Hoofdstuk 14

1.7K 86 5
                                    

Beaus pov*
Iedereen lacht zich rot omdat Matt LETTERLIJK voor Melanie is gevallen.
Ik begrijp ook wel dat Matt, Mel leuk vind. Ze is lief knap behulpzaam en ze heeft altijd een lach op haar gezicht.ze zijn perfect voor elkaar altijd allebei vrolijk en ze hebben de zelfde humor.
"
Maar bij zaken Twin waarom heb je ons advies nodig?" Zegt Jack J. " Oo Jaa na ja kijk uuuhm whaaa ik vind Nash en Hayes leuk daarom ging ik net zo tekeer tegen Merel omdat er een beetje jaloezie op kropte denk ik." zeg ik.
"Dat is een heel groot probleem mmm misschien moet je gewoon Nash gaan zoenen en kijken wat je lekkerder vind" Lacht Cameron " oké Cam jij bent geen liefdesdokter meer. Carpenter wat is jou advies , dan kan ik jou later helpen met jou probleem" zeg ik terwijl ik naar hem kijk en dan weer naar Mahogany. " Uuhm Nou ma best, Misschien moet je het even een 'break' nemen met Hayes hij begrijpt het wel als je het hem uit legt en dan goed nadenken." " Maar ik hou van Hayes en wil zijn hart niet breken" " maar bæ misschien is het even het beste oké." zegt Mahogany. "ja oké dank jullie wel ik ga even met hem praten." ik loop naar Nash en Hayes toe die ruzie aan maken zijn en ik ga snel achter een boom zitten en hen afluisteren 😏 en dan hoor Hayes zeggen "Nash begrijp het oke je weet toen nog wel dat ik tijdje depri was, dat kwam omdat Beau weg was ze was toen weg gelopen dat weet je zeker nog ik was depri omdat ik haar niet meer zag maar jij was weer zo om haar te laten schuilen ergens terwijl je wist dat ik depri was omdat ze weg was. ik kwam er weer boven op omdat ze weer terug was. gozer ik hou van haar ze is sportief ze kan alle sporten goed , Hockey American football Dansen basketbal lacrosse en voetbal ze lacht altijd ze is knap en nog meer ik hou te veel van haar om haar los te laten"
Ik weet het niet maar krijg tranen in mijn ogen en snik.
"Hoor je dat Hayes kom we gaan kijken"
Nu staan ze voor me the Griers de mensen waarvan ik het meeste. Hou naast johnson en Lars. Mijn broers.
Ik ren weg ik wil niet dat zij weten dat ik heb gehoord wat ze hebben gezegd.
Ze pakken me vast en dan zegt Hayes " Babe wat is er?" "I-ik w-wil niet tussen jullie broer relatie komen Hayes echt niet dus ik denk dat het beter als we even afstand van elkaar nemen echt waar ik hou van je met heel mijn hart je bent mijn grote liefde en niemand anders, Nash ik weet dat je mij leuk vid maar het zal onze vriendschap verpestte ik hou van jullie" en ik geef hayes een kus op zijn wang en loop weg. ik weet nu wie mijn grote liefde is Hayes. ik wil ook geen relatie met Nash dat zal onze Vriendschap verpestte. ik loop weg weg van iedereen. ik loop huilend naar Mel en M en vraag of ze mee willen en ze lopen met me mee naar het Hotel en we gaan naar Mahoganys kamer en doen de deur opslot.
Ik leg alles uit wat er net is gebeurt en ze geven me een knuffel en ik ga liggen en huil en blijf huilen.

Twin?!--> MagconWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu