SURPRISE BITCH😝mijn vriendin heeft me overgehaald om door te gaan maar dan doe ik wel slow updates als jullie dat niet erg vinden!!!
Here you go*
1 jaar later*
Jack en ik hebben een mooi groot huis waar we wonen met Chase en Annabel.
De andere jongens wonen dicht bij met hen vriendin als ze er een hebben. Niemand heeft nog een vriendin erbij gekregen dus dat blijft het zelfde. Annabel is nu 2 jaar oud en Chase is 5.
Chase is zo lief voor Annabel." BABY IK BEN THUIS" schreeuwt Jack door het huis als hij thuis komt van de studio.
" PAPA" schreeuwt Annabel en waggelt naar de trap toe waar een hekje voor staat zodat ze niet zomaar naar beneden kan.
Zoals Chase een moederskindje is, is Annabel of kort Anna een vaderskindje.
Jack komt naar boven toe. Chase en ik lopen samen vanuit mijn kamer naar de trap toe en we treffen daar Jack aan die Anna optilt.
" Hee baby" zegt Jack als hij mij een kusje geeft.
" Wat waren jullie aan het doen?" vraagt Jack aan Chase.
" We lagen in jou en mama's bed een filmpje te kijken" zegt Chase met een glimlach. Een van zijn tandjes is al uitgevallen.
" welke film?" vraagt Jack als we naar onze kamer lopen.
" BAMBI" schreeuwt Anna blij.
" Ja he, maar Chase wij zaten eigenlijk wat anders te doen toch" zeg ik als ik Chase op til. We gaan zitten op het bed. Chase bij mij en Annabel bij Jack. Ik leun mijn hoofd tegen Jack zijn schouder.
" Wat dan?" vraagt Jack.
" Mama en chasey waren liedje aan het zinge" zegt Annabel brakkig.
" Anna heb jij wel geslapen zonet" vraagt Jack en dan worden mijn ogen groot, dat was ik vergeten.
" Neeeeee maar hoeft niet" zegt Anna eigenwijs.
" Dat heeft ze van jou" zegt Jack en ik glimlach.
" Mama! mag ik spelletje op de wii doen?" zegt Chase en ik knik als hij naar beneden gaat. Ik volg hem om de wii aan te zetten en dan ga ik weer naar boven.
Annabel is in de korte periode op Jack zijn borstkas in slaap gevallen. ik glimlach. Jack ziet mij staan en houdt zijn arm open. Ik ga naast hem liggen en geef hem een kusje.
" Ik houd van je" zegt hij.
" mwm" zeg ik en geef Anna een kusje op haar hoofdje.
" Babyy" zeurt Jack. Ik lach zachtjes.
" You are an idiot" zeg ik.
" You love me" zegt hij.
" You are my idiot" zeg ik en hij geeft mij een zachte kus als ik mijn hoofd vervolgens op zijn schouder leg.
" Mijn prinsesjes" zegt Jack zacht.
Hij gaat met zijn hand door mijn haren heen als ik naar Annabel kijk.Na een poosje stormt Chase de kamer binnen en springt op ons, hij doet het zo dat hij Annabel wakker maakt, die begint te huilen.
" CHASE" zegt Jack een beetje boos.
Chase begint sip te kijken en kijkt mij aan.
" Het spijt me" zegt hij met een trillende onderlip. Jack is nog nooit echt boos geworden op Chase dus het maakte hem een beetje bang. Ik sla Jack zachtjes op zijn schouder als ik recht op ga zitten. " Kom hier Chasey" zeg ik en hij kruipt op mijn schoot.
" Het spijt me mama dat ik Anna wakker maakte" huilt hij zachtjes.
" ssh babyboy het geeft niet" zeg ik en geef hem een kusje op zijn hoofd.
Chase kijkt op. als Jack de kamer uitloopt met Annabel.
" Papa was zo boos, en hij is nog nooit boos op mij geworden, dus maakt wel uit! en hij wilt nooit met wij wat doen!" huilt hij.
" aw babyboy, zo bedoelde papa het vast niet, Papa is denk ik gewoon een beetje gestresst van werk hey! maar volgende keer moet je wel iets voorzichtiger zijn met Anna als ze slaapt ja?" zeg ik en hij knikt.
" Nou kom op, dan gaan we naar beneden!" zeg ik. " Neee! want daar is papa" zegt Chase.
"Kom op Chase, Papa is vast niet boos op jou!" zeg ik. Hij schudt zijn hoofd.
" Anders komt het kietel monster hoor" zeg ik.
" Neeeee" zegt hij en rent weg voor mij naar beneden toe.
Hij rent naar de woonkamer toe waar ik hem in de deuropening zie stoppen. Ik ga eerst achter hem staan en kijk wat er aan de hand is.
Jack is er met Anna erg blij aan het spelen. Ik til Chase op en begin hem te kietelen.
Chase giert het uit wat de attentie trekt van Jack en Annabel.
Ik stop met kietelen als ik bij Jack en Annabel ga zitten.
" Baby kan ik zo met jou spreken " zeg ik en hij knikt.
Hij staat op en laat Annabel en Chase spelen.
We lopen samen naar de keuken.
" Wat is er?" vraagt hij.
" Jack" begin ik.
" O god wat is er?" vraagt hij bezorgd en ik begin te lachen.
" Niks ergs baby, luister gewoon" zeg ik. Hij knikt." Chase wilt erg graag dingen met jou doen maar je bent dan altijd met Anna bezig, wil je daar alsjeblieft op letten, dat je niet alleen dingen doet met Anna maar ook met Chase, Je bent al zo druk in de studio" zeg ik als hij tegen het aanrecht aan leunt, ik leg mijn handen op zijn borstkas en hij zucht.
" Is goed baby, het is..." begint hij maar ik onderbreek hem met een kusje. " Ik weet het baby, maar let er op oke? en Verontschuldig je je aan Chase even? hij is echt een beetje bang nu van zonet" zeg ik en Jack knikt als hij mijn heupen vastpakt.
" I love you" zeg ik.
" Mwm I love you so much" mompelt Jack tegen mijn lippen, en hij geeft mij dan een kusje.
JE LEEST
Twin?!--> Magcon
FanfictionBeau is 16 jaar oud, ze heeft blond haar met Heldere blauw/groene ogen ze woont in Californië, als ze hoort van haar moeder dat ze uit eindelijk mag wonen bij haar beste vrienden Nash Grier, Cameron Dallas , Matthew Espinosa en de rest van magcon i...