Hoofdstuk 37

1.2K 64 7
                                    

2 weken later*

Het is 2 weken later nadat alles is gebeurt. in deze twee weken is er niet echt iets spannends gebeurt.....
Na 1 ding. maar daar vertel ik niet over, das awkward. opeens word een hand voor mijn gezicht gezwaait. "hola beau je zat te staren heb je gehoord wat we zeiden" vraagt. JJ. "Nope" zeg ik en ik leg mijn hoofd op Jack G zijn schouder. "we vroegen wat je wou doen met je verjaardag" zegt Taylor. "niks bijzonders gewoon chillen misschien lasergame" zeg ik en ik spring op, ik heb het gevoel dat ik moet overgeven. ik ren naar de wc maar net voor dat ik daar ben is het te laat. allemaal spuug op de grond. iedereen komt er naar toe gerent. "gaat het wel beautje" vraagt Maggie. " uhm beetje" zeg ik. " ben je ziek?" Vraagt Nash en Jack legt zijn hand op mijn voorhoofd. "ze is niet warm" zegt hij. "kan een keer gebeuren" zeg ik en loop naar de keuken om spullen te pakken om bet op te ruimen en ruim het netjes op. terwijl iedereen verbaasd kijkt. ik weet waarschijnlijk wel wat er aan de hand is. denk ik. "uhm Mahogany wil je misschien even mee iets halen bij walmart?" Vraag ik en ze knikt.
"Zijn zo terug" zeg ik en loop het huis uit en ga in de rijderstoel zitten.

Na een tijdje gejam zet Lox de radio zachter en vraagt serieus. "jij weet wat er aan de hand met je is he?" Ik knik. "ben je ergenstig ziek" vraagt ze bezorgd " neeeeee" zeg ik snel en schud snel mijn hoofd. "wat dan?" Vraagt ze.
"Period gemist" zeg ik als een hint.
"Snap het nog niet" zegt ze.
"Ik ben zwanger waarschijnlijk" zeg ik zacht.
"DUDE, WANNEER JE WAS EERST NOG MAAGD" schreeuwt ze. "vorige week" zeg ik nog een keer zacht. "die jongen zijn ballen gaan er af hoor" zegt ze. na even stilte vraagt ze. "het is toch wel G he" en ik knik. "oke maar als hij je gaat verlaten ik zeg het je hij is dood en ik weet zeker wij zullen er wel voor je zijn" zegt ze. "Thanks loxie, love you ik had geen betere vriendin kunnen hebben" zeg ik als we voor een stoplicht staan en ik haar een kus op haar wang geef. " haha no problem babe"


Als we weer terug thuis komen word ik bang.Lox en ik hebben de test daar gedaan want we waren bang dat ze het hier zouden vinden ofzo, oke maakt ook niet uit want ik ga ze het allemaal tegelijk zeggen ook Gilinsky. "Ga je ze het nu meteen vertellen" zegt Lox als we onze jassen ophangen en ik knik. "GUYS KOM ALLEMAAL NAAR WOONKAMER EN GA ZITTEN" schreeuwt Mahogany. even later zit iedereen netjes te wachten. een paar zitten op de grond. Melanie zit bij Matt op schoot en Ruya bij Taylor en ja. "uhm Waarom moesten we hiereen komen?" Vraagt Carter. "ik heb jullie wat te vertellen en Lox gaat me helpen, maar please uhm jullie allemaal word niet boos en verlaat me niet" zeg ik met tranen in mijn ogen. "uhm Lox kan jij het toch vertellen" zeg ik. en ze knikt en slaat een arm om mij heen. en wrijft mijn rug. "uhm Recht naar het punt.... Beau is zwanger" zegt Lox. en ze geeft me nu een hele knuffel. iedereen blijft stil voor een tijdje. "JIJ ASSHOLE" schreeuwt Johnson dan naar Gilinsky... ahoh. "IK HEB NIKS GEDAAN IK WEET ZEKER DAT IK...." schreeuwt hij maar stopt. "JE BENT VREEMD GEGAAN" schreeuwt hij. wat mij doet huilen. "NEE DAT BEN IK NIET JACK HET WAS ZEKER VAN JOU WANT" schreeuw ik maar Lox neemt het van me over ik heb haar alles verteld. (Dis best awkward om te schrijven😂)
"Ze zag dat de condoom gebroken was Jack, je hoefde niet tegen haar te liegen" zegt Lox rustig en dan is Jack stil. iedereen is stil. " Beau weet wel dat we er altijd voor je zullen zijn he" zeggen Nate en JJ tegelijk. en iedereen zegt Ja behalve Jack hij blijft voor zich uit staren. "Jack zeg please wat babe" zeg ik met tranen in mijn ogen. hij kijkt naar me op en staat ook op en kijkt nog steeds in mijn ogen. "i love you maar laat me even denken" zegt hij op een lieve en zachte toon en hij pakt me bij mijn kaken vast en geeft me een zachte kus. en hij laat me dan los en loopt naar buiten. ik blijf daar staan en begin te huilen en ik ga op de bank zitten. gaat hij me nu verlaten?

Twin?!--> MagconWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu