Hoofdstuk 11

2.1K 100 7
                                    

1 week later*
Nash pov*
Het is nu al een week dat Hayes en Beau samen zijn en het is de ergste week van mijn leven, Cam en Matt die zijn er over heen gestapt dat Beau met Hayes heeft. Matt zegt dat hij gister een leuke meid op het strand heeft ontmoet ze komt zo meteen hierheen , Matt zei dat hij haar leuk vind geen kans meer voor mij,, maar ik ken haar helemaal niet eens en ik wil haar ook niet ik wil alleen Beau maar ik weet dat ze Hayes leuk vind.
2 uur later
Ze is aan gekomen en ze heeft een 'vriendin' mee genomen zegt ze, ze zei dat dat meisje haar soort van heeft gedwongen om mee te gaan , om mij te ontmoeten. het meisje dat Matt leuk vind heet Melanie ze heeft bruine ogen en bruin haar ze is echt knap, ik vind Matt en Melanie wel goed bij elkaar passen😏
Het meisje die Melanie heeft meegenomen heet Merel. ze heeft blond haar en groene ogen. ze is best knap , ALS ZE NIET OPGEMAAKT WAS ALS EEN BARBIEPOP EN SLETTENKLEDING AAN HAD.

"Hee zullen we naar het strand gaan" vraagt Merel met haar irritante stem. ze gaat op mijn schoot zitten en gaat aan mijn haar zitten. " OO DAT MOET JE NIET DOEN BEHALVE ALS HIJ JOU LEUK VIND" roept Carter. ik duw haar weg. "OEEH" hoor ik Melanie zeggen.

We gaan uiteindlijk wel nar het strand, Merel zit de hele tijd op me schoot. ik negeer haar. En kijk geërgerd .Melanie Mahogany en Beau zijn nu al heel erg close.

Beaus pov*
Whaha Melanie is zo lief en grappig we zijn nu al heel erg close samen met Mahogany.

uuugh ik kijk heel even naar de jongens en zie die slet op Nash zijn schoot zitten. Ik weet niet wat het is maar ik mag haar gewoon niet ze is zo een slet. ze zei net ook toen we weg gingen . " Jij blijft uit de buurt van Nash" ik antwoordde daar op "ooh ja sorry naar ik denk dat dat niet gaat sinds hij mijn beste vriend is sinds mijn tweede en hij is de broer van mijn vriendje." en toen liep ze weg. ik zie dat Nash geërgerd is. Ik loop naar de jongens toe. en zeg " hee sletje weet je eigenlijk wel dat niemand hier wil dat je er bent." Ze kijkt me aan en staat op. en gaat voor mij staan. " oo je praat nu over jezelf toch?" "Nee hoor want ik heb hier ma bae en ma side baes" en ik wijs eerst naar hayes en daarna naar Aaron Nash Cam Jack Jack Melanie Mahogany en de rest. " OEEEH" hoor ik Hayes roepen en ik lach. ik ga op hayes zijn schoot zitten en hij geeft me een kus op mijn wang. Mahogany gaat bij Aaron zitten en Melanie op matt zijn schoot. Ze zijn zo schattig samen. Merel gaat weer op Nash zijn schoot zitten en Nash duwt haar in het zand. ik lach keihard en zeg " HA LOSER" "DAT IS ONZE BEAU" roept Taylor.
Merel staat op en duwt me van Hayes zijn schoot af. en met mijn super coole reflexen kom ik op mijn voeten terecht.
Ze zegt in mijn gezicht." Ik had je toch gezegd om weg te blijven van Nash" "Jaa dat weet ik maar ik had daarop ook gezegd dat dat niet kon" zeg ik met een fake smile. en dan BAM ik voel een hand op mijn wang. ik duw haar op de grond en begin haar te slaan. tot dat Hayes en Nash mij van haar afduwen. ( ze zaten de hele tijd te kijken)

A/N Wat vond je van de bItch fight vertel wat je van mijn verhaall vind pleasex.

Twin?!--> MagconWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu