Beaus pov *
Ik lachte . en Nash vroeg toen " waarom rende je. Naar boven toen ik zei tegen Hayes is je dare gelukt" ik antwoordde beetje pissig " dat doet er niet toe" en toen zei Johnson "vertel gewoon we zijn je bffs" op een meisjesstem ik lachte en zei " omdat het maar een dare was ,mij zoenen. hij vind mij dus niet echt leuk zoals ik hem leuk vind" toen hoorde we Hayes en Matt roepen " BEAU WAAR BEN JE" toen schreeuwde Nash terug " GA WEG WE ZIJN MEIDEN DINGEN AAN HET BESPREKEN" en toen hoorde we niks meer ,toen zei Johnson" de dare voor hem was al van gister om wie hij leukt vind te zoenen binnen 24 uur" we lachte toen opdat moment mijn telefoon ging. ik nam op en hoorde mijn broer huilen en zeggen " mama heeft een hartaanval gekregen we zijn in het ziekenhuis." ik zei snikkend we komen er zo snel mogelijk aan toen hing ik op en huilde tot dat er geen traan meer viel, mijn moeder heeft al haar hele leven lang hartproblemen voor het laatst toen we bij de dokter waren zei de dokter" als je moeder nu een hartaanval is er nog maar 0,01% kans dat ze het overleeft
^Paar dagen later^
Beaus pov*
Dankje dat jullie mee willen Jack J Cam Hayes Nash and Matt."zei ik tegen hen. ik heb zo snel mogelijk een paar tickets geboekt toen ik alles op een rijtje had gezet. Ik Heb voor de rest nog alleen gehoord van mijn broer dat mijn moeder in coma ligt ik hoop dat die 0,01% gelijk heeft. Cam roept dat we kunnen gaan en we gaan in de auto zitten Cameron rijd en Nash zit naast hem . Johnson En Hayes kunnen gewoon normaal zitten maar ik moet bij Matt op schoot. Gelukkig is het niet zo heel ver naar het vliegveld.
Als we op het vliegveld zijn gaan we sn naar de balie en gaan naar onze gate . Als we zitten te praten vraag ik aan Matt " Hoevaak heb jij eigenlijk al gevlogen?" Maar hij is weg.. als we gewoon doorlopen omdat we denken dat hij er al is horen we hem later schreeuwen " Beau Jack wacht!!" Als ik me omdraai zie ik Matt met een balloon aan rennen op de balloon staat : i love you. Ik geef hem een knuffel en we lopen samen verder en dan slaat Matt een arm om mij heen.
Later in Californië^
Beaus pov*
Oke ja hier rechts zegt nash tegen De taxichaffeur , Nash weet al te goed waar ik woon hij is al zovaak langs geweest we kende elkaar al sinds we 2 waren.
We stappen de taxi uit als ik van Matt zijn schoot ga zegt hij; aahw eindelijk die olifant van me af met een knipoog. ik lach naar hem.
We leggen snel onze spullen in mijn kamer en dan stappen we weer in de auto dit keer ga ik naar de chaffeur zitten en hayes bij nash op schoot het ziet er zo schattig uit. ik maak een foto en zet hem op instagram en twitter en zet er bij : da Bæs, ik krijg binnen 1 minuut al 1000 likes , het komt omdat ik zelf ook heb meegedaan aan magcon en zelf ook bekent ben op vine.
We komen bij het ziekenhuis aan en we vragen aan de balie waar mevrouw Huussen ligt, ze ligt op kamer 429 zegt de mevrouw we kijken naar de bordjes en lopen naar haar kamer, als we haar kamer hebben gevonden zeg ik tegen de jongens "mag ik eerst even alleen naar mijn moeder" en Matt antwoord voor iedereen met een knik. Als ik binnen loop beginnen de tranen meteen in mijn ogen te staan. ik loop naar haar toe en pak haar hand en geef haar een kus op haar voorhoofd, dan komen Hayes en Nash binnen lopen " de rest is drinken halen mogen we hier komen zitten" vraagt Hayes. ik knik. opeens gaan mijn moeders ogen een beetje open en ze probeert wat te zeggen . ik schreeuw van blijdschap moet ik een zuster halen mijn moeder schud haar hoofd en zegt zachtjes " je hebt een tweelingbroer.... Kijk in mijn telefoon voor zijn gegevens jij kent hem erg goed alleen weet hij ook niet dat hij je tweelingbroer is" en dan hoor je een hele lange piep.. ik huil en schrik ze zegt dat ik een tweelingbroer heb. Hayes en Nash kijken me met open mond aan ik gris naar mijn moeders telefoon en kijk al haar contacten door : ze zegt dat ik hem heel goed ken. mar in haar contacten staat niks ik kijk in haar notities en zie het staan Tweelingbroer Beau ;Jack.. Johnson... Ik lees het hard op voor maar ik geloof het niet er bestaan zoveel Jack Johnsons gelukkig er staat een telefoonnummer bij ik bel het.......
JE LEEST
Twin?!--> Magcon
أدب الهواةBeau is 16 jaar oud, ze heeft blond haar met Heldere blauw/groene ogen ze woont in Californië, als ze hoort van haar moeder dat ze uit eindelijk mag wonen bij haar beste vrienden Nash Grier, Cameron Dallas , Matthew Espinosa en de rest van magcon i...