Hoofdstuk 25

1.5K 69 3
                                    

Beau's pov*
"HAYES, IK KEN JE NIET ECHT MAAR DIT IS FOUT! ECHT FOUT JE LAAT ZO EEN MOOI MEISJE BARSTEN JIJ BENT FRICKING DOM" schreeuwt Maggie.
Maggie en ik verschuilen nu ergens en we praten over het leven als ik opeen weg ren. Maggie komt achter me aan.
"BEAU KIJK UIT" schreeuwt Maggie. ik kan niks zien, ik zie alleen maar tranen en dan BOEM.
Alles word zwart.

Maggies pov*
Beau rent uit het huis. ik ren achter haar aan. ze is pittig snel. "BEAU KIJK UIT" schreeuw ik. ze rent naar een hele drukke weg. en op al 1 meter op de weg word ze geraakt. ik bel 1-1-2.
Daarna bel ik Carter want ik heb alleen nog zijn nummer.
C= carter M= maggie.
C-hello Mag
M-he Carter zet hem op de luidspreker
C- oke......... je klinkt bezorg wat is er?
M- Beau rende weg maar ik hield haar niet bij ze rende en rende maar ze kon niks zien door de tranen in haar ogen. ze rende dus en ze ging richting een drukke weg.....
Ik kan gewoon niet verder praten maar het moet
JJ- ZE IS TOCH NIET AANGEREDEN
M- sorry Jack het is zo( zeg ik snikkend)
Jj- NEE MY TWINNIE DIT KAN NIET WAAR ZIJN. huilt Jack.
M- ik ga naar het ziekenhuis zie je daar.
En ik hang op.

Als ik zit te wachten op uitslagen van de dokter. als er allemaal mensen naar me toe komen stormen. Het zijn die gekke mensen de beste vrienden van Beau! Zelfs Hayes. Je mag niemand ergens van beschuldigen maar het is zijn schuld. "Hoe gaat het met haar" zegt Johnson.
"Weet niet de dokters hebben nog niks gezegd" zeg ik.
Jack staat op en zegt. " Ik onze vader bellen en haar broer"
Je hoort allemaal sippen okeetjes.
Dan komt de dokter binnen ; sorry iedereen maar ik heb slecht nieuws Beau heeft het niet gehaald, iedereen huilt alles uit, Ik ken Beau niet goed maar ik weet dat ze dit niet wil.
Ik sta op en begin te spreken
"Jongens ik weet dat ik Beau niet goed ken maar ik weet wel dat ze dit niet zou willen, ik heb genoeg verhalen gehoort om te weten dat Beau vol energie en liefde hyperheid en enthousiasme zit. en dat ze het beste uit het leven wil halen, waarom doen we dan zo sip? Ja we zijn verdrietig om haar, maar dit wil ze niet ze wil dat Shawn beroemd worden, ze wil dat Taylor een goede meid zoekt, en ze weet dat Nash zijn perfecte girl vind beter als haar, ze weet dt Carter muziekproducer word, Cam Matt Nash acteur worden en de rest wil ze gelukkig zien en Hayes wilt ze dat hij stopt met een player zijn en Jack johnson ik heb net met haar gepraat we schuilden eerst eventjes ergens ze zei ; ik weet dat ik een domme sukkel ben maar hij ook hij was altijd al mijn broer, en ik voelde het we hadden de beste momenten samen, ik hou te veel van hem om zelfmoord te plegen wnat ik wil het soms wel maar dan denk ik aan hem dat hij dan half dood gaat, ik kan hem dat niet aan doen want hij blijft altijd boven Hayes staan waar ik nog wel heel erg veel van houd. maar ik wil dat jack J en Jack G beroemd worden anders betaal ik mensen om om het laten te gebeuren maar ik weet dat dat niet hoeft."
"Je hebt gelijk Maggie Beau zal dit niet willen onze laatste doei gaan we zeggen en dan gaan we" zegt Carter.
"Sorry iedereen maar dat kan niet meer alleen familie leden" zegt de dokter die weer binnenkomt.
"Ik ben haar tweelingbroer" zegt Jack j
"Okee kom verder" zegt de dokter.

