Beau's pov
Ik loop naar de wc. ik zie iets wat ik liever niet wou zien ik zie Hayes zoenen met een Ander meisje. ik zeg niks en ik loop naar de rest. de jongens zien me huilen het enige wat ik kan zeggen is
" H-Hayes" Iedereen rent zo snel en zacht mogelijk naar de wc . Ik volg hen waar ze Hayes met een ander meisje zien zoenen. "WTFRICK MAN WAT DOE JE!" Schreeuwt Taylor. ik ren huilend weg.
En de meiden rennen achter me aan.Hayes's pov*
Ik weet dat het slecht is wat ik heb gedaan maar als ik het niet deed. Gingen er erge dingen gebeuren met Beau. Ik mocht niemand wat vertellen over de dreigingen. ik ben zo stom geweest. ik voel me zo kut nu helemaal dat ze huilend is weggerend. "GOZER WAAROM DEED JE DAT?" Schreeuwt Carter.
Ik weet dat ik ze het niet kan zeggen ik laat het later wel een keer aan Jack J zien hij weet altijd precies wat je moet doen naar waarschijnlijk is hij nu ook boos op me. "euhm ik denk dat het gewoon zo gebeurde" lieg ik.
"JE HEBT AL HET GELUK OM MIJN SIS TE DATE EN DAN DOE JE DIT JIJ BENT GEK JE WEET DAT TAYLOR CARTER NASH HAAR OOK WILLEN EN MATT EN CAM HAAR WOUDEN EN JA DAN DOE JE DIT JIJ BENT ECHT DOM ECHT DOM" Schreeuwt Jack J.
Carter en Taylor blozen omdat haast niemand het wist van hen.
Zo schreeuwen ze nog wel even verder tegen mij tot dat ik het durf te zeggen " MENSEN WACHT HET GEBEURDE NIET ZOMAAR IK WERD BEDREIGD OKE NA EIGENLIJK WERD IK NIET BEDREIGD MAAR BEAU. ALS IK HET NIET DEED ZOUDEN ER ERGE DINGEN GEBEUREN MET BEAU." schreeuw ik. de jongens kijken me verbaast aan.Beaus pov*
Ik ren weg van hen allemaal tot dat ik niet meer kan. de meiden komen bij me staan en ze geven me een knuffel " het komt goed sshhhh het komt goed je bent perfect echt waar hij is een domme kluns om dit te doen." Zegt Mahogany sussend.
Zo blijven de meiden me troosten. mar ik denk maar aan
2 dingen bedenken.
1 : ik vermoord die bitch
En 2: ik wil hier nu even alleen zijn met Eva.
Misschien klinkt het bot maar Eva en ik hebben soms ons momentje nodig.
"Hee meiden heel erg bedankt maar mag ik misschien heel even alleen zijn met Eva" vraag ik snikkend. ze knikken. Eva begrijpt waarom en ze geeft me een troostende knuffel. "ik hou van je en Mahogany Aaron Melanie Femke Cam Jack en Jack Nash Carter Taylor Matt Shawn en de rest ook. hij is zo dom om zo een perfect meisje te laten gaan" zegt ze. en ze geeft me een kus op mijn haar. misschien klinkt het raar maar Eva is net mijn grote zus ze is maar 1 jaar ouder als ik maar alsnog is het zo. " ik wil die bitch nu echt vermoorden zullen we haar zoeken" zeg ik boos. ze grinnikt en we lopen terug naar de rest. iedereen kijkt me aan ik stap naar Hayes toe en geef hem een volke bitch clap hij verdiend het. ik loop nu naar Jack J toe en geef hem een knuffel en vraag " weet jij waar die bitch is?" Hij grinnikt en zegt. " HAYES! Waar is die bitch." ik draai me om en hij wijst naar buiten. ik ren naar haar toe met Eva achter me. ik sta nu voor haar en sla haar vol. ik sla me nu er helemaal op los op haar. tot dat Jc me van haar aftrekt. (hij was die dag er aan gekomen) ik draai me om en knuffel hem zo hard en huil. Terwijl hij alleen maar met zijn hand op en neer gaat over mijn rug. Jc is echt mijn buddy. Nash loopt naar me toe en pakt mijn hand en brengt me naar een af gelegen plek.
Hij pakt zijn Camera en laat me een filmpje zien.Hayes pov*
Die bitch clap verdiende ik echt maar hij brand nu echt heel erg. ik ben zo stom geweest ze neemt me vast nooit meer terug.Beaus pov*
Wow Nash heeft gefilmd wat er net allemaal is gebeurd. ik voel me nu best schuldig niet voor het meisje. maar van Hayes. hij beschermde me alleen naar. ik ren naar Hayes toe want hij liep langs. en ik geef hem een kus op zijn wang waar ik hem had geslagen.
1 omdat ik der pijn wou verzachten
2 omdat ik niet die vieze bitch zijn bacterieen hoef.
Hayes kijkt me verbaasd aan ik leg hem uit dat Nash net alles had gefilmd en aan mij heeft laten zien.
Hij knikt met een grote glimlach op zijn gezicht.
Wat kan er veel gebeuren in 3 kleine uurtjes.
---------a/n-----
Hee Coolkids!
Ik heb al 1 hoofdstuk van mijn andere twee boeken erop!
Lost besr friend ? FOUND!
En queen lox friend
Ze staan er op.
Ik zou het geweldig vinden als je ze keest
LOVE YA BYE MY BEAUTIFUL COOLKIDS XB
JE LEEST
Twin?!--> Magcon
Fiksi PenggemarBeau is 16 jaar oud, ze heeft blond haar met Heldere blauw/groene ogen ze woont in Californië, als ze hoort van haar moeder dat ze uit eindelijk mag wonen bij haar beste vrienden Nash Grier, Cameron Dallas , Matthew Espinosa en de rest van magcon i...