Beau pov*
Dat was geweldig twin" zei Jack.
"Okeee peoplee Beau is niet de enige die een verrassing heeft." zei Taylor.
" Maar eerst Femke ma beautiful girlfriend kom hier"
Zegt Jack G.
Femke komt verward op het podium gestapt.
"Okee Nash ga is bij je vrienden staan die je je jou Gay-friend noemen." Zegt Taylor
Nash komt bij mij en Femke staan.
We worden geblinddoekt.
"WTF WAAROM WORDEN WE GEBLINDDOEKT TAYLOR" zeg/schreeuw ik. Hij En de rest lacht alleen maar. "oke doe de blinddoek maar af" ik trek de blinddoek van me af en zie Eva daar staan. ik ren naar haar toe schreeuwend " MA SLETJEEE" en knuffel haar zoals niemand anders kan .Femke en Nash hebben nu ook hen Blinddoek af en zien Eva staan en rennen ook op haar af en knuffelen nu ook.
Cams pov*
Ik heb Eva nog nooit gezien maar nu ze hier het podium op loopt het enige wat ik kan bedenken is WOW. Ze is echt knap ze heeft licht bruin haar en bruine ogen. En ik weet als ze een vriendin is van Beau dan is ze geen slet of bitch. ja want Beau zou die dan meteen slaan.
Ik merk dat ik naar haar staar want Beau en Melanie gaan voor haar staan dansen en beau grijnst.
Eva pov*
Ik heb al de jongens gestalkt voor dat ik er heen 😏. En ik kan zeggen Cameron WAUW. ik vind hem nu al leuk. maar in leven de lijven is hij veel leuker. Beau weet dat ik hem leuk vind ja we hebben soms nog wel eens contact.
Ik begin te blozen want ik zie Cameron staren. Beau merkt het en ze gaat met een ander meisje voor me staan dansen
" Mag ik misschien vragen hoe je heet" vraag ik
" Oo ja tuurlijk ik ben Melanie ik ben Matt's vriendin. maar alsjeblieft noem me Mel. ik hoop dat we goede vriendinnen kunnen worden"
" Oo Hee ik ben Eva."
" Ik zie aan je dat je Cam leuk vind?" Zegt ze terwijl ze heen en weer wiebelt met haar wenkbrauwen.
"Haha misschien.... Haha oke ja ik vind hem wel leuk maar weet zeker hij mij niet"
"Nou gurlll ik zie aan hem hoe die naar jou kijkt dat hij je leuk vind"
"Ik mag jou wel" zeg ik met een grijns
En we lachen.
Het event is afgelopen en we zitten nu op Beaus kamer. meeste vines maken ofzoiets.
"Hee peopleeeee zullen we truth or dare spelen ik verveeeeeel meeeee" zegt Jack J.
"Wow dat zou beau ook echt zeggen " zeg ik lachend. iedereen kijkt me raar aan behalve Beau. "Wao heb ik wat fouts gedaan?" Vraag ik.
"Haha nee mijn fout ik heb je het niet verteld OOPS na ja uuhm we zijn er achter gekomen dat we twinnies Zijn"
"IK WIST HET IK ZEI HET JE BITCH" zeg ik.
Iedereen barst in lachen uit.
" Maar zullen we het dan gaan spelen" zeg ik.
"Sure" zegt Cam.
(A/n doe nu eerste letter voor van wat ze zeggen ik doe eerste letter van de achternaam erbij.)
TC- ookee ik begin Cam truth or dare
CD- truth ben te lui om wat te doen!
TC- okee uuhm... Vind je mij lieve buurmeisje Eva leuk?
CD- uuuuuh.......... Ja
Ik freak nu helemaal uit van binnen.
Volgens mij ziet Beau het want ze kijkt me aan en ze begint keihard te lachen.
AC- Wats er Beau.
BH(whahah kom er nu pas achter)- ooo uuhm ik zie aan Eva dat e van binnen nu crazy gaat. Zegt ze lachend
Me- BEAU SLET WAAROM MOEST JE DAT ZEGGEN en dan spring ik op haar en we vallen van jet bed(beau zt op het bed) en we beginnen keihard te lachen.
CD- oke Eva truth or dare
Me- uuhm doe maar truth
CD- vind je mij leuk?
Me- uuuuh.... Maar voordat ik mijn zin kan af maken schreeuwt Melanie JA ZE VIND JE LEUK.
ik spring op het bed on mijn gezicht te verschuilen.
" Aaw ma baby gaat blozen" zegt Nash
Ik draai me om en zie dat Cam boos naar Nash kijkt en ik zeg " Nash hoe weet je dat ik begin te blozen en ik ben niet jou Baby" " 1 omdat je dat altijd deed ennnn BEN JE DAN DIE VAN CAMMIEPOO"
ik begin te lachen. en zeg " GA WEG NASH" " nee geen zin in" en iedereen begint te lachen en in de tussen tijd pakt Cam mijn hand en neemt me mee naar de gang. Geen slim idee van hem want als je Beau kent gaat ze ons af luisteren en ze heeft nu wat met Hayes dus denk dat hij het ook doet samen met Nash Melanie en Femke.
" Uuhm Eva ik weet dat ik je nu een paar uur ken maar uuhm ja de eerste keer dat ik je zag dacht ik wauw en nu nog en je bent lief grappig behulpzaam en heb veel verhalen gehoord en jaa ik wou uuuuhm vragen : Would like to be my girlfriend.?"
Zegt Cam ik kan niks zeggen alleen de deur open trekken en zes mensen naar voren zien vallen ( mahogany Melanie ook nog) en lachen en zeggen
" JAA" en ik geef hem een kus op zijn wang en pak zijn hand en loop weer met hem naar binnen het enige wat we horen is allemaal aaww en van Beau " AWW MAA BABE IS GROWING UP" En ze doet net alsof Ze aan het huilen is. iedereen lacht.
Ik ga bij Cam op zijn schoot. En dan zeg ik " Nash nu ben ik het wel" hij lacht En we spelen verder.
Me- carter truth or dare?
CR- Dare
Me- aah waarom geen truth dan wist ik er een haha oke uuhm JAAA geef een kus op de geneens wang die je leuk vind en serieus monsieur ik doe dit alleen omdat we de kamer niet uit mogen
CR- maar wat nou als diegene een vriendje heeft
Me - heeft dat vriendje pech
Carter loopt naar Femke en Beau toe en geeft Beau een kus op de wang.
ik had net gepraat met Jack J en had gehoord dat Taylor haar ook leuk vind. En dat Nash en Hayes over haar ruzie hebben gehad. wel lachen.
"BEAUTJE IS GELIEFD." roepen Melanie en Mahogany. ik mag die kinderen wel. Hayes word rood van boosheid en hij stormt de kamer uit.
Beau rent achter hem aan. en zegt voor dat ze de kamer uit gaat"SORRY, DAT IK ZO AANTREKKELIJK BEN" mar dan kijkt ze serieus en zegt " Het spijt me"----------------------------------------------
Hee Coolkidsx
Ik wou vragen...
Wat vinden jullie van het meisje bovenin op de phone of op de computer aan zijkant.
Wou graag jullie mening weten.
En het is niet Eva voor de duidelijkheid
LOVE YA COOLKIDS XX B
JE LEEST
Twin?!--> Magcon
Fiksi PenggemarBeau is 16 jaar oud, ze heeft blond haar met Heldere blauw/groene ogen ze woont in Californië, als ze hoort van haar moeder dat ze uit eindelijk mag wonen bij haar beste vrienden Nash Grier, Cameron Dallas , Matthew Espinosa en de rest van magcon i...