" jullie zeggen mij nu dat je weer zwanger bent dus eigenlijk" zegt Johnson.
" jaaa" zeg ik.
" weetje.... IK WORD WEER OOM" schreeuwt Johnson en ik lach.
" ja maar vertel maar aan lois" zeg ik lachend.
en hij rent weg.
" ik moet even mijn vader" zeg ik voordat ik word onderbroken want de deur gaat open.
ik schrik mij dood als ik iedereen daar zie staan.
" omygod" zeg ik met tranen in mijn ogen en kijk ze aan.
" hoe ... wie.... hoe komen jullie hier" zeg ik met tranen over mijn wangen van blijdschap.
" De jongens zeiden dat je ons zo erg misten" zegt Melanie.
" omygod" zeg ik en ze geven mij een groepsknuffel.
" dan kan ik jullie ook meteen iets vertellen" zeg ik.
en ze kijken verward.
" wat dan?" zegt Taylor
Jack slaat zijn armen van achter om mij heen en ik kijk omhoog en glimlach.
" Ze is zwanger" zegt Femke meteen.
" hoe weet je dat" zegt Jack lachend.
" ik zie het aan jullie... ik ken Beau al zo lang en ja jou ken ik ook erg goed, het is gewoon zo, ik ben blij voor jullie, jullie hebben al zoveel doorstaan" zegt Femke en ik glimlach naar haar.
" Jack laat me is los" zeg ik nadat de jongens en meiden ons hebben gefeliciteerd hebben enzo.
" wat is er" vraagt Jack als hij mij los laat.
" Femke" zeg ik en ze kijkt op.
ik houd mijn armen open en ik geef haar een grote knuffel.
" iehl people bedankt maar weer he" zegt Eva en ik lach.
" kom dan sukkel" zeg ik en ze komt erbij.
" hee en wij" zeggen Mahogany Ket, Loïs En Melanie.
ik kijk op en ze komen bij onze hug.
" people ik word geplet" schreeuw ik zowat en dan vallen we om.
we lachen alleen maar.
" hoelang blijven jullie" lacht Nate.
" een nachtje" zegt Matthew sip als hij Melanie op trekt.
" ik niet ik blijf" zegt Loïs en ik spring op.
" ANDREA GET IT" schreeuw ik. en de kijkt op en haalt gelijk haar hand van Sammy zijn borstkast.
" o god" zegt ze en ik grijns.
" ga weg" zegt Andrea als ik blijf prikken en iedereen lacht.
" Mama" zegt Chase dan. " wat is er lieverd" zeg ik als ik hem op mijn schoot zet als ik ga zitten op het bed.
" wat is er aan de hand"
" iedereen kwam mij verassen lieverd" zeg ik en hij knikt.
" ja maar waarom was je net zo blij en deed je iehlie met papa" zegt hij en ik lach.
" leg je hand is op mijn buik lieverd" zeg ik en hij doet wat ik zeg.
" daar zit een broertje of zusje" zeg ik en hij kijkt blij.
" word je dan zo een fattie mama dat zei papa" zegt Chase en ik lach.
" ja" zeg ik en geef hem een kus op zijn kruin.
" maar houden jullie dan wel nog van mij" zegt Chase sip.
" aw lieverd natuurlijk even veel als van je zusje of broertje alleen is het zo dat we dan soms een beetje meer tijd aan je hem of haar moeten geven maar dat komt omdat jij al heel groot bent en zij nog heel klein" zeg ik lief en hij knikt.
" oke mama" zegt hij en geeft mij een kusje. en knuffelt mij dan ik leg mijn kin op zin. hoofd en wieg ons heen en weer.
" ik houd van je mama" zegt hij.
" ik houd ook van jou lieffie" zeg ik en glimlach." awww goals" zegt Kethusha.
" weet ik" zeg ik en lach.
" Baby" zeg ik maar Jack reageert niet hij zit in en gesprek met alle boys.
en de meiden zitten ook allemaal in een gesprek terwijl ik met een slapende Chase lig.
" babe" zeg ik weer maar hij merkt niks.
" Jack" geen antwoord, ik zucht.
" hee Nate" zeg ik als ik Nate gewoon rond zie kijken en hij kijkt mij aan.
" kan Je Chase even pakken" zeg ik en hij staat op en pakt Chase en gaat weer zitten en speelt met hem als hij wakker word als hij hen overpakt.
" hee Nate wil je misschien mee want Jack reageert toch niet" zeg ik en hij knikt.
" waar heen" zegt hij.
" ijsje eten heb daar echt zin in" zeg ik en hij lacht en knikt.
" wat doen we met Chase"
vraagt hij.
" leg hem maar op het bed hij slaapt al weer" zeg ik lachend en hij knikt en legt hem onder de deken."je moet nu wel hopen dat ze hem niet vergeten"zegt Nate.
" heb Andrea geappt" zeg ik en hij knikt." wat wil jij" zegt Nate.
" wow Nate dat je het nog niet weet" zeg ik en hij lacht.
" mag ik twee bolletjes cookie dough en nog eentje met Vanille en Meloen voor deze dame" zegt Nate en ik lach.
" bakje of hoorntje" zegt de vrouw.
" hoorntje" lacht Nate en doet zijn arm om mijn schouder.
" jullie zijn schattig samen " zegt de vrouw als ze ons het ijsje geeft en Nate betaald.
" uhm we zijn niet samen we zijn beste vrienden" zeg ik.
" iknow ik kan dat zien maar jullie zijn schattig als beste vrienden" lacht de vrouw en wij lachen ook.als we klaar zijn lopen we terug.
als we de kamer doorlopen en we in ons gesprek zitten wat alleen maar lachen is zegt Nate
" we zijn cute samen" zegt hij lachend en ik lach ook.als we om kijken zien we iedereen naar ons kijken.
" o hay" zeg ik lachend.
" waar waren jullie" vraagt Jack bezorgd en pissig.
" ijsje eten" zegt Nate.
" konden jullie dat niet zeggen" zegt Jack.
" ik probeerde je het te vertellen maar je reageerde niet dus toen ging ik maar gewoon" zeg ik als ik mijn schouder ophaal.
" waar is Chase dan he" zegt Johnson.
" Andrea" zeg ik lachend.
" jullie zijn zo ongerust terwijl er niks aan de hand is. ik was gewoon met Nate even aan het chillen en toen zei er een vrouw dat we schattig samen waren eind" zeg ik lachend.
" wij zijn bij elkaar niet jij en Nate" zegt Jack pissig en hij kijkt woedend naar Nate ... o god
JE LEEST
Twin?!--> Magcon
FanfictionBeau is 16 jaar oud, ze heeft blond haar met Heldere blauw/groene ogen ze woont in Californië, als ze hoort van haar moeder dat ze uit eindelijk mag wonen bij haar beste vrienden Nash Grier, Cameron Dallas , Matthew Espinosa en de rest van magcon i...