Hoofdstuk 45

1K 56 26
                                    

"Shorttt
(Btw ik heb het veranderd ze is 6 maanden zwanger)

Oke ik kan niet dansen nu haha"zeg ik.
"Juist em" zegt Maggie bedenkend wat we dan kunnen doen.
"Jullie kunnen wek gewoon spelen ik kijk wel gewoon" zeg ik en plop op de bank neer.
Natuurlijk kan niet iedereen tegelijk maar er dansen ook maar een paar met de wii controler en de rest danst er gewoon naast.
Na een tijdje komt Jack ook op de bank en gaat liggen en duwt mij zachtjes tussen zijn benen en hij legt zijn handen op mijn. Buik.
Ik kijk naar hem op en glimlach hij geeft me een kus op mijn mond en ik kijk dan weer naar mijn rare vrienden die aan het dansen zijn, na ja wat je dansen noemt.
Ik intertwin mijn en Jack zijn handen en jack geeft me een kus op mijn kruin.
En houd zijn hoofd in mijn haar
"I luff you" zeg ik.
Ik voel hem glimlachen in mijn haar en hij mompelt.
"I luff ya so much more queen" zegt hij en ik glimlach. En dan voel ik wat, de baby, hij trapte.
"Was dat?" Vraagt Jack vol enthousiasme met een glimlach als hij wat rechter op gaat zitten.
"Ja" zeg ik met een glimlach.
"Hij traptje voor het eerst" zeg ik en we glimlachen allebei wijd.
"Waarom zo smiley" vraagt Ruya.
"De baby trapte net voor het eerst" zegt Jack blij.
En iedereen freakt hem uit, wow ze zijn misschien nog wel blijer met deze baby als wij haha.

"Hee hoe gaan jullie hem eigenlijk noemen?" Vraagt Johnson.
"I don't know, maar zijn tweede naam weet ik wel naannan" zeg ik kinderachtig.
"Waarom zijn tweede naam wel haha sukkel en wat is het" zegt Nash.
"JJ is zijn tweede naam, je weet wel waarom" zeg ik.
"AWWWW" schreeuwt Johnson en hij springt voorzichtig op me.
"UGH JOHNSON IK LIG ONDER HAAR, ZE IS AL ZWAAR GENOEG" schreeuwt Jack ....
"Haha sorry bro" zegt Johnson en gaat van ons af en meteen daarna ga ik ook van hem af en ren soort van naar boven en smijt mijn kamer deur dicht en doe hem opslot en bekijk me zelf in de spiegel
Ik ben wel zwanger maar ben toch niet zwaar ook zonder de baby?

Jack G'pov*

"Waarom gaat ze boos naar boven" vraag ik.
En Hayes kijkt me ongeloofwaardig aan.
"Bro zeg het" zeur ik naar Hayes.
"Je zei net fucking dat ze zwaar was, je weet hoe ze is, ze is niet zeker van zich zelf, ze is bang dat ze te dik is, te raar, echt waar dat heb je net bevestigd aan haar" zegt Hayes hoofdschuddend en iedereen zegt een zachten jupp.
"Maar ik zei het omdat ze zwanger was, als grapje" zeg ik als ik naar de grond kijk.
"Go man! Ga naar haar toe" zegt Nate en duwt me naar de trap.

Ik ren naar boven en klop op de deur,
En ik hoor gesnik.
"Babee" zeg ik, geen reactie
"Baby" geen reactie.
"Babygirl" weer niks.
"Princess" zeg ik.
"WAT"
"Babygirl, het was als grapje please laat me er in baby" zeg ik als ik mijn hoofd paar keer achter elkaar op de grond duw.
Ik hoor een klik en daar staat me babygirl met rode ogen en wangen. ik trek haar in een knuffel en geef er vele kusjes achter elkaar.
"I love you baby, just how you are, en je bent nu zwanger, en anders ben je dun babe" zeg ik als ik haar in haar ogen kijk.
"Zullen we naar beneden, namen bedenken?" Vraag ik en Ze knikt en ik til haar op als een koala en ze schuilt haar hoofd in mijn nek.
En ik loop met haar in me armen naar beneden, is best raar want haar buik zit in de weg, maar she is my sexy mama.

"GUYS HELP NAMEN BEDENKEN" schreeuw ik en ga zitten met Beau nog in mijn armen.

------------------------------------
Lang geleden van een A/N haha MAAT HEEY COOLKIDS 2 DINGEN!
Geef please leuke babyboy namen❤️❤️

En 2 verwacht tussrm 9 juli en 24 juli geen updates van al mijn boeken
Zo ja

LOVE YA XX

Twin?!--> MagconWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu