Dit is niet het einde!❤️2 jaar later*
Oke, ik zal even bijpraten, twee jaar later, Chase JJ Gilinsky is helemaal gezond, hij loopt al een beetje en kan al een beetje praten, alle jongens wonen nog in het huis, behalve Jack en ik, wij wonen eigenlijk gewoon naast hen met onze lieve Chase JJ Gilinsky, eigenlijk wonen we nog gewoon met ze alle want we zijn altijd nog met elkaar, alles is gewoon hetzelfde gebleven, met sommige ups and downs.
"DADA" schreeuwt Chase als hij waggelt naar de bank waar Jack en ik op zitten knuffelend.
"Wats up little man" zegt hij en hij buigt voorover en tilt hem op.
"Hee Jack, kan jij op hem letten, ik uhm moet iets doen" zeg ik en hij knikt.
Ik zucht en loop de deur uit.
Ik rijd naar de eerste beste starbucks en daar zit ze, Femke.
"Omygosh Fem" zeg ik en geef haar een knuffel, ik heb haar deze twee jaar niet gezien wat denk jij dan!"En hoe gaat alles" vraag ik.
"Beau, hiervoor ben ik niet hier, ik kwam hier voor jou!" Zegt Femke zuchtend.
"Ik ben gewoon bang" zucht ik.
"Wie weten het al eigenlijk?" Vraagt ze.
"Nash, Nate, hayes, Sammy, Johnson en de meiden" zucht ik.
"Jack niet?!" Schreeuwt ze zowat.
"Ik durf het niet! Ik durf het niet te zeggen" zeg ik op de grens van huilen.
"Rustig Beau" zegt ze sussend.
"Wanneer ga je het vertellen" zegt ze dan.
"Ik wil
Het graag vertellen maar kan het niet!" Zeg ik.
"Oke je gaat het vandaag doen laat iedereen overkomen en vertel het oke, ik ben er voor je" zegt ze.
"En hoe gaat het met G dan?" Vraag ik.
"Ik ben er over, Gilinsky is blij met jou, dus ik ben blij voor hem" zegt ze met een glimlach.
"Dankje Fem" zeg ik en ze glimlacht.
"Maar laat is een foto van Chase zien" zegt Femke half lachend en ik pak enthousiast mijn telefoon erbij en laat fotos zien tot dat ik het besef.
"Wat zal Chase denken, als ik er misschien niet meer ben?" Vraag ik met tranen over me wangen rollend
"Het gaat je lukken" zegt Femke.
"Sms iedereen nu oke" zegt ze en ik knik en sms het uit.Hee guys,
Allemaal kom plz over 10 minuten ongeveer naar mijn huis.
Ik moet wat belangrijks vertellen
X BeauStuur ik uit.
En iedereen zegt een oke ofzo.10 minuten later thuis en iedereen is er*
"Wat is er baby wat je ons moet vertellen" zegt Gilinsky en hij geeft me een kus op mijn achterhoofd als hij Chase op zijn nek heeft.
Ik begin zachtjes te huilen.
"MAMA waarom huil je" zegt Chase met zijn lieve stemmetje.
"Er is niks hoor baby boy" zeg ik.
"wacht FEMKE" schreeuwt iedereen dan en ze geven haar een knuffel en dan gaat iedereen zitten omdat Femke dat zegt.
"Oke wat is er baby, je huilt niet zomaar" zegt Gilinsky en hij gaat zitten zet Chase bij Johnson neer en zet mij schuin op zijn schoot.
"Oke uhm, sommige weten het al maar uhm ik heb uhm" zeg ik en dan barst ik in huilen uit.
En Jack houd me stevig in zijn armen en geeft me allemaal kusjes op mijn hoofd.
"Beau, moet ik het vertellen" zegt Joh don met een brok in zin keel.
En ik knik.
"Oke uhm, Beau heeft...."
JE LEEST
Twin?!--> Magcon
FanfictionBeau is 16 jaar oud, ze heeft blond haar met Heldere blauw/groene ogen ze woont in Californië, als ze hoort van haar moeder dat ze uit eindelijk mag wonen bij haar beste vrienden Nash Grier, Cameron Dallas , Matthew Espinosa en de rest van magcon i...