"Okeee dus wat gaan we doen" vraag ik.
" we zijn over half uurtje bij het hotel. dus wat is de kamer indeling? Er zijn twee kamers" zegt Andrea die aan komt lopen.
"IK BEAU EN ANDREA OP EEN KAMER" schreeuwt Nate grijnzend.
"Was leuk gister avond he" zegt Andrea grijnzend en ik lach alleen maar.
"Wat is er gisteravond gebeurt" lacht Jack J."Die mongolen hadden een kussen gevecht en uiteindelijk tackelde Nate haar op een of andere manier en het leek net of ze zoende uit mijn oogpunt" lacht Andrea.
"HET WAS NIET ZO" schreeuw ik.
"Je likte zijn neus" zegt Andrea lachend en ik lach ook.
"Hij heeft een schattige neus kom op" zeg ik en Nate doet dan een varkens neus.
"Zie cute" zeggen Nate en ik tegelijk en ik lach.
"Oke wat nou Als Jack Sam en Beau en ik samen gaan en Andrea Dillon en Nate" zegt Jack en ik knik.
"Ik vind het helemaal prima" zegt Dillon en iedereen stemt in behalve Andrea.
"Waddup Andrea" zegt Sam.
" Die dude daar had me gister wat beloofd" zegt Andrea wijzend naar mij."Wa...- oo ja" zeg ik.
"Andrea dat ze denk niet hoor.... het is haar fucking fiance" zegt Nate en ik zucht
"Ik heb het haar beloofd Nate" zeg ik en Nate schud zijn hoofd.
"Je bent dom" zegt hij dan.
Ik zucht en geef Jack een zachte liefdevolle kus en mijn telefoon stop ik in zijn kont zak.
"Oke ik kan" zeg ik."Denk je echt dat ik dat meen.." Zegt Andrea.
"Jaa" zeg ik.
"Dude ik maak een grapje... gek dat kan ik echt niet doen" zegt ze en ik zucht opgelucht.---
"BED" schreeuw ik en spring op het bed en de jongens lachen.
Ik draai me om en Sam komt naast me liggen.
"Hello cutie" zegt hij als hij me een kus op mijn wang geeft.
"Hey" zeg ik en geef hem ook een kus op zijn wang.Jack komt dan aan de andere kant van mij liggen en ik draai me om naar hem en hij geeft me een kus op mijn lippen.
"Ik zie hoe het is" zegt Sammy en hij staat op en ik lach zachtjes."Ik verveel me nu al" zeg ik en de jongens lachen.
"Nu niet meer" zegt Andrea als ze binnenkomt."Wel" zeg ik en leg mijn hoofd op Jack zijn borstkast en hij strookt over mijn arm.
" ugh ik moet ook een vriendje" zegt Andrea en ik lach zachtjes.
" Neem met Sam" zeg ik en ze barst in het lachen uit.
"Nee dankje" zegt ze lachend en Sam legt een hand op zijn hart.
" Dan Nate" zeg ik."Noo geen smoke head" zegt ze en Nate doet het zelfde als Sammy en zegt.
"Ja sorryyy" zegt hij en ik lach.
"Het kwam niet door me zelf dat ik er aan kwam ey! Dus sst" zegt Nate en ik lach."Ssst" zeg ik.
Oke klein klein i know!
Maar mensen check OGOC TOUR uit! New book.. ik kom op iets ge veel nieuwe fanfic ideeen en geen nieuwe inspiratie voor de andere boeken... Sorry sorry haha ❤️
JE LEEST
Twin?!--> Magcon
FanfictionBeau is 16 jaar oud, ze heeft blond haar met Heldere blauw/groene ogen ze woont in Californië, als ze hoort van haar moeder dat ze uit eindelijk mag wonen bij haar beste vrienden Nash Grier, Cameron Dallas , Matthew Espinosa en de rest van magcon i...