Jack J pov*
Daar ligt mijn andere helft mijn tweeling zus
Alle wjongens zijn al weg. "Ik hou van je" hoor ik iemand zeggen ik geloof het niet haar ogen staan open.
"Omg je leeft!" Schreeuw ik zowat.
"Ja ik leef nog, ik heb tegen de dokters gezegd dat ik wel dood wou maar het niet kon ik had daarnet een keuze en ik had gezien wat jij had gedaan als ik et niet meer was. Dus toen heeft een zuster mij dit voorstel gegeven mar ik wou wel dat jij wist dat ik leefde met nog een paar meer maar eerst jij" zei ze. "Omgod Beau!" Zeg ik. ""wie wil je dat het nog meer weet?" Vraag ik
"Alleen de meiden en Maggie natuurlijk" zegt ze.
"Okee dat is goed"
*

1 jaar later*

Beau's pov*
Alle meiden weten dat ik nog leef. ik heb mijn haar geverfd dus nu lijk ik opeens veel minder op me zelf. ik ga vandaag op aandringen weer nar de jongens, we gaan zeggen dat ik Beau's nicht ben. ik heet nu Ally simons. de meiden begrepen waarom ik het deed. We spreken nog veel af net zoals ik en Mijn twinnie als we dan gewoon met elkaar zijn noemen ze me gewoon Beau, sommige van de jongens denken dat Jack een vriendin heeft, heeft hij me verteld, en je denkt nu zeker hoe gaat het met Hayes, ik weet dat hij alleen maar een player nu is. alle jongens zijn nu wel weer gewoon hen zelf alleen soms wat depri. ze hebben zelfs het woord BIATCH voor afgeschaft omdat ze het te veel aan mij doet denken. echt cute.
Dan komen we aan bij het huis, het huis waar ik vroeger woonden met mijn beste vrienden.
Jack en ik stappen uit.
"Hee Boys" zegt Jack.
"Ooeh wie is deze chick!" Vraagt Taylor.
"Nou dankje ik ben Jack's....-" ik ben stil ik weet het even niet meer.
"Dit is mijn nichtje Ally simons" zegt Jack. thank god.
"Ze lijkt heel erg op Beau" zegt Nash sip. dan schiet Hayes zijn hoofd op.
Maar dan snel weer naar beneden.
"ZULLEN WE NAAR BINENN BIATCH" schreeuw ik. CHIPPS dat zei de vroegere ik ook altijd.
"Sorry Ally toch?" Vraagt Cam.
"Uu ja?" Vraag ik.
"Uhm moeten we ons niet even voorstellen en wij zeggen geen BIATCH meer doordat dat ons teveel herinnert aan Beau" zegt Aaron.
"Oo okee sorry" zeg ik.
"Ally lijkt op vele manieren op Beau " zegt Jack om mij er uit te redden.
"het is niet erg" zeggen ze.
"Okee maar wie zijn jullie dan?" Vraag ik, ik weet natuurlijk nog wel hoe ze heten maar voor de geloofwaardigheid.
De meiden zijn er niet, jammer

Cam
Nash
Jack G
Jc
Kian
Matthew maar noem me Matt
Carter
Taylor
Shawn
Hayes
Aaron

Zo stellen ze zichzelf voor.
Hayes zit me de hele tijd al doorborend aan te kijken, best eng.maar ik blijf ren zwak voor hen houden, dit laatste jaar heb geen vriendjes gehad, wel veel mensen flirten met me .😂
We lopen naar binnen
"Wat zullen we doen?" Vraagt Jack G.
"We kunnen film kijken" zegt Cam
"IK KIES DE FILM!" schreeuw ik.
Ik kijk tussen hen films en ze hebben al mijn lievelingsfilms weg gedaan
"Lukt het met zoeken?" Vraagt Hayes.
"Ja hoor hebben jullie ook step up" vraag ik.
"Nee heb ik weg gegooid" zegt hij
"Waarom?"
"Omdat ik heel erg verliefd was op je nicht en dat deed me er aan denken" zegt Hayes.
ik wil wat zeggen als Femke binnen komt samen met Mahogany.
"HEE BE-" schreeuwt Mahogany. DUMBSHIT love ya anyways.
"WAT WOU JE ZEGGEN" vraagt Aaron.
"Niks hoor" zegt Mahogany snel.
Iedereen kijkt me aan.
"Mag ik je pols zien?" Vraagt Nash.
Ik heb op mijn pols een driehoek achtig litteken doordat ik ooit een keer door het raam van de deur is gevallen.
"Uum ja" NEE ALSJEBLIEFT HELP IEMAND.
Nash pakt mijn pols en ziet het litteken.
Hij kijkt er met grote ogen aan. hij neemt me mee naar de keuken.
"Beau?" Vraagt Nash.
"Ja Nash is ben het maar alsjeblieft niet zeggen" zeg ik
"Gaat moeilijk , ik doe het" dan rent Nash naar de woonkamer en scheeuwt.
"ALLY IS BEAU"

Twin?!--> MagconWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu