Hoofdstuk 56

827 43 0
                                    

"Hey baby" zegt Jack als hij mij al in het woonkamertje ziet zitten. en hij duwt me iets naar voren waardoor hij zich achter mij schuift en ik tussen zijn benen terecht kom.
Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd en ik leun mijn rug tegen zijn borstkast.
"Wat was je aan het doen babe" vraagt hij.
"Te scrollen op twitter" zeg ik zacht.
"Babe, wat is er" vraagt hij.
"Waarom zou er wat moeten zijn" vraag ik.
"Je weet het best, baby je bent anders nooit zo vroeg wakker en zo sipjes" zegt hij en ik draai me om zodat mijn benen om zijn middel zijn. En kijk hem in zijn ogen aan.
"Lieffie" zegt Jack als hij een traan weg veegt van mijn wang.
"Je mag ook naar huis als het niet gaat baby" zegt hij.
"Dat is het niet, en wil ik niet, want ik kan ook niet zo lang bij jou weg" zeg ik als ik mijn hoofd op zijn schouder leg.
"Wat is er dan babygirl" vraagt hij.
"We waren zo dicht bij" zeg ik en hij pakt mijn hoofd vast.
"We kunnen opnieuw proberen baby" zegt hij en geeft me een kus op mijn voorhoofd.
"Niet zo sipjes" zegt Nate die uit het niets er is.
Als ik opkijk zie ik Johnson en Sam er ook staan.
"Hoe lang stonden jullie daar" vraag ik als ik mijn hoofd tegen jack zijn borstkast leg.
"Even lang als Jack er was" zegt Johnson.
"Bitches" zeg ik en ze lachen zacht.
"Het komt goed Beau" zegt Johnson.
"Ook al moeten wij daardoor alleen maar geschreeuw horen" zegt Sammy en we lachen.
en ik steek mijn middelvinger naar de jongens op.
"You love us" zegt Nate.
"Nee ik houd alleen van Jack en Jack"zeg ik.
En ik zie uit mijn oog hoek dat Sam en Nate hen hand op hen hart leggen.




"Oke dus Dillon en Andrea komen over 10 minuten" zegt de Manager en we knikken.

Twin?!--> MagconWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu