hoofdstuk 39

1.2K 63 2
                                    

hij loopt weg, misschien weg uit mijn leven... dit kan niet...

"DIE GOZER IS NIET GOED WIJS, HIJ IS ECHT ZO DOOD ALS HIJ OOIT TERUG KOMT" schreeuwt Jack J. "JJ dat meen je niet, en dat doe je niet oke hij is nog steeds de vader" zeg ik half-huilend. "ik ga nu wel achter hem aan die bastard" zegt Nate en hij rent het huis uit met Sammy en JJ volgend. Ketusha en Melanie komen allebei een kant naast me zitten en proberen me te troosten, maar het lukt niet, de enige die me nu kan troosten zijn weg, want Hayes Nash Lox en Maggie zijn nu ook weg gerent er achter aan. hen achten zijn zo wat de enige die me kunnen troosten en Lars... mijn broer. hij moet het ook weten!! "mag ik alsjeblieft mijn telefoon"vraag ik aan Matt en hij knikt en geeft het me. "maar jij word nu wel vrolijk want ik de god- vader natuurlijk wil niet dat de moeder van mijn neefje verdrietig is" zegt Matt. wat me doet glimlachen. maar me glimlach verdwijnt ook weer "Beautje, we waren altijd best friends weet je nog? we deden alles samen zowat! ik wil niet dat je depri bent, ik wil weer gezellig tijd met je doorbrengen"zegt Matt het is waar dat deden we wel. "oke wat wil je doen?" vraagt Matthew als hij me ziet lachen. "eerst me vader en broer bellen" zeg ik en hij knikt begrijpelijk en hij gaat op me schoot zitten.

"ze zijn samen voor deze hele week ze wouden tijd doorbrengen sinds dit alles" zeg ik en hij knikt en ik bel Lars.

L- hee sis

B- heee uhm zet hem please op de speaker als pap er ook bij is ik heb wat belangrijkst te vertellen

L- uhm oke... je staat op de speaker

p- hee Beautje

B- hee Pap uhm ik ga straight to the point uhm ik ben zwanger

p- omygosh beau! je bent zo jong maar ik ben er voor je lieverd heb je het al verteld?

B- ja en iedereen wil me helpen want ik ga geen kind doden!

L- begrijpen we sis! en hoe reageerde Gilinsky

B- uhm hij was de hele tijd stil en zei dat ik vreemd was gegaan en ik zie van niet en eventjes stilte toen weer en toen liep hij naar buiten en Jack Nate en Sammy zijn er achter aanen daar achter aan zijn weer Lox Maggie Hayes en Nash

L- die bastard als hij niet gaat helpen ligt hij in het ziekenhuis

B- het komt goed Lars ik beloof het je zie je later weer BYE

p&L- BYE

en dan hangen we op.



"ging goed"zegt Matt en ik knik. "nu gaan we schommelen in het park no matter what"" zegt Matt enthousiast en ik knik lachend en we doen onze jas aan en gaan naar het park.



Gilinsky's pov*

nze is zwanger, ik word vader, want ik weet dat ze het niet weg gaat halen. bedenk ik als ik op een bankje zit in het park. ik houd van haar, ik wil bij haar blijven ik krijg een baby boy of girl, gaat door mijn hoofd, ik ben blij, net wist ik gewoon niet wat moest denken, kom op ik ben jong en word vader, maar we gaan het doen het gaat ons lukken even later komen Nate Sammy en JJ boos aan lopen met Lox Maggie en Hayes en Nash achter hen aan. "JIJ FRICKING DICK, JE LAAT HAAR DAAR ZWANGER ALLEEN DIT KAN JE NIET MAKEN, JA ZE MOET NOG NEGEN MAANDENWACHTEN MAAR ZE HEEFT DE STEUN NODIG ALS JE DIT HAAR AANDOET BEN JE ER GEWEEST MAN" schreeuwt Nate. "JE BENT ZO DOM OM HAAR DAAR TE LATEN ZITTEN ZE IS BEAUTTIFUL, JULLIE KUNNEN DIT MAAR JE LAAT HAAR STIKKEN" schreeuwt Sammy en Jack houd zijn mond en de andere ook. ik weet dat Jack wil schreeuwen maar wat houd hem tegen? "jongens je mag naar me schreeuwen van wat ik heb gedaan! maar ik wil hara niet zo laten ik houd van haar en zoiezo ook van de baby! ik moest het even laten bezinken ik ben erg blij" zeg ik. en de rest zucht. "aw Gilinsky is wel blij"hoor je Matthew roepen en dan hoor ik een hele bekende lach. "matt kom op we gingen schommelen dumb ass niet hen geschreeuw afluisteren" zegt Beau met een glimlach en ze knipoogt naar mij. "he he god vader" zegt Matthew als ze bij ons komen staan. "wie zei dat jij de god vader werd ik word het zoiezo want ik ben zijn beste vriend en haar twin"zegt Johnson. "ja maar dat hebben we net besloten" zegt Matt. "correctie jij had het zomaar bepaald ik dacht eerder zelf aan iemand anders maar ja" zegt Beau lachend en ik sneak achter haar en leg mijn handen op haar heupen waardoor ze een beetje schrikt ze draait zich om glimlacht en geeft me een kus en draait zich dan weer om en leunt tegen mijn borstkast aan. "ja ik dus als god- vader"zegt johnson. "nee jou vertrouw ik niet ik zat meer te denken aan Sammy" zegt Beau met een knipoog naar Sammy. "aw wat een eer" zegt Sammy. als hij een hand op zijn hart slaat. "je vertrouwd Sammy meer als mij!!" zegt JJ. " ze maakte een grapje Jack rustig we zien wel"zeg ik. "MAAR BEAU WIJ GINGEN COOL SCHOMMELEN NO MATTER WHAT" schreeuwt en zeurt Matt als een 5-jarig kind."ja ja little boy" zegt Beau. "jullie moeten over een tijdje er mee leren leven dus jaaa" zegt Matt. "wacht dat word hell! mini Beau en Jacks rond rennen!"zegt Maggie. en Hayes is al de hele tijd stil merkt me nu op. "wassup bro"zegt Nash tegen Hayes. en volgens mij weet Beau het want ze wurmt zichzelf uit mijn grip en geeft Hayes een knuffel. "sorry poobear je weet dat ik altijd van je zou houden he no matter what babe" zegt Beau. "het moest..." zegt Hayes stammerend. "Hayes het spijt me echt poobear, het heelal heeft het zo gewilt zo als jij zei sst" zegt Beau. "het spijt me Beau"zegt Hayes huilend. "Hayes ik weet het het geeft niks oke? en wil je mijn geheim horen?" vraagt Beau en hij knikt als ze elkaar in de ogen kijken.

"niet tegen Matt en Johnson zeggen hoor maar jij word de god-vader oke?" zegt Beau zo hard dat Johnson en Matt het ook horen maar ze glimlachen alleen maar. "ga jij maar weer naar je boyfriend toe he dikkerd" zegt Hayes lachend. wat mij ook doet lachen. "hee! ik ben NOG niet dik" zegt Beau als ze weg loopt van iedereen. "MATTHEW ESPINOSA WE GAAN SCHOMMELEN" schreeuwt ze dan en Matt rent er als een mongool achter aan en ze gaan lachend schommelen

Twin?!--> MagconWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu