Beau's pov*
Ik stuur een berichtje in de groepsapp van de meiden.
ME~ Hee girls ik had voor het laatst toch verteld over mijn plan van die app op mijn laptop en die briefjes. Dat gaan we nu uitvoeren zorg er voor dat Nash en Jack naar onze Kamer gaan love ya my beautys x
THE QUEEN~ oke is goed hun, love ya too x
MA GIRL~ zorgen we voorx
FEMMIE~ cool cool. Voorzichtig zonder mij. ik weet dat je niet zonder ons kan😂✌️x
MELLIE~ swaggers NIKS GEKS DOEN HE😏😉 LOVE YAX.
We hebben overal de briefjes neer gelegd als we weer terug zijn op mijn kamer. pak ik mijn Laptop zet hem op het allerhardst en zet hem in de badkamer en zet de App aan. Hayes en ik rennen snel naar de plek waar het eindigt.Nash' pov*
We horen gekreun😂 iedereen kijkt naar mij en Jack. " HAHA IK WIST NOOIT DAT ZE HET ECHT ZOUDEN DOEN" zei Jack.
dan zegt Mahogany. "ga kijken waarschijnlijk doen ze het voor de grap ofzo." Jack en ik kijken elkaar aan en knikken. we lopen met ze tweeën naar Hayes zijn kamer. we doen de kamerdeur op een kier maar we zien niks. We doen hem verder open zodat we de hele kamer zien maar niemand is daar. we freaken uit.
We lopen de andere kamer in waar iedereen is. "ZE ZIJN FRICKING WEG" Schreeuwt Jack. iedereen kijkt bezorgd behalve de meiden dat is raar zij zijn altijd zo close.
"Okee kom we gaan de kamer rond zoeken." zegt Femke . iedereen rent de kamer in. uiteindelijk zie ik een briefje op het bed liggen. Ga naar een plek wat wij afschuwelijk vinden~x
Lees ik hardop voor. de jongens schreeuwen allemaal door elkaar. wat et kan zijn ik weet een manier om er achter te komen" Jack J vertel plekken wat je afschuwelijk vind" ""ooo ik snap je plan. uuhm Een begraafplaats dat doet me denken aan slechte herinneringen." "dat is het denk ik want Hayes vind dat ook afschuwelijk.We zijn nu bij de begraafplaats. en we zien op de poort een briefje hangen. waarschijnlijk omdat ze niet naar binnen durfden.
Aaron leest voor - ga naar iets wat Beau doodsbang voor is~x " "HOOGTES" schreeuwt Mahogany. we weten wat Beau haat met hoogtes en we gaan nar de bungyjump baan. We rennen er naar toe want het is niet zo ver vandaan. we zijn nu op de plek waar je kan springen. en Cameron ziet en briefje en leest het voor. "Ga naar de plek waar je iets kan doen wat Carter heel graag wil. (Dit zijn Beau's woorden) maar Cartertje dat niet moet doen want daar is hij veel te goed voor met zijn asian huidje."
"Carter wat wil je graag? Wat Beau niet wil dat je het doet" zegt Jack G.
"Oo ja ik weet het ik wil een Tattoo en Beau haat Tattoos." zegt Carter.
We sprinten naar de Tattoo shop. waar we naar binnen lopen en vragen of ze een briefje hebben. Ze hebben een briefje ze geven het aan Femke. Femke leest voor. -Ga naar de bowlingbaan see you there ~x we race nu allemaal naar de bowlingbaan waar we Beau en Hayes zien staan hand in hand.
We lopen naar ze toe en vragen waarom dit alles was enzo.
Dan zegt Beau " GUYS GUYS. DIT ALLES WAS OMDAT WE JULLIE WOUDEN VERASSEN." iedereen heeft en een knuffel en we beginnen te bowlen.
Opeens zegt Hayes. " Hey Guys ik ga even naar de wc ben zo terug" dan loopt hij weg
Beau's pov*
"Hey Guys ik ga even naar de wc ben zo terug" zegt Hayes. dan staat hij op en loopt hij weg.Hayes is nu al bijna een 15 minuten weg. " hee jongens ik ga even kijken waar Hayes blijft " zeg ik. ik hoor allemaal ja is goed. "Be right Back" roep ik als ik naar de wc's toe loop. als ik daar aan kom. Zie ik iets wat ik liever niet wou zien. ik zag ...............
~~~~~~~~A/N~~~~~~~~
HEE BEAUTIFUL COOLKIDS.
LEES PLEASE MIJN ANDERE BOEK DE VERSTOPTE GRIER DAAR KOMEN EEN PAAR MENSEN IN ALS JE DAT WIL MET VRIENDEN VAN DIEGENE STUUR PLEASE BERICHTJE ALS JE DAT WIL LOVE YA PEOPLE
BYE MY BEAUTIFUL COOLKIDSXXX B
JE LEEST
Twin?!--> Magcon
FanfictionBeau is 16 jaar oud, ze heeft blond haar met Heldere blauw/groene ogen ze woont in Californië, als ze hoort van haar moeder dat ze uit eindelijk mag wonen bij haar beste vrienden Nash Grier, Cameron Dallas , Matthew Espinosa en de rest van magcon i...