Beau pov*
Jack pakt zijn telefoon en neemt op , ik heb nogsteeds mijn telefoon op luidspreker dan zegt Jack hallo en ik hoor het door de kamer heen , door mijn telefoon .Nash zegt " dit kan niet waar zijn" hayes kijkt eerst naar mij dan naar Jack dan weer naar mij en dan weer naar Jack met open mond. Matt zegt " ik begrijp er helemaal niks meer van leg het evenf uit."
Ik zeg; ik heb een tweelingbroer en die staat recht voor me.....
Cam zegt : Johnsons staat recht voor je....
Hayes zegt: jij begrijpt het....
Jack zegt: maar hoe kan dat??,
Ik lees op wat in mijn moeder haartelefoon staat, ik heb een affaire gehad met zijn vader daarom waren e vader en ik gescheiden, later zoals je weet is hij weer terug gekomen, maar toen ik een affaire heb gehad met zijn vader ben ik zwanger geworden van jou Beau maar ook van Jack we hebben Jack afgestaan aan zijn vader en jou gehouden het spijt me zo erg dat ik dit niet eerder eb verteld hou van je❤️..
Jack pakt zijn telefoon en belt zijn vader op de gang.Jacks pov*
Ik kan het niet geloven ik tweeling met Beau, ik vind het wel leuk natuurlijk maar alsnog. Ik loop naar de gang en bel mijn vader( @ is jack - vader)
@ Pap?
-ja wat is er ?
@ Is het waar dat Beau mijn tweelingzus is?
- ja dat is waar het spijt me dat ik het niet heb verteld.
@ Het geeft niet maar heeft mam je vergeven van mij soort van?
- ja je moeder had het voorgesteld ze vond het natuurlijk erg dat ik een affaire heb gehad maar voor de rest niet, sorry dat ik niet heb verteld dat de moeder die jij dacht dat het je moeder was het niet is...
@ Het geeft niet ben wel blij dat ik het nu weet en dat het beau is en niet een of andere slet
- maar hoe weet je het eigenlijk?
@ De moeder van beau mijn echte moeder dus is overleden en ze vertelde het voordat ze overleed.
Opdat moment besefte ik het pas mijn moeder is overleden... ik begon te huilen .
@ Pap ik ga hou van je!
En toen hing ik op
JE LEEST
Twin?!--> Magcon
FanfictionBeau is 16 jaar oud, ze heeft blond haar met Heldere blauw/groene ogen ze woont in Californië, als ze hoort van haar moeder dat ze uit eindelijk mag wonen bij haar beste vrienden Nash Grier, Cameron Dallas , Matthew Espinosa en de rest van magcon i...