uuhg JACK NEE " zegt Femke. Jack kijkt nu mijn en Beau de kant op en zegt jullie hebben het zeker nog nooit gedaan hé." Met een smirk. " eigenlijk niet nee." zeggen we en we lachen. omdat we precies het zelfde Zeggen. " maar bij zaken ik schreeuwde omdat Beau dacht dat ze een slet was omdat Nash dat zei maar ik denk eerder dat hij dat hij dat hier is maar dan mannelijk." zegt Femke.
" sorry beauiedie je bent het niet" zegt Nash. en geeft haar een kus op haar wang. ze probeert het weg te vegen net alsof ze het smerig vind terwijl ze het zo vaak krijgt. Nu loopt Hayes naar haar toe en likt haar wang. " AW HAYES WTF WAAROM DEED JE DAT" "omdat je lekker bent" zegt Hayes heel verlegen alle jongens lachen. En de meiden en ik kijken elkaar aan en dan duwen we de jongens de deur uit en doen we onze bikini aan. we gaan de jongens pesten😏. Als iedereen is om gekleed lopen we naar beneden en we gaan op een jongens schoot zitten wat niet ons vriendje is. En ja Mahogany gaat gewoon bij iemand op schoot zitten.
Zo zitten we
Femke bij Jack J
Beau bij Taylor
Mahogany bij Aaron
En ik bij Carter.
Dan komen Hayes Jack G en Matt binnen . ( ze waren in de keuken)
Ze kijken de jongens boos aan. net alsof ze hen willen vermoorden. De meiden en ik hebben net een plan bedacht toen we aan het omkleden waren we gaan ze nog meer pesten we gaan nu eerst beetje flirten met degene waar we op schoot zitten. best grappig want volgens mij krijgt Taylor een boner. want Beau flirt heel erg met hem. Ik zie dat beau het voelt want ze schrikt even hahahaa ik zie Hayes ontspannen. HUH?. Wtf waarom. Ik sta op en Pak beau haar hand. en neem haar mee naar de keuken. ik zie dat er naar onze konten word gestaard PERVS.
" Hayes ontspande net en was niet boos wtfrick?" Zeg ik.
" Komt omdat ik een berichtje had gestuurd van het plan want ik zag. hem opstaan en ik zag aan hem dan hij hem in elkaar wou slaan." "Oo oke.". We lopen weer terug. we horen " WHOEHOEEE" Van iedereen. we zien Mahogany en Aaron zoenen. en ik weet hoe Beau is en ze doet weer haar mongolische dansje omdat haar plan gelukt is . haar plan was om Mahogany en Aaron te laten zoenen. haha slim plan Beau slim plan. Iedereen kijkt nu naar beau die zingt en danst. " MIJN PLAN IS GELUKT MIJN PLAN MIJN PLAN MIJN PLAN JAA DIE IS GELUKT WHOOO." Ze trekt zich niks aan van de rest . iedereen ligt nu in een deuk. als Beau weer even normaal doet zegt ze. " zullen we truth or dare spelen?" Ja is goed hoor je allemaal.

We zitten nu allemaal in een cirkel. de meiden en ik zitten nog steeds in onze bikini.
Ik begin!! Zegt Femke
"Beau truth or dare.
"ALLEBEII" schreeuwt Beau.
"Haha oke , voor de dare..... mmm grind on me bij uuhm Carter."
"WTF FEMKE IK BEN ER OOK HE" schreeuwt Hayes. Femke loopt op pakt Hayes EN. Carters hand ze duwt ze neer ze liggen nu naast elkaar.
En Beau begint te grinde on hun maar dan dwars.
"HAYES BEN JE NU BLIJ WHAHA." schreeuwt cam. als Beau klaar is. hij word rood Hayes pakt Beau haar hand en zorgt er voor dat Beau op zijn schoot komt. carter rent snel naar de wc. . " En wat is mijn truth ma dearw vraagt Beau aan Femke. " oo ja wie zoent er beter Nash of Hayes." Ik zie Hayes boos worden. " Hayes het was toen we dertien waren geen zorgen" zegt nash.
"Whaha oke ik voel deze lippen beter." zegt Beau en wijst naar Hayes zijn lippen. " Hee Beau, we waren dertien!" " Ja dus?" Iedereen lacht zich nu dood.
" Okee Femke truth or dare"
"Dare"
"Oee ik weet een leuke." zegt Jack J.
"Haha Jack nee dat ga ik mijn vriendin niet laten doen" " WTF wat was het?" Hij dacht als ik het goed heb. Spring naakt in het zwembad. " GOZER DAT IS MIJN VRIENDIN DAT GA JE TOCH NIET DENKEN" Schreeuwt Jack G
Zo gaan we nog wel even door met Truth en Dare spelen ( A/N
geen vieze dingen denken hoor dit was het ergste wat ze hebben gedaan of dachten)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

IEDEREEN GELUKKIG NIEUWJAAR LOVE YA COOLKIDSX

Twin?!--> MagconWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu