" Chase" roept Jack als we de woonkamer binnenlopen.
Chase kijkt gelijk op.
" Het spijt me van zo net grote man, we gaan ook meer tijd doorbrengen oke?" zegt Jack als Chase bij hem komt.
" Het geeft niet meer" zegt Chase, ik kijk hem vragend aan.
" Ik heb mama, Anna heeft jullie beide goed!" zegt Chase en loopt weg.
Ik zucht.
" Babyboy" zeg ik en Chase komt naar mij toe.
" Kom hier" zeg ik als ik ga zitten. Jack gaat naast mij zitten.
Chase komt op de bank en kijkt mij aan.
" Papa heeft het heeel druk in de studio, en vroeger ging hij als hij druk was altijd naar Tante Laura en Tante Molly. En zo is papa gewent dat hij naar een meisje gaat om rustig te worden" zeg ik.
ik ga dichtbij Chase zijn gezicht en fluister, hard genoeg dat Jack het ook hoort, " Eigenlijk is papa gewoon een meisje".
Chase giechelt.
"dat hoorde ik" zegt Jack met een brede glimlach, bewonderend hoe Chase en ik zo goed gaan.
Jack begint dan mij te kietelen.
Ik gier het uit van het lachen en Chase lacht om ons.
" BABY" gier ik uit en hij en Chase lachen.
" Chase ik zou rennen als ik jou was, nu is mama besmet" zegt Jack.
Chase rent dan gelijk lachend weg.
Ik kijk even naar Anna en zie haar Bambi kijken.
Jack en ik rennen dan gelijk achter Chase aan.
Jack tilt hem dan op en begint hem te kietelen terwijl ik toekijk.
Chase begint gelijk nog harder te lachen.
" PAPA STOP" giert hij uit.
Jack stopt uiteindelijk en draait Chase zodat hij hem aankijkt.
" Het spijt me echt grote man" zegt Jack en ik kom bij hen staan.
Chase knikt.
" Het geeft niet papa, ik houd van je" zegt Chase en geeft Jack een knuffel.
Jack glimlacht breed.
" Dankje mama" zegt Chase dan.
" Wat?" vraag ik.
"Dat je het tegen papa zei, anders wist papa het noooooooit" zegt Chase en ik glimlach en geef beide een kus op hen wang.
we gaan bij Anna zitten die weer in slaap was gevallen.
Ik heb Anna bij me als ik in Jack knuffel en Chase ligt zowat op ons.Na een tijdje hoor ik de voordeur open gaan, maar we blijven liggen.
" Hey schattige familie allemaal maar kom op" zegt Nate. We kijken op en zien daar Nate , Sammy en Johnson.
" Hey bro's" zegt Jack. Hij wilt op staan maar ik sla hem speels.
" Als je nu opstaat heb je geen ballen meer" zeg ik. De jongens lachen.
" Waarom dan?" vraagt Jack verbaasd.
" Nou misschien omdat Chase slapend op mij ligt en oh ja Annabel ook nog!" zeg ik en Jack lacht.
" Hier ik til ze wel even op" zegt Sammy en tilt voorzichtig de twee kinderen die op mij lagen op.
Ik ga rechtop zitten en Jack staat op en ze doen hen bro-hug, als Sammy snel de kinderen weer op de bank had gelegd.
Ik geef de jongens een knuffel.
" Johnson!" zeg ik als ik hem knuffel. Hij glimlacht.
" Hoe gaat het daar thuis met de zwangere dame" zeg ik verwijzend naar Loïs.
" Goed goed" zegt hij en haalt een hand door zijn haar.
" Wat is er man?" vraagt Sammy dan.
Jack neemt Anna op haar schoot en gaat zitten.
" Ik weet niet ze is zo wispelteurig" zegt Johnson en ik lach zachtjes.
" Zo zijn zwangere vrouwen nou eenmaal Jack" zegt Nate.
" Maar Beau was altijd zo rustig" zegt Johnson dan.
" Ha je dacht het! Je moet echt medelijden hebben met Jack wat ik hem allemaal heb aangedaan" zeg ik lachend.
" Dat was niet leuk"zegt Jack.
" Wat?!" vragen de jongens tegelijk.
" Ze huilde om alles, werd boos om vele dingen en allemaal dingen, het zijn zwangerschaphormonen Jack" zegt Jack.
" Ik huilde niet om alles!'" zeg ik.
" O ja wel baby, ik stond een keer gewoon wat eten te maken en toen zat je al van omygosh wat ben lief" zegt jack en ik steek mijn tong uit.
" Vandaag ben je niet zo lief" zeg ik en hij lacht.
" Van net was niet grappig" zeg ik. Hij zucht. " Ik weet het babe, het spijt me weetje nog?" zegt Jack en ik knik.
" Maar wat komen jullie hier doen?" vraag ik.
" Gewoon bezoekje" zeggen Sammy en Skate tegelijk.
" Nu echte reden" zeg ik.
"WENEEDSOMEONEFOROURVIDEO" zeggen ze snel.
" dus?" vraag ik.
" We wouden heel misschien jou vragen" zegt Sammy en ik zucht.
" Wachr wacht, wanneer waren jullie dit van plan om tegen mij te zeggen" zegt Jack en ze halen hen schouders op.
" Please Beau!" smeken de twee jongens.
" Ik dans alleen ik ga niet al die shit doen" zeg ik zuchtend en ze kijken blij.
"Jack?" zeggen de twee jongens.
" Whatever" zegt hij.
" O ssh dan ga je toch met Chase spelen" zeg ik en hij knikt.
" Heb je het hem eindelijk verteld" zegt Johnson tegen mij als de andere drie in een ander gesprek zitten.
Ik knik.
" Chase ging het zelfs zeggen tegen mij, dan moet ik er echt wat van zeggen" zeg ik en hij knikt.
" Hoe gaat het in de studio?" vraag ik.
" Weet niet, onze soort manager wilt een single met een meisje, ze zeggen telkens Madison maar ik wil dat niet, van nou ja je weet wel" zegt Jack en ik knik.
" Lastig! heb je al uhm Lia marie gevraagd of Mahogany?" zeg ik.
" Past er niet echt bij" zegt Johnson.
" mag ik de tekst een keer zien" zeg ik en hij knikt.
" Ik heb alles op mijn telefoon staan." zegt hij en geeft mij zijn telefoon.
Ik beluister wat ze nu hebben en houd de tekst erbij
Ik begin een beetje mee te zingen met de stukken die nog moeten en soms maak ik er een rap van.
Ik stop dan en kijk Johnson aan.
" Mooie tekst en past goed bij de beat" zeg ik.
" Dat was echt gaaf twin" zegt Jack en ik glimlach.
Ik zie nu ook dat de andere drie jongens opkijken.
" Dat was geweldig Beau!"
JE LEEST
Twin?!--> Magcon
FanfictionBeau is 16 jaar oud, ze heeft blond haar met Heldere blauw/groene ogen ze woont in Californië, als ze hoort van haar moeder dat ze uit eindelijk mag wonen bij haar beste vrienden Nash Grier, Cameron Dallas , Matthew Espinosa en de rest van magcon i...