Hoofdstuk 46

989 53 4
                                    

"justin?" Zegt Ruya en we schudden ons hoofd.
"loïs" grijnst Lois. en iedereen lacht en we schudden ons hoofd.
"hower?" Zegt Taylor en we schudden ons hoofd weer.
"jake" zegt Jack J en we doen een 'mwm' hoofd.
"Dustin?" Stelt Nate voor.
"Nee" zeggen we.
"Samuel" grijnst Sammy.
"Sam Lois had die grap al gedaan niet cool meer" zegt Jack J.
" Nou ennnn" zegt hij zeurend en daarna lachen we.

"Nee kom met betere namen guys" zeg ik na dat iedereen is geweest.
"Als het een meisje was wist ik de perfecte naam" zucht ik na een stilte.
"Wat dan babe" vraagt Jack G.
"Annabel Femke Gilinsky" zeg ik en ik kijk op en de meiden en Nash glimlachen het grootst en de jongens een kleine.
" Dat zou een mooi gebaar zijn Beau" zegt Eva en ik knik met een glimlach.
"IK WEET DE BESTE NAAM OOIT" schreeuwt Matthew dan.
"Wat dan?" Vragen Jack en ik.
"Chase JJ Gilinsky, ja combo klopt niet maar Chase is wel leuk" zegt hij lachend.
"Ik vind hem leuk" zegt Gilinsky en ik stem er mee in.
"Chase it is" zeg ik.

*later als ze in bed liggen*

"Hee Baby boy, ik wou even zeggen dat papa heel erg. Van jou houd en ik je word mijn kleine man, we gaan de beste tijd samen door brengen, samen basketballen en zingen en met oom Johnson en Oom Skate en Sammy gaan we je leren rappen, en als je wat ouder bent gaan we je helpen om leuke chicas te krijgen, i love you chase" zegt Jack tegen mijn buik en geeft mijn buik allemaal kusjes.
"En ik wil ook even zeggen dat ik heel erg van je mamie houd, dus maak je daar maar geen zorgen om hoor kleine man" voegt hij er bij en ik giechel.
"Je word een goede vader Jacky" zeg ik en geef hem een kus als hij normaal gaat zitten.
"Jij word de beste moeder ooit" zegt hij en geeft me een kus en slaat zijn armen om mij heen.
"Weltrusten" zeggen we tegelijk.
"I love you" zeg ik.
"I love ya baby" zegt hij en hij doet zijn ogen dicht.

Klein maar moest van mezelf update❤️😂

Twin?!--> MagconWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu